De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Geniet lekker van je gezinnetje!

Oh dubbel

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mamamijn en klaver gefeliciteerd!

Vandaag weer controle en een groei echo gehad.
    Kindjes doen het super, jochie is nu 1787 gram en meisje 1700.
    Tevens is de inleid datum vast gezet en ook "gereserveerd".
    Nog 33 dagen en dan kan het feest beginnen tenzij ze zich eerder melden..
    Erg spannend..

3. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    @klaver85 , gefeliciteerd!!?

@Jane1981 , spannend zeg!! 33 dagen nog, dat is al zo......
    Aftellen voor jou!

@XmoonlightX , hoe gaat het met je krampen?
    Waar in je bovenbeen heb je de kramp? En heeft dat met je bi te maken?
    Of staat dat er los van?

4. Humava

Humava Niet meer actief

@klaver85 gefeliciteerd!!!
    @Jane1981 heerlijk dat alles goed gaat met de babies. En wat spannend dat je nu echt kan gaan aftellen! Dat maakt dat het wel heel dichtbij komt denk ik hè?!

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @klaver85 gefeliciteerd meid slaap maar lekker
    @Jane1981 fijn dat alles goed gaat met de kleintjes.

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @klaver85 van harte gefeliciteerd meid! Hopelijk voel jij je dan ook een stuk beter... naja op alle bijkomende dingen van een bevalling:rolleyes:
    @Mamamijn jij ook nog gefeliciteerd!! Lekker genieten..
    @Jane1981 fijn dat de kindjes het goed doen! En lekker hoor dat je gewoon een datum hebt en echt kunt gaan aftellen!!

Hier ook aan het aftellen.. nu 39.2:)

7. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    De buren hebben toevallig een klein feestje dus slapen zit er niet echt in dus kan ik nu ook al tikken.

Rond 2 uur werd ik wakker met best een pittig weetje, dat had ik ondanks dagen gerommel nog niet gehad, om 3 uur toch maar opgestaan en man opgezocht (die ik alweer germ op de bank gelegd had:roflmao:) ik had soms weeen om de drie minuten, soms om de tien, geen pijl op te trekken.

Toch de hond uitgelaten, zkh gebeld (en moest toch even komen, koffer kon ik in de auto laten staan:D) en dochter weggebracht. Op het moment dat dat allemaal geregeld was, gaf ik me blijkbaar helemaal over, en heb ik ongeveer doorlopend weeen gehad. Het was toen 6 uur.

Half zeven waren we in het ziekenhuis en bleek ik 4 a 5 cm te hebben. Vanaf dat moment heb ik eigenlijk continue rugweeen gehad, plus om de paar minuten ook buikweeen daarbij, op bed enorm moeilijk op te vangen, maar onder de douche..... ik heb denk ik 2 uur onder de douche gezeten, gestaan en gehangen en dat was een zegen!

Daarna zou weer getoucheerd worden om te kijken hoe het ervoor stond, ik had me voorgenomen bij wat te pakken voor de pijn als het niet genoeg opgeschoten was, maar ik mocht al persen. Paar persweeen later was ze daar!

Klokslag tien is onze tweede dochter geboren

Vond het wel iets pittiger deze keer, vorige keer ook die rot rugweeen gehad, maar niet de volledige bevalling en toen ook in een ritme, nu rolde de ene in de andere over.

Maar op een schaafwondje na zijn we helemaal intact en voel ik me behalve moe stukken beter, minstens twee liter al uitgeplast!

Lees (en schrijf) nog heel even mee, ben zo benieuwd naar jullie verhalen!

Mamamijn, Esmy, XmoonlightX en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @klaver85 gefeliciteerd!! Lekker genieten nu met zijn viertjes. Ik heb wel eens gehoord dat de rugweeen erg vervelend zijn ja. Maar fijn dat ze onder de douche beter op te vangen waren en jullie er zonder verdere kleerscheuren vanaf zijn gekomen. :) En super fijn dat je je al zoveel beter voelt!!

klaver85 vindt dit leuk.
  9. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    @klaver85 , van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje! Lijkt me pittig, rugweeën.. Fijn dat je je nu alweer stukken beter voelt. Ga maar goed bijkomen van alles!

@Jane1981 , spannend dat jullie nu een datum hebben, gek idee lijkt me! Fijn dat de kleintjes het helemaal goed doen.

@exciting , vervelend dat urineverlies. Hier ook vaak een nies-en-pies-momentje helaas.. Heb dan ook altijd een inlegkruisje in. Gelukkig gebeurd het tot nu toe alleen maar thuis en niet op werk ofzo!

@Oceanna , lekker ingedaald zo te zien! Fijn dat je daardoor meer lucht krijgt en minder last hebt van je maag. Ik hoop dat ons meisje dat ook snel gaat doen want vandaag zat ze voor mijn gevoel echt in mijn longen haha.
    Naar die kapotte liezen...

@XmoonlightX , vervelend die krampen. Hopelijk helpt het wanneer je extra drinkt.

@Esmy , ow naar bi... Hopelijk kan je snel geholpen worden.

