De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Relatieprikkelen

Heel normaal :D
    En dan moeten de eerste weken na de geboorte nog komen.
    Let op wij vrouwen hebben vakantie he :roflmao::)

2. Humava

Humava Niet meer actief

@exciting dat heb ik dus ook altijd! Zijn de kinderen laat lig ik al vanaf 6uur wakker. Zo irritant. Wij hebben geen steigerhouten tafel. We hebben een lounge set zoals foto maar dan hebben we nog 2 krukjes erbij. We willen nog wel een tuintafel met stoelen maar er zijn steeds andere kosten waardoor we dat uitstellen.
    @Lelie1992 bij mij is hij wel ingedaald maar hij ligt nog niet vast in mijn bekken, dus in principe kan er nog van alles gebeuren. Mijn zoontje daalde ook pas heel laat in. Bij een 2e of meer kan het ook pas bij de bevalling gebeuren.
    @mama0103 wat lastig dat je relatie niet lekker loopt. Wat gaat er niet goed? Irriteren jullie je aan elkaar? Of jij meer aan hem of andersom? Het kan best doe de hormonen komen hoor. Er veranderd zoveel in je leven. Zeker bij een eerste staat je hele leven op zn kop en voor een man is dat nog vreemder omdat hij de hele tijd aan de zijlijn staat bij een zwangerschap. Mijn vriend vond het lastig bij de eerste om te bepalen wat zijn rol nou was. Goed communiceren is heel belangrijk.

exciting vindt dit leuk.
  3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wat betreft relatie hier ook echt last van hoor. Irriteer me mateloos aan hem hoor.
    Word vast door de hormonen verergerd.
    Iets wat me ook zo mateloos irriteert is hij wel geld uitgeven en ik niet.
    Maar hij werkt 40 uur en jij zit bij huis ja dus ? Ik zorg 24/7 voor mijn zoon die ook nog rondloopt.

@Humava wat een onwijs mooi tuinset!

Oceanna vindt dit leuk.
  4. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    @Humava @flowertje36 het is voornamelijk dat hij zich aan mij irriteert. Dat ik een korter lontje heb en sneller boos wordt. Of mij heel erg druk kan maken om kleine dingen die nog geregeld moeten worden. En dan begrijpt hij niet dat het voor mij heel belangrijk is. Dus ik denk dat het voornamelijk de hormonen zijn. En ik heb het idee dat hij het allemaal wel erg spannend vind. Hoort erbij denk ik maar fijn is het niet.

Grappig humava wij hebben precies dezelfde tuinset hier ook met 2 krukjes erbij.

Oceanna vindt dit leuk.
  5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Indalen,
    Bij de groei echo met 28 weken lag hij al met zijn hoofd bij mijn schaambot in de buurt. Mijn dochter lag met 32 weken ingedaald en is daar toen ook gebleven.

Relatie,
    Komt voornamelijk veel door hormonen. Ik heb ook steeds dat er iets op dat moment gedaan moet worden en geen minuut later daar irriteert mijn man zich ook aan. Ik irriteer me dan weer eraan dat hij ook rustig gaat zitten terwijl er nog wat gedaan moet worden. (Vaatwasser bijvoorbeeld)

6. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    @Humava ja onderaan de buik en rond de navel. Kwam ook best wel laat, volgens mij begonnen bij de 36 weken :-|.
    Kan niet wachten om inderdaad weer te sporten.:( Ben nu 17 kilo aangekomen. Klinkt heel veel (ik was altijd panisch over de kilo's) maar ik heb er geen moeite mee eigenlijk.

@Luipaard88 oh wat mooi gedaan. Mooie kleur ook!

Mijn zus haar tweede was ook pas tijdens bevalling ingedaald.

Net VK langsgeweest, even gevoeld en al 2 cm!!! Hoe dan?? Niks van gevoeld Haha. Ze heeft gelijk gestript. Bij deze noem ik dat "roeren" . Morgen naar ziekenhuis (gynecoloog , praten over inleiden). Wordt wel spannend nu

Oceanna vindt dit leuk.
  7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    @1BB tot hoelang laten ze je lopen dan?
    Hier sinds vanmorgen 7 uur gerommel. Hopelijk zet het door eind van de dag of vannacht. Morgen mag ik nog komen voor ctg

8. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Wat voor gerommel? Menstruatie achtig?

