Hier word het in het weekend ook minder gelukkig. Zelf ook geen vocht in de voeten wel mijn ringen afgedaan. Begonnen ook wat strak te zitten. Vannacht heerlijk kunnen slapen vanmorgen vroeg bij mijn zoontje alweer 27.4 graden. Als het goed is word ik vandaag gebeld voor een afspraak voor het inmeten van de rolluik. Lekker dat voor jullie het verlof er ook aan komt. Ik moet er niet aan denken nu te werken. Net is de kast geleverd voor haar kamertje. Denk alleen niet dat ik die in elkaae ga zetten. Komt weekend wel. Morgen de groei echo ben zo benieuwd!
Oh maar ik werk ook niet @flowertje36 Maar officieel gaat mn verlof bijna in Klinkt toch leuker dan ziektewet
Hier helaas wel veel vocht. Mijn schoenen maat 37/38 heb ik moeten inruilen voor 40 en zelfs die zijn erg strak momenteel
Hier een beetje last van vocht. Met name in m'n vingers in de ochyend. Merk dat ze dan pijn doen en minder makkelijk buigen. Net even naar paar winkels geweest. Loop echt als een slak want als ik te snel loop krijg ik harde buiken (niet fijn). Werd hierdoor alleen wel aangesproken met " laatste loodjes zijn zwaar eh". Ja duh! Mag ook wel met 39 weken vind ik
Alsof we dat zelf niet weten dat jet zwaar is ..... Ohja @XmoonlightX is ook zo je zit ook in de ziektewet. @Luipaard88 gelukkig is het straks allemaal weg! Daar denk ik dan maar weer aan. Oke ik ben die hitte nu wel zo zat! Ik ben in een ontzettende klaag modus vandaag!
Dag dames, Mag ik ook meekletsen? Ik lees al een hele tijd mee maar ben eigenlijk niet zo'n schrijver. Ik ben nu ruim 35 weken en heb al vanaf week 7 bekkenpijn. Met 20 weken was ik dus ook al met verlof omdat ik lichamelijk zwaar werk doe. Ben nu zwanger van de 2e en moet zeggen het valt me behoorlijk zwaar en ben er ook wel een beetje klaar mee nu. Maar ach nog een paar weekjes. Hier gelukkig niet zo'n last van de warmte. Plan me dagen zo goed mogelijk in zodat ik met het hele warme weer niks hoef te doen
Oh ik klaag graag nog even mee vandaag En idd als de kleine er is dan is het vocht weg. Kan niet wachten
Euhm , dat hoeft niet he... Ik ging juist weer vocht vast houden na de bevalling . Ook mede door de warmte buiten
Pffff echt wel. Had het bij de 1e zwangerschap ook wel maar dan kun je echt meer je rust pakken. Nu net de kleine naar pz gebracht even met de beentjes omhoog en relaxen nu
Zo blij dat mijn dochter nog lekker slaapt in de middag kan ik ook heerlijk liggen. @laatste loodjes echt irritant zulke opmerkingen dan ben ik met dit soort weer ook niet altijd even vriendelijk. @zeuren pfff vanochtend boodschappen gedaan had continu "pijnlijke" harde buiken.
@Oceanna vervelend die harde buiken! Groot gelijk even liggen. @mana87 welkom! Vervelend al zo lang last van de bekken. Ik heb het sinds een week of 16 en vanaf 26 weken in die ziektewet gegaan. @XmoonlightX oh denk je van het vocht af te zijn! Blijft het alsnog! Ik ben ook maar op de bank geploft. Wou eigenlijk wat in huis doen maar dat laat ik lekker voor wat het is!
@XmoonlightX ik hou eigenlijk nooit vocht vast dus ik ga er ergens vanuit dat het na de bevalling (niet meteen natuurlijk) wel weg is. Ben soms instaat om mijn krukken te pakken zodat ik toch nog redelijk normaal kan lopen, alleen heb ik geen kracht meer in me handen door het vocht
Die dingen zijn mijn grootste vriend ook al de laatste weken. Maar idd je moet wel kracht in je handen hebben dan Pff wat een gedoe
Zo blij dat mijn bi redelijk stabiel is gebleven wel aan beide heupen slijmbeursontsteking maar hoef gelukkig niet met krukken te gaan lopen.
Welkom nieuwe dames; leuk dat jullie mee kletsen. Hier toch nog ff klagen hoor ; blegh die hitte vind ik maar niets. Word er alleen maar benauwd van en ben echt niet vooruit te branden. Maar goed, nog even volhouden dan maar. Even een vraagje ; vanaf wanneer zetten jullie allemaal de box op? Ik weet niet wanneer ik deze neer moet gaan zetten.
De box is hier niet weg geweest. Maar bij mijn dochter stond die al met 32 weken geloof ik ook omdat we een hond hebben en hij eraan moest wennen.
Wij gaan morgen de box opzetten. Bij de 1e stond die al met 25 weken weet nog dat ik hem heel snel zat was
Hier vandaag geen warme dag in het Noorden. Alles lekker tegen elkaar open, kon lekker doorwaaien. Ik klaag dus niet Ik heb de box er nu zo'n twee weken staan. Ledikant moest nog van zolder, dus ook gelijk de box maar gedaan. Het wiegje waar mijn man nog heeft in gelegen en onze dochter staat nu ook sinds deze week klaar.