@mama0103 oh dat duurt dan niet lang meer! Wel fijn dat je weet hoelang nog. @Humava oh dat is wel warm ja nu nog behangen. Even samen kwaad maken zit het er ook zo in. Toch zo'n bepaalde grens he 37 weken. Hier is het qua tempratuur ook al niet meer te doen hoor. Denk dat ik straks naar mijn ouders vlucht. Daar is het een stuk beter te doen dan hier in huis. @cbss wat leuk dat rompertje! Toch even een kleinigheidje altijd leuk toch. Wat een warmte! Ga zo lekker naar mijn ouders daar is het koel in huis! Vanmiddag nog een reunie ergens van dus lekker met die warmte. Ik kan me voorstellen als je hoogzwanger bent er nu wel echt klaar mee bent!
@mama0103 , nou klagen mag hoor! Kan me voorstellen dat je ondertussen niet lekker meer in je lijf zit. Het is gewoon tijd voor die kleine om zich te laten zien! Wat spannend zeg, hopelijk gaat het strippen zijn werk doen en anders heel veel succes met het inleiden woensdag! @Vikamustygrishi , vandaag de uitgerekende datum, spannend en gek! Hoe is het met jullie? @flowertje36 , nog 3 weken tot aan mijn verlof. Maar wel 3 superdrukke weken op werk. Ach, het einde is in zicht! Mijn plannen voor mijn verlof? Vooral mezelf opsluiten in mijn coconnetje haha. Nee hoor, hopelijk is het weer een beetje lief voor ons en wordt het niet té warm, dan kan ik mezelf prima met de kindjes vermaken. Lekker in de tuin, met wat mensen afspreken en natuurlijk heerlijk toe gaan geven aan de nesteldrang. Vervelend die buikkrampen.. Hoe is dat nu? Vreselijk he die warmte! @Oceanna , ja vreselijk die warmte. Heb echt het gevoel nergens een koel plekje te kunnen vinden en de warmte gewoon niet kwijt te kunnen... Voel me ook zo plakkerig en hangerig de hele dag. En heel vervelend, die vreemden die opeens denken zomaar aan je te mogen zitten.. @Jane1981 , lekker even 2 weekjes weg! Geniet ervan! @cbss , succes de laatste werkweek. Lief cadeautje! @Humava , jippie 37 weken! En ook wel erg spannend. Succes met behangen en verder lekker rustig aan hoor vandaag! @Lelie1992 , nee nu een kleintje lijkt me ook niet ideaal. Het is al zo benauwd en plakkerig! En dan een kleintje dat de hele tijd bij je wil zijn. Het weer moet gewoon even wat zachter worden! Pfff ik vind die warmte echt vreselijk. Kan echt de warmte niet kwijt en kan geen koel plekje vinden in huis. En dan 2 kleintjes thuis die toch aandacht en zorg nodig hebben, terwijl mijn lichaam aanvoelt als een blok beton... Van mij mag het een flink stuk afkoelen! Straks maar lekker badje buiten en zelf met de voeten in koud water...
@Lelie1992 , ben benieuwd of je baby er ook zo over denkt. Spannend . Succes vanmiddag @mama0103 , kan me voorstellen dat je het spannend vind. Dat is het ook. @Oceanna , raar dat een vreemde maar zo aan je gaat zitten. Zou er geloof ik niet heel erg blij mee zijn. @Jane1981 , geniet van jullie vakantie!!! @cbss , wat een leuk rompertje! @Aagj , warm he?! Moet zeggen dat ik het nog aardig vol kan houden. Hier vanmmorgen bij de vk geweest en weer helemaal goed gekeurd. Woensdagmorgen naar de fysio, ben benieuwd of het helpt. Mijn bekken gaan toch wel steeds meer zeer doen . Over 3 weken liggings/groei echo. Oh en ik doe vandaag het 33 weken dansje!!! Nog een week tot m'n officiële verlof!
