@Humava ik heb bij de vk aangegeven voor nu gewoon af te willen wachten. Misschien als blijkt dat ik wat ontsluiting heb volgende week dat ze dan kunnen strippen. Ik hoop dat het voor die tijd vanzelf begint natuurlijk haha
@ButterflyPassion Welkom Leuk dat je ook meeschrijft. Fijn dat het tot nu toe redelijk goed gaat. Hier bijna weer een werkdag erop zitten. Merk echt dat ik de dagen aan het aftellen ben haha. Nog maar 12 werkdagen te gaan! Laatste twee dagen zo'n drukkend/blauwe plekken gevoel onderin mijn buik. Zit een beetje bij mijn schaambot. Hebben jullie daar ook last van? Doet af en toe ook gewoon echt zeer. Gister met de VK besproken, maar ze zegt dat het er een beetje bij hoort. Als het echt te erg werd, moest ik een bekkenband / heupband aanschaffen. Wie heeft daar ervaring mee?
Ik heb een bekkenband , al vanaf een week of 10 draag ik die Ik heb er veel baat bij Maar goed ik heb wel ernstige bi
@ButterflyPassion welkom! @Liva89 ah zo snap het. Het is ook het fijnst als het uit zichzelf begint! @cbss last van schaambot heb ik ook. Heel vervelend. Ik heb bi bij al mijn zwangerschappen maar bij de eerste 2 zat het vooral in mijn rug. Dit is de eerste keer dat ik daarbij ook last heb van mijn schaambot. @1BB heb je een gevoel dat het nog spontaan zal beginnen? Of denk je dat je ingeleid gaat worden?
Spannend liva!! Butterfly, welkom!! Cbss, ik moet nog 8 werkdagen! En kijk er nu ook wel naar uit! Heb wat een vreemd gevoel in mijn buik, zwaar gevoel in de onderrug en net of heb ik spierpijn in mijn bovenbenen.. ook wat vreemd in mun hoofd.. niet fit! Hopelijk wordt ik niet ziek!!
Oke dit had ik kunnen schrijven. Heb hier ook het idee dat er een griepje aan zit te komen. Alles doet ook zeer, zo'n zeurderig gevoel in me lichaam
Ja heel apart gevoel.. vanmiddag nergens last van.. hele dag ook niks gedaan! Dus heb het niet te druk gehad.. vanavond om 18.00 uur boodschappen bij de jumbo pick up opgehaald.. toen ik daar was had ik al wat een vreemd gevoel in mun buik, ben daar op een tafel gaan zitten. Heb de boodschappen niet getild.. maar het voelt wat gek in mijn hele onder lichaam. Kleine is ook erg druk! Dus daar kan de baarmoeder ook op reageren. Heb rond 19.30 2 pcm genomen.. Ik heb zelf een bloeddruk meter, maar denk niet dat daar iets mee is.. vorige week was hij nog 100/55
@cbss ja heb ik soms ook last van. Draag een buikband (zo'n simpele van prenetal) ter verlichting. Helpt wel. @Humava ik hoop wel dat ze natuurlijk komt, want dan heeft ze er zelf voor gekozen ipv inleiding ja :/ ik heb nu wel lichte menstruatiepijn dus ik zal vannacht wel weer krampen krijgen. Ik heb ook van die dagen dat het lichamelijk heel zwaar voelt, net alsof je de marathon hebt gelopen. Voel me geestelijk dan ook altijd heel raar, kan dan letterlijk op de bank zitten en gewoon voor me uit staren. Lekker inderdaad niks doen, of zo min mogelijk
Wel tussendoor gelezen, maar zo op de vroege morgen nog niet in staat om op alles te reageren, dus even wat in me opkomt. Koffer staat hier zo half half klaar. Belangrijkste zit erin. Vorige keer was het allemaal wat chaotisch en ik weet nu dat mijn man daar niet zo handig in is. Als hij spullen thuis ging halen, nam hij bijna altijd het verkeerde mee. Geboorteplan hier ook ingevuld en besproken, maar heb der ook eigenlijk niks raars instaan. Kindje direct op de buik, graag bv, geen bezoek in het zkh bij normale omstandigheden en graag enigzins bewegingsvrijheid. Hier redelijk wat gerommel de laatste dagen, maar ik voel me verbazingwekkend goed, durf het bijna niet op typen.. gisteren daarom ook even alles weer weggewerkt qua huishouding, 's avonds wel kapot, maar wel rust in mijn hoofd. Noem het wishful thinking, maar heb het idee dat het niet meer heel lang gaat duren. We zullen zien..
@klaver85 loop jij al over dan? Fijn dat thuis alles netjes is. Bij elk klusjes denk ik, zal het de laatste zijn Ik heb zo controle afspraak, ga nu wel vragen of ze willen kijken of er al iets aan de gang is down under. En vragen wat ze van strippen vind. Ook wil ik nu duidelijkheid mbt tot het inleiden als dat nodig is. Datum prikken. Pff door al die dingen dus vannacht weer een uur beneden gezeten. Welkom aan alle nieuwe aanstaande moeders
Nee ik loop nog niet over, maar bij de laatste controle hebben ze ook gekeken en het is allemaal al mooi verstreken. Waarschijnlijk ook dat dit met het gerommel en krampen ervoor zorgt dat ik dat idee heb.
Ik stond vanochtend goed op. Nu voel ik me vreselijk, bang, verdrietig. Net gehoord dat de baby van iemand die ik ken rond de uitgerekende datum in de buik is overleden. Zonder reden. Ben er echt helemaal van de kaart. Hoe kan dit? En kan dit ook mij overkomen? Hoe weet je dat je baby het nog goed heeft? Ik weet niet hoe ik de komende weken nog door moet komen
Oh vreselijk. Ik herken dat van mijn zwangerschap van onze dochter. Precies hetzelfde. In ons dorp een meid voor mij aan ook levenloos kindje in laatste week zwangerschap. Vreselijk! Ik ook vreselijk spanningen ervan net als jij. Probeer het van je af te zetten. Angst en stress is niet goed voor jou en de baby. Het gaat zo vaak goed alleen helaas ook af en toe vreselijk mis. En dat dat net nu gebeurt in jouw zwangerschap komt erg dichtbij dan. Probeer wat afleiding te zoeken dat je er niet teveel aan denkt. Kalm aan hoor!
Oh wat vreselijk @Lelie1992 dat is het ergste wat je kan overkomen natuurlijk. En dat het net gebeurt als je zelf op het eind loopt is natuurlijk helemaal heftig. Maar wat Mariska ook zegt, probeer wat afleiding te krijgen. Wij hadden vanmorgen de liggingsecho. Meneer ligt keurig met zijn hoofdje naar beneden, en verder ziet alles er goed uit. Nog een mooie 3d foto meegekregen.
Hoi dames, Ik ben wat vroeg maar als het goed is zijn mijn laatste 10 weken ook in gegaan. Er is een dikke kans dat ik met 38/39 weken word ingeleid ivm het geboorte gewicht van mijn zoontje. Zou ik alvast mee mogen kletsen ?
1 jaar en 4/5 maanden ongeveer. De tweede zwangerschap was een totale verassing! We hadden een zware tijd met mn zoontje en had gezegd misschien wel geen tweede te willen. Maar deze meid kwam gewoon gezellig bij ons. Nu helemaal blij!