De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    @klaver85 , wat vervelend dat je je zo voelt.
    Goed aan jezelf denken!! En je idd niet laten afschepen.

@Mamamijn , je houd het wel spannend ;).
    Lijkt mij erg pijnlijk rugweeen, hopelijk zet het door!
    Sterkte meid.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Lag hij niet gewoon met het koppie naar beneden op de echo?
    Ingedaald bij 28 wk is wel erg vroeg, helemaal bij de 2e

3. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Volgens de vk die met 28 weken de groei echo deed lag zijn hoofd bij het schaambot. Dus dan ga ik er vanuit dat hij wat ingedaald ligt. Misschien dat ik het dan mis heb hoor dat kan :D

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Mamamijn spannend!!! Hopelijk zet het door! In ieder geval succes!

@klaver85 hoe gaat het nu? Heb je dit vaker gehad dan? Wat vervelend!! Hopelijk slaap je lekker!

Hier was het vandaag rot weer! Het waait weer als een orkaan.. gister prachtig weer.. En dan ist de volgende dag weer *** weer, kan ik chagrijnig door worden:rolleyes:
    Wel heel wat in huis kunnen doen! :thumup:

Oceanna vindt dit leuk.
  5. XmoonlightX

Volgens mij is ingedaald een stukkie verder ;)
    Zolang ze ook niet in de bekken vast liggen , dan kunnen ze ook nog weer bewegen en verplaatsen

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    http://verloskundigenpraktijkastensomeren.nl/content/imagesCAM04MQY(1).jpg

na veel zoeken heb ik dit plaatje gevonden. ik ga er dan maar vanuit dat met 28 weken het bovenste plaatje gezien is door de vk op de echo. Dus al wel ingedaald maar nog niet volledig. Of zoals hun dat noemen bibi ligt. (beweeglijk in bekken). Dat was bij mijn dochter ook al vrij snel. Heb de vk of gyn er toen niet over gehoord dat het vroeg was of wat dan ook. Er werd mij alleen heel vaag meegedeeld dat hij met zijn hoofd bij het schaambot ligt en daarom het meten van het hoofdje moeilijk was. Ik zal nog even tot 26-6 geduld moeten hebben om te zien waar hij nu precies ligt.

7. Lelie1992

Lelie1992 Lid

29 dec 2016
    74
    10
    8
    Ik voel me vandaag al de hele dag "raar". Heb pijn in m'n liezen en onderrug. Ook weer van die gele slierten slijm bij afvegen. Verder soort koud zweet, koude rillingen. Misschien wordt ik ziek of is me lichaam aan voor bereiden ofzo. Zou nog wel vroeg zijn

8. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @1BB Gefeliciteerd met de kleine! Lekker genieten.

@klaver85 Rustig aan; hopelijk valt t allemaal mee.

Even een ego berichtje. Vorige jaar ben ik vrij erg ziek geweest door een long ontsteking. In t ziekenhuis gelegen met een heftige longonstekig en veel antibiotica gehad (daarna werkte mijn pil niet meer en dus zwanger geraakt, dus ook wel iets goed uit gekomen uiteindelijk)

vannacht was ik erg benauwd en voelde mij niet lekker. Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als de longontsteking en daarom ben ik vandaag even naar de dokter geweest. In principe was alles goed alleen hebben ze voor de zekerheid bloed geprikt. Daar kwam helaas uit dat de stollingswaarde in mijn bloed hoog zijn. Dit hoeft verder niets te betekenen maar ze willen toch checken of ik dan geen longemobolie(bloedpropje in de longen) heb. Door de zwangerschap heb ik daar meer kans op. Morgen kunnen ze pas de CT scan maken dus ik moet een nachtje in het ziekenhuis blijven op de verloskunde afdeling. In principe gaan ze ervan uit dat het niets is, maar ze nemen geen risico ; vooral niet met de baby.

Wel net een CTG scan gehad en t hartje was prachtig. Dus nu even morgen afwachten

9. XmoonlightX

Gele slierten heb ik ook al weken
    Was niet raar volgens de vk

Maar anders ff overleggen ? Gezien je voorgeschiedenis

10. XmoonlightX

@cbss
    Goed dat je aan de bel getrokken hebt!
    Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen

11. XmoonlightX

Oh wacht
    Je bent toch al bijna 38 weken
    En de vorige is bij 37 wk geboren

Dus wie weet. Kan prima toch nu?

12. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @XmoonlightX zo jij bent er vroeg bij! Niet kunnen slapen?

@Lelie1992 ik heb niet echt slierten, wel heeel veel afscheiding.. Mar jij bent verder dan ik! Spannend of het een voorbode is!

@cbss goed dat ze je even een nachtje houden! Je weet het maar nooit! Hier in dorp is iemand met loeiende sirenes opgehaald in kritieke toestand door een long embolie.. dat blijft iets engs.. hoe voel je je nu? Hoelaat heb je de scan? Laat je het weten? Veel succes, je ligt gelukkig in het zh, fijn gevoel lijkt mij!

