@flowertje36 Zou indd ook gewoon kijken hoe het gaat! Je kunt altijd minder of meer uren krijgen in de kraamweek zelf! Ja ik weet dat het niet veel zegt, maar vindt het wel fijn dat hij is ingedaald.. zoontje is met 37.2 wk geboren, en ik hoop deze ook rond die tijd.. ben benieuwd! Ze meten de baarmoeder op, en bij 32 weken hoort de lengte van de baarmoeder tussen de 28-32 cm te zitten (aldus de vk) en die van mij is 30 cm. Ik ben de nieuwe steiger houten buiten tafel aan het verven.. pff Vanmiddag worden de stoelen nog geleverd, een pakket van de kruitvat en de BBQ! Schaam me dood
Hoi dames, ik mag mij ook melden Officieel nog wat langer te gaan maar ik weet dat ik over iets meer dan 5 weken al zal gaan bevallen. Ik merk dat ik het met de dag spannender begin te vinden...
@Jane1981 welkom! Wat leuk een tweeling! Voel je je nog goed of is het erg zwaar met 2 kleintjes in je buik?
@Mamamijn gefeliciteerd!! Of had ik dat nu al gedaan @Jane1981 welkom!! Heel veel aug mensen zitten hier verstopt
Dank jullie wel. @Humava ja begint nu wel zwaarder te worden merk ik maar het gaat nog. @XmoonlightX oke, ja ik zal in juli gaan bevallen maar officieel 9 augustus uitgerekend.
@Mamamijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling gehad. Nu lekker genieten. @klaver85 ooh ik duim zo hard voor je mee dat het doorzet!
@Jane1981 welkom spannend een tweeling!! @Mamamijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Kraamzorg Hoeveel uur is gemiddeld? Volgens mij hebben wij 49 uur... @hier vandaag naar de verloskundige geweest. Alles weer keurig. Mocht ze voor die tijd niet komen gaan ze mij met 40.5 strippen en 41 weken inleiden. Zo'n raar idee dat ze er over maximaal een week waarschijnlijk is!
@Mamamijn gefeliciteerd!!! @Jane1981 gezellig! Wat ontzettend leuk! Twee stuks. @hier blijft rommelen, maar zet niet echt door
@Mamamijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, hoop dat alles goed is gegaan en gaat. Nu Lekker genieten van haar Net controle gehad vandaag 37 weken zwanger en hij mag zich vanaf nu melden. Al hoop ik dat hij nog 2 weken blijft zitten. Vandaag ook begonnen met colostrum kolven, heel gek zo'n plakkerige vloeistof wat uit me borsten komt.
He verdorie @klaver85 Dat was niet het nieuws waar ik op zat te wachten. Paar rondjes rennen dan maar @Luipaard88 Wat is jouw argument \ reden om daar van te voren al mee te beginnen? Ben benieuwd
Wilde ik ook al vragen luipaard88! Moonlight, ik heb net zo lopen ijsberen dat mijn man er knetter van werd. Nu maar in bed liggen en hopen dat het morgen dan maar doorzet
Tegen mij zei die vrouw je hebt recht op 10 uur extra. En kan nu 55 uur krijgen. Volgens mij had ik bij mijn zoontje ook 45 uur. Maar weet dat niet zeker meer. Ik vond dat toen met inleiden ook vreemd hoor. Dat je weet die dag komt de baby. @klaver85 dat was niet helemaal het nieuws wat ik had gehoopt. Ja lopen kan een boel in werking zetten. Hopelijk duurt het niet lang meer. @Luipaard88 ben ook wel heel benieuwd wat voor jou de meerwaarde is. Ik ben er helemaal niet in thuis hoor ik ben een fles mama. Híer vanavond de bbq aangehad maar ben er niet helemaal fit door heen gekomen. Erg last van mijn buik maar denk meer de darmen. Ontzettend moe viel on 9 uur al in slaap op de bank en misselijk. Net me zoontje de fles gegeven en ben onder de douche gedoken even kijken of ik wat op knap. En dan zo heerlijk slapen. Morgen tot en met zondag hebben ze bij ons in de stad van allerlei dingen te doen dus morgen ochtend voor de warmte even heen met me moeder en me zoon.
@Mamamijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er lekker van. Hier vandaag een redelijke dag gehad qua benauwdheid. Was vandaag natuurlijk gewoon thuis. Wel lekker eigenlijk als je niet hoeft te werken. Morgen wel gewoon weer werken en vrijdag ook. Voor volgende week kijk ik nog even.
@XmoonlightX @klaver85 @flowertje36 ivm zwangerschapdiabetes is er een kans dat hij na de geboorte bijgevoed moet worden, en vind het wel een fijn idee dat hij dan eigen bv binnen krijgt. Daarbij is het ook goed voor mijzelf om bekend te raken met me borsten en bv. Had een borstvoedingsavond en ze vertelde over deze methode en ik dacht ja dat ga ik gewoon doen kan nooit kwaad.
Oke, interessant! Nooit van gehoord, maar klinkt wel logisch. @flowertje36 hoop dat je heerlijk ligt te slapen nu en heel veel plezier morgenvroeg! @cbss fijn dat het iets beter ging, als het niet gaat op het werk aangeven he! @hier Net mijn man uit bed gegooid, snurken, woelen, draaien en dromen. Wilde eerst zelf op de bank gaan liggen, maar toch voor deze optie gegaan. Ach volgens mij de tweede keer in 14 jaar, moet kunnen