De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Oh wacht
    45 uur is met flesvoeding
    49 uur is met borstvoeding

2. XmoonlightX

Ja medische indicatie dus.
    Hopelijk kan je een paar mooie spuitjes vullen :)

3. Lelie1992

Lelie1992 Lid

29 dec 2016
    74
    10
    8
    Hier gaat het wel weer prima. Had mijn ongerustheid geuit bij VK en mocht voor extra controle naar zkh. Alles was goed.

Vind het nog steeds vreselijk wat er gebeurt is bij nn vriendin (kindje vorige week bij 41 wk overleden in buik). Maar ga er nu van uit super zeldzaam is en vertrouwen moet hebben in nn eigen lichaam.

Nu 38+1. Ga er vanuit gewoon nog 2 weken duurt en vind dat wel prima. Vind het nog wel fijn even te genieten van het mooie weer met m'n kids. Lekker naar strandje en zwembad gaan, in de tuin spelen, heerlijk!

Wat betreft kraamzorg. Bij borstvoeding krijg je idd wat meer uur. Ben benieuwd wie we straks krijgen. Toch altijd afwachten of je er een klik mee hebt

4. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Gelukkig dat je een beetje bent gerust gesteld.
    Geniet nog lekker van het weer. Ik ga zo lekker met mijn dochter naar de speeltuin. Stukje wandelen maar heb alle tijd. Lopen gaat steeds lastiger. Maar weet sinds gisteren waarom.
    De blote buik is van gisteren de andere foto is van maandag

5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Oceanna de kleine is volgens mij aardig ingedaald als ik dat zo zie.

@Lelie1992 wat fijn dat je gerust gesteld bent. Lekker nog even genieten van je andere kids en het weer!
    Die twee weken zijn zo om.

@Luipaard88 oké ja die reden klinkt wel logisch. Goed dat je je hebt laten informeren.

De hele morgen in de stad rond gesjouwd lekker met me moeder op het terras gezeten.
    Beetje bewolkt dus wel erg prettig. Zoontje ligt heerlijk te slapen. Dus of even tijd voor mezelf of het huishouden doen.

Oceanna vindt dit leuk.
  6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Jane1981 welkom!

@Lelie1992 fijn dat alles goed was en je gerust gesteld bent.. probeer er nog maar lekker van te genieten!

@Oceanna denk dat de beeb is ingedaald! Wat zakt de buik dan altijd he!

Vandaag aan het werk geweest.. vindt het nu wel zwaarder worden! Maar morgen en volgende week nog, en dan lekker verlof! De BBQ voor vaderdag staat in elkaar.. ik kon het niet meer geheim houden :roflmao: hij (en ik) zijn er erg blij mee!
    Gister 2x in mun broek geplast :( ik moest hoesten, en floep een hele straal urine.. tot 2x toe:(
    Vandaag moest ik me weer helemaal verschonen, toen was mijn onderbroek door weekt van de waterdunne afscheiding:eek: pff vreselijk zeg.. meer daar last van?

7. flowertje36

Ja helaas ook erg veel last van afscheiding. Constant nu inlegkruisjes in terwijl ik dat vreselijk vind broeien. Maar liever dat dan elke x vlekken in mijn broeken.

Fijn dat hij ook blij is met het kado! Kunnen jullie er lekker met zn allen van genieten zondag.

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik gebruik altijd inlegkruisjes, heb altijd al veel last van afscheiding..maar dit was gewoon water.. ik doe morgen naar het werk voor de zekerheid een maandverband in.. of een stapel onderbroeken in de tas :roflmao:

9. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ook al een paar keer gehad dat ik meerdere keren per dag schoon ondergoed aan moest doen. Heb ook veel inlegkruisjes gebruikt maar nu dus kapotte liezen omdat het zo broeide en steeds in men liezen schoof. Heb nu dus onder een lange jurk of rok niks meer aan om het te laten genezen. Gaat al aardig maar goed ik zit veel thuis en ben nu een midweekje weg.

Het ziet er wel naar uit ja dat mijn kleine jongen al is ingedaald echt zo raar dat je buik daar zo van kan veranderen. Ben wel blij ermee want krijg met dit hete weer wel meer lucht en minder last van mijn maag.

10. flowertje36

Haha kan heel charmant zijn een handtas vol onderbroeken :D

exciting vindt dit leuk.
  11. XmoonlightX

Morgen!
    Hier de afgelopen dagen krampen in de benen
    Even goed drinken vandaag
    Maar was even vergeten hoe zeer dit doet:confused:

Vandaag de 33 wk dansje:D

Oceanna vindt dit leuk.
  12. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, iedere morgen denk ik....zal er alweer iemand bevallen zijn :D?

@exciting , wat vervelend zeg. Je kunt er gewoon ook niks aan doen.