@Humava , en, staat de vluchtkoffer klaar?

@Mamamijn , fijn dat je met een goed gevoel op de bevalling terug kunt kijken. Hoe is het verder met jullie?

Hier een heerlijk drukke baby. Zo heb ik ze nog niet meegemaakt. Ik voel haar echt overal in mijn buik, en dan vooral heerlijk van die voetjes tegen mijn heup of ribben. Ik tel echt af naar mijn verlof, heb er zo'n behoefte aan!

klaver85 en Oceanna vinden dit leuk.
  10. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    klaver85 vindt dit leuk.
  11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

@Esmy
    Nee die krampen zitten in het onderbeen en mijn voeten.
    Zit echt in de spieren, dan schiet de kramp erin en staat mijn voet scheef enzo
    Vaak heb je het ook in te koud water

Heeft idd niks met de bi te maken
    Meer met vochtiname tekort denk ik

Begin nu ook vocht vast te houden in mn pootjes

Verlof, snap dat jullie er aan toe zijn! Nog ff dames!

12. XmoonlightX

@klaver85
    Gefeliciteerd!! Leuk om al die verhalen te lezen zo

klaver85 vindt dit leuk.
  13. Humava

Humava Niet meer actief

@Aagj ja ik heb de tas aardig gepakt. Morgen nog even checken en kleine spulletjes erbij doen.

14. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    @Jane1981 fijn dat de kindjes het goed doen. En super spannend dat je nu een dag hebt om af te tellen!

Hier even een mopper dag... ik voel mij met de dag dikker worden en nu zitten zelfs mijn zwangerschapsbroeken strak. Voel mij net een walrus... sorry, even klagen

klaver85 vindt dit leuk.
  15. XmoonlightX

Geen sorry hoor!!
    Ik zou ook klagen als ik de 40 wk zou passeren

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    klaver85 vindt dit leuk.
  17. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aan de verse mama's met jullie kleintjes!

Ik merk dat ik echt slecht ben in meeschrijven, ik lees wel mee hoor maar actief meeschrijven blijkt niet zo aan mij besteedt..

Hoop dat iedereen het een beetje volhoudt met het warme weer. Bij mij sinds een paar dagen enorm dikke voeten, zelfs slippers zitten strak. Dus nu maar koude voetenbadjes en met de voeten omhoog.

Maandag uitgerekend, ben heel benieuwd wanneer de kleine zich aankondigt!

18. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Vikamustygrishi vanwege de warmte dikke voeten? Ook lekker om even af te koelen koude voetenbadjes. Heb je enig idee of het er al snel aan zit te komen? Ik merkte bij de eerste echt totaal niks.

@mama0103 groot gelijk even klagen! Soms is dat gewoon heerlijk!

@Humava weer een taak afgerond! Heb je veel setjes voor de baby?

@XmoonlightX gaat het weer een beetje met de krampen? Wel vreselijk irritant lijkt me dat!
    Erger me al als ik in bed lig en me uit rek dat de kramp in mijn kuiten schiet.

@Aagj Hoelang nog tot aan je verlof? Nog plannen in je verlof of gewoon genieten van niks doen!

@Jane1981 Fijn dat allebei de kindjes weer goed gekeurd zijn! Nog 33 dagen dat is heel snel voorbij! Moeten ze ook nog in het ziekenhuis blijven als ze geboren worden?

Hier vandaag weer lekker door de stad gesjouwd met mijn man. Hij wou ook graag even het evenement zien wat hier gaande is.
    Gister avond maar weer onder de douche gestapt met ontzettende buikkrampen. Vandaag gaat het gelukkig weer.
    Ik ben erg druk op zoek naar mooie wieglakentjes. Jullie toevallig nog tips? Waar ik bij mijn zoontje heel erg snel tevreden was ben ik nu heel kieskeurig!

19. Humava

Humava Niet meer actief

@Vikamustygrishi spannend bijna de uitgerekende datum! Hopelijk laat de baby niet te lang meer op zich wachten.
    @flowertje36 nee valt wel mee, ik heb 5 setjes gekocht denk ik. Maar ik had ook nog best wat van mijn zoontje wat nog wel een ronde mee kan dus de baby heeft genoeg kleding.
    Wbt wieglakentjes ik vind dat Koeka hele leuke wieglakens heeft. De Hema soms ook wel. Ik woon vlak bij Alkmaar daar zit een babywinkel de Wonderstore, daar hebben ze ook heel leuke spullen. Ze hebben ook een webshop je zou er eens kunnen kijken of er misschien iets leuks voor je bij zit.

Wel naar van de buikkramp. Hopelijk blijft het nu weg.

20. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    @flowertje36 ik voel echt helemaal niks, dus ergens heb ik het idee dat het nog wel even gaat duren. Maar je weet nooit.

Koude voetenbadjes zijn heel fijn inderdaad, was vanmiddag naar een verjaardag geweest en had mijn man een foto gestuurd van mn voeten. Kom ik thuis, heeft ie een voetenbadje met heerlijk koud water voor me gemaakt. Zo fijn!

Deel Deze Pagina