Ik mag zelf bepalen wanneer ik ingeleid wil worden! Tenminste, volgens VK. Morgen kijken hoe de toestand van vruchtwater etc is.

9. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Oke goed dat ze naar je vruchtwater kijken!

Hele dag al menstruatie gevoel in m'n onderbuik en last van m'n rug. Zo nu en dan komt er een flinke harde buik die echt pijn doet en ook even op m'n ademhaling moet letten. Er zit echter nog geen regelmaat in.

10. Humava

Humava Niet meer actief

Oehh spannend @Mamamijn en @1BB hopelijk zet het door!!
    @mama0103 wat toevallig! Ik vind het echt zo'n fijne lounge set! Hij zit heerlijke en ligt misschien nog wel beter :D
    Die kleine dingen komt idd vast door de hormonen. Straks na je bevalling wordt het misschien nog wel erger ;). Maar het komt ook weer goed hoor!
    @Oceanna oh ja zulke dingen irriteer ik me ook aan! Ik probeer sinds ik verlof heb echt het hele huis aan kant te houden (daarvoor was ik soms best lui met huishoudelijke klusjes) en dan vraag ik aan mijn vriend of hij er ook een beetje rekening mee houdt. Maar hij vergeet het zo snel. En dan kan ik zo pissig worden. Al denk ik 2 minuten later weer hij doet weer heel veel andere dingen in huis die ik niet doe, dus ik ben niet helemaal redelijk op het moment.

Oceanna vindt dit leuk.
  11. XmoonlightX

12. XmoonlightX

Gerommel
    Hopelijk zet het door voor jullie meiden!!

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ja alles goed hier, haha
    ik heb al ff niet gereageerd hier. Het werd zo druk en ik had ook weinig te melden behalve dan "we wachten".
    Dus bij deze: we wachten :o:

Vandaag 41 weken. Vandaag ook een ctg en een echo gehad. Alles is goed met de baby. Ik heb nu al bijna 2 dagen last van voorweeen , de gynaecoloog schat dat de echte weeen binnen 48 gaan doorzetten. .. dus daar hoop ik op want ik ben er wel klaar mee :D

@1BB @Mamamijn , jullie ook overtijd zie ik. Wachten duurt laaaaaaaang !!

Mamamijn vindt dit leuk.
  14. Humava

Humava Niet meer actief

Hopelijk heb je binnen 2 dagen je baby in je armen @ShampooL ik snap dat je er met 41 weken wel helemaal klaar mee/voor bent

15. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    865
    441
    63
    Vrouw
    Pff herkenbaar @ShampooL hier ook nog steeds niets:( Al een aantal dagen last van gerommel maar zet niet door.. Volgende week donderdag naar de gynaecoloog, hopelijk niet nodig:D

16. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@1BB is de vk zomaar lang geweest? Of met het idee poging om te strippen?
    Wel beter al 2 cm scheelt weer ;) komt wel echt dichtbij nu he! Spannend!
    Wel goed dat ze het vruchtwater in de gaten blijven houden.

@Mamamijn hopelijk zet het door! Of doet het überhaupt iets bij je ook al prettig.

@ShampooL hopelijk heeft hij gelijk en start het binnen die 48 uur! Dan kun je de kleine snel in je armen sluiten!

17. XmoonlightX

@ShampooL
    Had gehoopt dat je al aan het genieten was :D
    Maar niet dus... hopelijk zet het snel door
    Ik duim voor een baby boom deze week

18. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    @flowertje36 ja kwam langs om te checken omdat de bm afgelopen woensdag was verweekt. Toen nog geen ontsluiting of iets.

@ShampooL heb je al beetje ontsluiting oid?

Oh schoonmaken & vriend is ellende hier. Ruim gewoon gelijk de troep achter je reet op :') maar met gelijk bedoel ik dus echt max 5 minuten en dat is ook niet reëel. Ik moet zeggen dat ik soms sloddervos dagen heb, dus is ook niet echt consequent lol.

@hier bloedverlies nog steeds en kleine stolseltjes. Last van rug kramp en buik dus dat is goed

19. XmoonlightX

Spannend hoor meiden :D

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hopelijk hoeven de dames die over tijd lopen niet al te lang meer te wachten.
    Hier al een paar dagen steeds steken in mijn "doos" doet echt zeer. Van die hele scherpe pijn scheuten. Kent iemand dat?

Deel Deze Pagina