Hier vandaag weer een dagje werken! Morgen controle naar de vk en bevallingsplan door praten. Nog 2 weekjes werken en dan verlof.. fijne dag allemaal!

13. XmoonlightX

@exciting
    Nou ik wel, maar had hier een peuter die het om 4 uur wel best vond :confused::confused:
    Gelukkig komt dit eigenlijk nooit voor , dus zo maar een tukkie doen als ze weg is

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Och ja! Gaat ze vandaag naar school of kdv? Heerlijk, kun jij even slaap in halen! Wordt ook een lange dag dan voor je dochter :o:

15. XmoonlightX

Kdv . Wens ze veel succes daar :roflmao::roflmao:

Oceanna vindt dit leuk.
  16. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @cbss heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Hopelijk een goede uitslag vandaag en dus géén longembolie, ik duim voor je!

@exciting werkse vandaag! Nog maar 2 weekjes, lekker hoor. Hopelijk vliegen ze voorbij.

@moonlightt ooh fijn zo vroeg wakker. Gelukkig kan je straks nog even tukken.

@Lelie1992 wie weet een voorbode.. spannend hoor! Hopelijk wordt je niet ziek.

@Mamamijn Je maakt het erg spannend. Hopelijk heeft het inmiddels doorgezet :)

@klaver85 hoe is het nu? Heb je nog een beetje geslapen vanacht? ?

Hier gister controle gehad bij de gyn. Mn bloeddruk weer helemaal goed, heb altijd dezelfde waarde hihi. Hartslag kindje erg mooi. Kleine meid ligt al mooi ingedaald en ze ligt helemaal goed. Co assistent ging nog even voelen omdat het zo duidelijk te voelen is bij mij hoe ze ligt, grappig. Moet alleen mn volgende afspraak over 2 weken naar een ander ziekenhuis voor een keertje, waar ze mee gefuseerd zijn. Minder bezetting ivm vakanties. Echt niet blij mee maar goed... Dus de afspraken op 39 en 40 w heb ik maar gelijk vastgezet in mn eigen ziekenhuis. :thumup:
    Vandaag ga ik rustig aan doen want ik was echt elk uur wakker om te plassen vanacht

17. Lelie1992

Lelie1992 Lid

29 dec 2016
    74
    10
    8
    Hier superrrrr slecht geslapen. Veel piekeren. Ook pijn in m'n buik (darmen/maag) weet het niet wat het is. Werd ook wakker van erge hoofdpijn. Gelijk zorgen over zwangersxhap vergiftiging. Gelukkig bloeddruk meter in huis en om 3 uur snachts bloeddruk gemeten. Gelukkig goed.

Zo naar verloskundige. Heb echt ff gerustelleend gesprek nodig.

18. Humava

Humava Niet meer actief

@cbss hoe gaat het? Hoop voor je dat het geen longembolie is. Sterkte in het zh met de ct.
    @XmoonlightX 4u is wel heel vroeg. Hier was het 6.15. Lekker dat je straks nog even een tukkie kan doen!
    @exciting heerlijk nu aftellen naar je verlof! Ik keek er ook erg naar uit en geniet er nu ook goed van!
    @ButterflyPassion wat vervelend dat je naar een ander ziekenhuis moet! Goed dat je nu gelijk de volgende afspraken hebt gezet in je eigen ziekenhuis.
    @Lelie1992 van hoop niet dat je ziek wordt. Hopelijk doet een goed gesprek bij je vk je goed.

Ik had gisteren weer een afspraak bij de vk. Was donderdag nog geweest wel snel achter elkaar maar er was weinig plek. Gisteren was ik weer 2 kilo lichter dan donderdag dus daar was ik wel blij mee :D. Verder heb ik gisteren de halve dag Orange is the new black ge-bingewatcht heerlijk af en toe zo'n lui dagje.

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @klaver85 Jeetje meid wat rot dat je steeds niet lekker bent.. en wat eng van die stuiptrekkingen.. hopelijk heb je een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis en laat ze je maar even goed checken!

@cbss goed dat ze je nakijken.. hopelijk geen longembolie!!! ik duim voor goed nieuws...

20. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jullie dames?
    Met @klaver85 en @Mamamijn ?

@exciting , heerlijk idee hè?!
    Hier ook nog 2 weken, al ben ik nu al wel thuis. Het is toch weer een soort van mijlpaal.

@Humava , heerlijk zon lui dagje. Nog even lekker van genieten!

@Lelie1992 , succes zo bij de vk. Hopelijk kan ze je wat geruststellen.

@cbss , hoe gaat het? Sterkte hoor! Ik duim voor goed nieuws.

Deel Deze Pagina