@flowertje36 , wat goed dat jij huishouden doet als je kindje op bed ligt... als mn dochter tussen de middag op bed ligt ga ik ook even op de bank :$;).

@XmoonlightX , jeeeeejjjj, het begint al.spamnend te worden hè?!

Ik heb het uitgesteld, maar ga straks de fysio toch maar even bellen.
    Volgens mij heb ik last van bekkeninstabiliteit. Auww

13. Humava

Humava Niet meer actief

@Esmy dat denk ik ook haha.
    Gewoon bellen hoor! Bi is zo naar. Bij mij heeft de chiropractor veel baat gehad bij mijn bi.
    @XmoonlightX oh bah kramp! Goed drinken helpt hopelijk.

Ik heb vandaag lekker rustig dagje. Vanmorgen al boodschappen gedaan. Ga vanmiddag maar mijn vluchttas voor het zh vast inpakken voor als de bevalling begint.

Oceanna vindt dit leuk.
  14. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Zal nog even m'n verhaal doen, vond het ook altijd leuk om van de rest te lezen.

Zondag ochtend werd ik wakker met kramp en was anders als de harde buiken. Ik dacht zal het nu beginnne, gaan douchen en het was weer weg. Heel de dag wat rommelen. Optijd naar bed gegaan savonds en tegen 23.30 uur werd ik wakker van de eerste wee. Heel de nacht in de weer geweest met weeen om de 10 minuten. Tegen 4.00 uur paracetamol genomen en alles was weer over. Pff natuurlijk hartstikke moe geen oog dicht gedaan. Smiddags ctg gehad(had afspraak al staan) gelijk gekeken of ik al ontsluiting had. Kleine 2 cm. Tegen 17.00 uur begonnen de weeen weer maar nu in m'n rug, dit was weer heel onregelmatig met soms 10 minuten en soms 15-20 min. Tegen 4.30 uur kwamen ze ineens om de 5 a 3 minuten heftig. Ziekenhuis gebeld m'n ouders zijn gekomen en 6.30 uur waren we int ziekenhuis. 7 uur kwam de vk had ik 4 cm. 9 uur 6 cm, vliezen werden gebroken en 10.15 uur kwam ik in een kleine weeen storm terecht met alleen rug weeen. Pff was heftig en had geen controle meer. Morfine pompje eraan en toen kon ik weer handelen. Om 11.25 uur zat ik op 9 cm toen is de vk gebleven en 11.35 uur mocht ik gaan persen. 11.55 uur is onze dochter geboren. Mochten haar zelf aanpakken, zo gaaf! 3 kleine hechtinkjes. Ze is wel ienieminie. 2780 gram. Moesten daarom nog wel paar uurtjes blijven voor de suiker controle maar was allemaal goed gelukkig. Ik voed zelf en dat gaat goed.

Zet hem op voor iedereen die nog moet. Ik vond het een hele ervaring en kijk er positief op terug.

Jane1981, XmoonlightX en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  15. Humava

Humava Niet meer actief

Heerlijk dat je er positief op terugkijkt! Rugweeën lijkt me zo heftig, ik heb ze nooit gehad maar hoor van iedereen dat ze erg moeilijk zijn op te vangen. Ze is indd niet zwaar. Maar als ze het goed doet maakt dat ook niks uit! Lekker genieten van je gezin nu!!

16. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Fijn dat je er goed op terug kijkt nu heerlijk genieten van jullie dochter. Rugweeen zijn echt zwaar Kunt U Tekenen. Heb ze bij mijn dochter ook gehad

17. flowertje36

@Mamamijn wat leuk dat je nog even je verhaal komt doen.
    Je hebt wel een lange aanloop gehad, voordat het goed doorzette.
    De hele tijd rugweeen lijkt me vreselijk. Heb ze heel af en toe gehad bij mijn zoontje als ik op me rug moest liggen.
    Wisten jullie dat ze zo klein was?
    Gelukkig gaat het voeden helemaal goed en doet de kleine het ook goed.
    Lekker gaan genieten met jullie allen

18. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Lieve dames,

Ook wij zijn vanaf vandaag met zijn viertjes! Lees straks (of morgen) even bij en vertel even ons verhaal...
    Nu even de oogjes dicht!

Mamamijn, bo1986, exciting en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. flowertje36

Gefeliciteerd! Geniet lekker van je gezinnetje!

klaver85 vindt dit leuk.
  20. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    @Mamamijn @klaver85 Gefeliciteerd!! Fijn dat je er positief op terug kijkt mamamijn. En klaver85 ik hoop dat je een beetje kan slapen. Geniet ervan meiden:)

@exciting vervelend he dat urine verlies:( ik heb er ook veel last van. Voornamelijk met niesen. Hopelijk is het gauw over na de bevalling en wat bekkenbodem oefeningen

Deel Deze Pagina