Maar dat moet toch alles weer anders? Behang etc? Wat een gedonder.. de commode en de kledingkast en ledikant zijn door mijn vader en man in zn geheel verhuist naar de baby kamer.. mijn zoontje heeft nu een stoere jongens kamer.. (zat direct stoer behang op wat blijvend is, hou niet van dat kinderlijke behang) dus hij heeft nu een tafeltje, grote kledingkast en peuterbed.. en de baby heeft de baby meubels met stoer behang en aankleding...maar goed, maakt ook niks uit.. ik snap het alleen nooit zo goed haha
Ik had bij mijn dochter een mooie dolfijnen kamer gemaakt. Nu krijg ik een jongen en heb dus een kamer die blauw is tja dan krijgt mijn dochter de andere kamer 1 muur fel roze gemaakt de rest is wit. Maar dat was meer gedaan omdat het nu een jongen is. Was dit ook een meisje had ik waarschijnlijk ook niet mijn dochter verhuisd maar alleen de commode.
Nou idd de baby op zolder is niet handig. En ons zoontje vind ik nog net te jong om op zolder te laten slapen, daarbij wordt hij nog regelmatig wakker 's nachts en dan is het makkelijker als hij een deur verder ligt. Nog reden is dat de kamer waar de baby komt het kleinste kamertje is van het huis. En de baby heeft nog niet veel speelgoed en andere zooi dus die mag op dat kamertje. En wat XmoonlightX zegt telt ook wel mee. @Aagj heerlijk zo lang verlof!
Hier hebben we de jongste nu bij zijn zus op de kamer gelegd. Scheelt een hoop werk want er hoeven geen kamers klaar gemaakt te worden. Het was een kwestie van ledikant erbij op de kamer, wat leuke muurstickers en een muurtje verven in de babykamer. Daarbij komt ook dat de baby, net als hierboven genoemd, het kleinste kamertje krijgt want meer heeft ze voorlopig niet nodig. We hebben nog een complete zolder over maar we willen voorlopig lekker op de verdieping met de kinderen blijven. Onze dochter komt elke ochtend zelf haar kamer uit en kruipt nog even bij ons in bed en vaak hobbelen de 2 kindjes samen over de verdieping terwijl wij rustig in bed wakker worden. Mijn dochter hebben we trouwens nooit verhuisd. Die kreeg meteen een grote kamer, zodat ze daar lekker lang kan blijven. Grappige is dat veel mensen aan wie we de babykamer toen lieten zien vroegen waarom we niet voor het kleine kamertje gekozen hadden. Alsof een baby standaard in een klein kamertje hoort haha. Hebben jullie trouwens rond de 30 weken ook last gekregen van harde buiken in de avond? Ik kan het me van de andere twee niet meer herinneren gek he. Maar ik heb nu al 3 avonden achter elkaar dat ik bij rust harde buiken krijg. Misschien is ze druk met indalen.
@Aagj welkom leuk dat je mee kletst. Lekker op dreef met alles klaar maken dus! Aanstaande dinsdag komt de kleding kast voor de babykamer en dan kan de commode van mijn zoon zijn kamer ook naar de babykamer. Kleertjes uitwassen heb ik bij mijn zoontje ook mee gewacht tot 37 weken dus nu denk ik ook. @cbss wat fijn dat er niks uitgekomen is! Nu lekker rustig aan thuis en groot gelijk een weekje eerder met verlof. @klaver85 fijn dat het in ieder geval geen HELPP is maar wel lastig dat je je zo beroerd kunt voelen. Tot hoeveel weken laten ze je doorlopen ? @exciting hier komt de baby ook op de kamer die over is. Er is nu een kleine kamer over en daar komt de baby. Eerst nog een tijdje in de wieg op onze slaapkamer.
