De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Humava Bedankt voor de tip! Ga eens even rustig op internet rondkijken bij wonderstore!

2. flowertje36

@Vikamustygrishi Wat een onwijs lieve man! Soms weten ze precies wat ze moeten doen!

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Kramp
    Vanochtend niet gehad, wel flink spierpijn nu

Ik heb de hele dag al een soort van indalingspijn, echt van die steken. Ben benieuwd volgende week bij de controle.

Ah lief zo'n voetenbadje
    Hier ook weer wat opgezet
    Volgende week belooft nog wat met het warme weer

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Super grappig, dan wonen we dichtbij elkaar! Ik woon ook vlakbij Alkmaar:D

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Zijn er meer dames die het af en toe zo vreselijk heet hebben? Echt het idee nooit af te kunnen koelen. Zit met een koelpack op men lijf in alleen een hemdje op de bank en blijf maar warm. Volgens de thermometer is mijn temperatuur 36,6 dus geen koorts ofzo maar heb echt idee dat mijn bloed aan het koken is.

6. Humava

Humava Niet meer actief

@Stampertje23 oh wat toevallig!!! Wie weet kennen we elkaar wel :D
    @Oceanna ik heb het soms ook zoooo warm, word ik helemaal naar van.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Oceanna jahoor, regelmatig! Dan doe ik af en toe lekker mijn polsen onder de koude kraan of met mijn voeten in een bak water... succes vandaag, pfff:rolleyes:
    @Humava hahaha ja wie weet...:D

Vannacht wakker geweest van half 3 tot half 5:o:, gelukkig daarna nog even geslapen.
    Fijne vaderdag vandaag voor wie het al zover is;) en succes met de hitte:o:o_O

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    @flowertje36 nee als ze goed op gewicht zijn en het goed doen mogen we gewoon naar huis.

Hier even druk, morgen nog 2 weken naar centerparcs dus....

9. XmoonlightX

Oh heerlijk @Jane1981 , twee weekjes ook!

10. flowertje36

@Jane1981 lekker hoor even twee weken genieten. En aankomende week nog lekker weer.

@Stampertje23 die tijd was ik ook gezellig wakker. Mijn man kwam om half 3 naar bed. En dan slaap ik niet 123 meer in.

@Oceanna hier soms ook heel warm. Ben er dan vaak niet lekker van.
    Koel dan ook vaak af door water.

Vandaag is het ook weer pittig aan de temperatuur. Hier de verplichte bezoekjes weer gehad. Nu lekker bij mijn ouders eten.

11. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    gisteravond bij het uit eten gaan echt zo iets bizars meegemaakt. Ik sta te wachten bij de wc komt er een vrouw aan lopen die ook moet gaan, wrijft ze over mijn buik en zegt dat is ook een mooie buik. :eek::mad::confused:
    Ik dacht bij mezelf echt van wie ben jij en blijf van mij af. Ga een buikband maken met: MIJN BUIK IS PRIVE BLIJF AF.:D

12. Humava

Humava Niet meer actief

Hatelijk is dat hè! En dan nog een wildvreemde, bizar dat zou ik nooit bedenken om te doen. De gymjuf van mijn dochter heeft er ook een handje van om over mijn buik te wrijven als ik er ben.
    @Jane1981 heerlijk nog even er tussenuit. Geniet ervan.!

13. flowertje36

Sow dat was ook iets wat ik niet helemaal zou accepteren ja!
    Heb er al een hekel aan als mensen het doen die dichtbij me staan

14. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    mijn ouders en zus vind ik niet zo erg mijn oom doet het ook makkelijk maar ook daarvan vind ik niet heel erg wel vervelender dan bij mijn ouders en zus maar een wildvreemde bah blijf aub gewoon van mij af. Ik zit toch ook niet aan haar. Ik snap echt niet waarom mensen dat doen.

15. XmoonlightX

iedereen dag overleefd??
    Morgen wordt het ook weer een hete dag.
    Hopelijk kan iedereen een beetje slapen vannacht

Aanrakingen buik
    Why?? Zou gewoon terug strelen :roflmao:

Oceanna vindt dit leuk.
  16. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @klaver85 sorry voor de late reactie maar uiteraard ook gefeliciteerd met jullie dochter! Heerlijk dat ze er nu lekker is.

Warm dagje vandaag. Alle vaders weer langs geweest. Toch ook mijn vriend maar een heel klein cadeautje gegeven. Kon het niet laten. Leuk klein rompertje bij de Hema, ff ook een foto gemaakt.

Deze week mijn laatste week werken. Heerlijk maar halve dagen. Denk dat ik de rest van de tijd in een koud badje zit. Sjonge wat is het warm. Hou ook best wat vocht vast..

Heb wel t idee dat ze een beetje aan het zakken is nu, voel af en toe steken en ook af en toe steken in mijn vagina. Dinsdag weer naar de VK dus ik ben benieuwd..

Bijgevoegde bestanden:

17. Humava

Humava Niet meer actief

@cbss ziet er leuk uit op de foto! Heerlijk voor je bijna verlof! Wel net een hele warme week om nog te moeten werken.

Vannacht heb ik nog best redelijk geslapen. Werd wel een paar keer wakker omdat ik last had van mijn rug. Dit wordt wel een helse dag denk ik, heb het nu al warm. En ik moet nog een muur behangen zo samen met mijn vriend o_O.

Vandaag wel de 37 weken bereikt *doet een dansje* is toch altijd een mooie grens.

Oceanna en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  18. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Verschrikkelijk inderdaad die buik aanrakingen door vreemde. Zelf weinig last van gehad. Misschien zie ik er niet zo toegankelijk uit haha.

@cbss wat een onwijs leuk vaderdagcadeau!
    @Humava Jeej 37 weken, de kleine mag komen:) vind het zelf zo'n mijlpaal.

Vanmiddag een soort intake bij de gynaecoloog voor het inleiden, morgen strippen en dan als het goed is woensdag inleiden. Ik vind het zo spannend allemaal... zelfs de intake vanmiddag vind ik spannend.

Oceanna vindt dit leuk.
  19. Lelie1992

Lelie1992 Lid

29 dec 2016
    74
    10
    8
    Pffff volgens mij is het nog nooit zo warm geweest in juni en zo lang! En dan hoogzwanger. Aan de ene kant ben ik zelf echt klaar met de hitte, kan hierdoor niks maar zou eigenlijk ook niet willen dat de baby nu komt want een pasgeboren baby'tje met deze temp is ook niet fijn!

Ik ga voor aankomend weekend. Ben dan 39+4, mooie termijn lijkt mij hihi. Nou afwachten of baby hiermee eens is

Oceanna vindt dit leuk.
  20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad een mooi termijn @Lelie1992. Ik ben zelf al blij als ik 26 juni voorbij ben. Liefst pas na 37 weken maar als het dan toch eerder moet komen nog minimaal 1 week wachten:D

Deel Deze Pagina