@mama0103 hopelijk levert het strippen wat op en hoef je niet ingeleid te worden! Spannend hoor. Behang zit erop! Was binnen een uurtje klaar, gelukkig was het maar 1 muur want een hele kamer had ik echt niet gedaan. Nu lekker met de pootjes omhoog en straks de laatste aflevering van Orange is the new black kijken.
Trek de warmte hier nog redelijk gelukkig Lekker onder de parasol en in het zwembad zitten. Maar vind het niet erg dat het eind vd week wat koeler wordt hoor. Hier eind deze week officeel verlof Maar ja zit natuurlijk al eeuwen thuis. Dus mag van mij opschieten hoor
Hoi dames, Officieel nog net geen 30 weken, maar, zo voelt het al wel mag ik me langzaam aan ook aan gaan sluiten? Soms als ik me verveelde las ik wel eens een blz mee en kon dan niet wachten tot ik ook eindelijk de laatste 10 weken af kon gaan tellen. Maar nu, mag het van mij wel wat rustiger aan haha. Vind dit echt de lekkerste periode van de zwangerschap. Gelukkig kan ik heel goed tegen hitte, dus heb het ook niet overdreven zwaar. Kan er wel iets minder goed tegen dan als ik niet zwanger zou zijn, maar als ik rustig aan doe is het goed te doen. Straks ook lekker met dochterlief naar het zwembad in het dorp. Ik kijk steeds meer uit naar m'n verlof. Helaas duurt dat nog wel een week of 6. Kan me steeds slechter concentrern, ben zo vergeetachtig als een draaideur en werkdagen lijken steeds langer te duren. Maarrrr, verder rol ik redelijk makkelijk door de zwangerschap heen Succes allemaal!
Welkom @Mutsefruts88! Lijkt me echt heerlijk om me nog zo goed te voelen! Geniet van het zwembad. Hier gaat het nu wel wat beter gelukkig. Lekker badje in de tuin, zelf voeten in het water en ondertussen is het in huis weer wat koeler en zijn we naar binnen verhuisd. Kids zijn lekker aan het spelen. Voor vanavond heb ik pannenkoekjes dus dat is lekker makkelijk!
@Mutsefruts88 welkom! Leuk dat je je aan sluit. Wat fijn dat je nu nog tegen de warmte kan. Moet zeggen dat het me vandaag ook wel redelijk af gaat. Heerlijk in de schaduw gezeten bij de reünie. Voor nu zi ik heerlijk in de tuin begint lekker te waaien. Enige wat ik nu nog mis is een heel koud biertje
Thanks ladies! het scheelt ook dat ik vandaag weinig verplichtingen had, dus rustig aan kunnen doen Nu hebben we een warme dag overleefd... Nu de nacht nog! Nog even volhouden, volgens mij is de pret donderdag al weer over.
Nou een beetje verkoeling in huis zou ik niet erg vinden. Ik heb vannacht echt beroerd geslapen. Veel wakker, mijn zoontje ook daar is het echt heel warm op de kamer. Zo maar even alles tegen elkaar open zetten en hopen dat het wat afkoelt.
@Mutsefruts88 welkom! Heerlijk weekend achter de rug! Lekker de BBQ aan gehad.. gister de hele dag met zoontje buiten geweest! Echt genieten. Vannacht heerlijk geslapen.. geen last gehad van de warmte gelukkig! Vandaag, donderdag en vrijdag nog even werken en dan verlof! Maandag nog wel even een scholing.. heb ik weer even wat punten, en daarna wil ik niks meer met het werk te maken hebben haha.. Voor de dames die overtijd zijn, succes! Hopelijk snel baby nieuws! Hebben jullie allemaal vocht in de benen? Ik heb nergens last van, mijn ringen wel afgedaan.. die zaten wel strak! Best wel apart dat de een wel last krijgt van vocht en de ander niet! Fijne dag allemaal!
Nee ik heb ook geen last van vocht in mijn benen. Heb wel net zoals jij mijn ringen afgedaan die zaten bij mij ook strak.
Ja ik heb wel last van vochtpootjes En ringen krijg ik al een tijd niet meer om. @exciting we gaan te gelijk met verlof Ben wel vier dagen verder dan jou...