@Aagj welkom nee, harde buiken in de avond herken ik niet. Veel last van? @cbss fijn dat je een weekje eerder met verlof kan en goed naar je lichaam kan luisteren. @klaver85 gelukkig niks ernstigs, al voel jij je daar natuurlijk niet beter door. Ik hoop dat ze je niet langer dan je zelf wilt door laten lopen. @ hier vandaag 40 weken Jeej
Nee hoor want onze peuter van 2 , heeft nog de baby kamer Dus dat neemt baby2 gewoon over Dus dan hoeven we maar 1 kamer te veranderen en dat is die van de peuter Dus 1x behangen en peuterbedje, tafeltje enzo Als peuter op eigen kamer blijft, moet ik die kamer peuterproof maken en de nieuwe babykamer ook opnieuw inrichten
Harde buiken Hier de hele dag door aagj. Begon rond de 27 weken. Zolang ze niet met regelmaat komen of pijnlijk zijn , is het niet erg En welkom @mama0103 yehh baby kom maar!!
Harde buiken kwamen gisteren wel redelijk regelmatig maar niet pijnlijk. Maak me er verder ook geen zorgen over, zal wel even een uiting van vermoeidheid zijn. Ik kijk uit naar mijn verlof! @mama0103 , de uitgerekende datum! Spannend zeg! Ben benieuwd wanneer de kleine komt. Mijn dagen zijn wel echt wisselend. Afgelopen dagen voelde ik me prima maar vandaag zo misselijk en moe.. En dan alleen zijn met 2 kindjes vind ik het best zwaar. Net de jongste lekker op bed gelegd en de oudste zit een filmpje te kijken dus zelf ook maar even de voetjes omhoog.
@mama0103 spannend!!!!! Lijkt me een hele rare dag om door te moeten komen! @Aagj goed dat je de voetjes omhoog doet, ga ik straks ook doen, dan breng ik de kleine een paar uurtjes naar de oppas. Is hier de nieuwe afspraak tot de kleine er is. Vind het nu ook wel pittig met een kleine meid van anderhalf, laat staan met twee! @hier Vannacht geen merkbaar gerommel, maar sinds een uurtje weer regelmatig een wee(tje), en wat bloedverlies. Hooo het stiekem.
@klaver85 spannend!! Hier vanmorgen controle gehad! Alles is goed! Baarmoeder is gemiddeld, hartje klonk mooi en hij ligt al volledig ingedaald! Hopelijk komt ie eerder
Haha fijn @exciting al hoewel vroeg indalen niet betekend dat hij eerder komt Maar hoop het wel voor je Yeh klaver! Ik hoop het dat het doorzet
Hi meiden, gisteren zijn we trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Na twee nachten gerommeld te hebben had het eindelijk door gezet. Zal binnenkort ff hele verhaal vertellen.
@Mamamijn , van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling gehad en gaat alles goed met jullie.
@Mamamijn van harte met de geboorte van de kleine ! Nu lekker genieten. @klaver85 hopelijk doet het nu wel genoeg om het door te laten zetten! Zou wel super zijn. @exciting fijn dat de baby volledig is ingedaald. Hopelijk komt de baby eerder maar het zegt helaas weinig. Wat bedoel je met baarmoeder is gemiddeld? Precies de aantal weken of minder of meer ? Staat dr aantal cm voor het aantal weken ? Ik heb echt geen idee eigenlijk. Híer vanmorgen telefonische intake gehad van de kraamzorg. Kan meer uren krijgen vanwege BI maar of ik daar nou zo op zit te wachten Vind het al erg zat die 8 dagen iemand in huis. Straks weer verder met kleertjes sorteren. Heb zoveel gekregen van mijn schoonzus dus even de setjes bij elkaar zoeken.
@flowertje36 Ik mag ook meer uren, maar heb afgesproken dat we dit gewoon dan bekijken of het nodig is Een indicatie kan altijd aangepast worden
Gefeliciteerd @Mamamijn . Hier ook meer last van harde buiken. Heb het idee dat de kleine afgelopen weekend is ingedaald. Vanmorgen ook telefonische intake gehad voor de kraamzorg. En het wiegje opgehaald. Fijn dat dat geregeld is. Ik merk echt aan mijzelf dat de nesteldrang een beetje aan het toeslaan is. Voel me er wat onrustig door .