Box zetten wij pas op als het bed eruit is en het wiegje naar boven gaat.. baby slaapt eerst gewoon in de wieg. We hebben een groot huis, maar dan staat er zoveel in de woonkamer.. wordt ik gek!
Gisteren hebben we de box neergezet. Ik vond het vandaag echt heerlijk weer hier in Noord Holland, niet zoveel zon lekker windje, ben even met mijn moeder en zoontje naar het stadstrand geweest. Was zalig. Mijn zoontje was vanmiddag in de auto in slaap gevallen, niet wakker te krijgen natuurlijk. En vanavond niet willen slapen, ben uiteindelijk rond 20u met hem op ons bed gaan liggen, hij in slaap gevallen maar ik ook. Ik word net weer wakker. Hopelijk slaap ik vannacht evengoed nog redelijk.
Ik sliep ook om 8 uur (wel bewust) was doodop.. Alleen nu klaar wakker.. hoorde mijn man thuis komen van het werk, en ik dacht dat het alweer 6 uur s ochtends was nu klaar wakker
Zo, weer een dag gewerkt. Gelijk weer gesloopt nog maar 3 dagen en dan ist weekend... zo, dat was mijn klaagmomentje weer voor vandaag haha Hier hou ik standaard gelukkig niet zo heel veel vocht vast. Alleen na een flinke wandeling bijvoorbeeld. Dan kan ik m'n vingers ook niet meer buigen. Oh, en m'n borsten jeuken zo erg! Ook weer van die opgezette klieren en schijven. Meer die hier last van hebben? Lekker aan het voorbereiden op 't babyvoer De box staat hier ook al een tijdje, vanaf week 22 geloof ik. Eigenlijk hebben we alles al heel vroeg neergezet, omdat ik dan sowieso nog mee kon helpen.
@exciting heb je nog een beetje geslapen? Ik redelijk sliep om 00u weer zoontje was wel alweer om 5.30 wakker dus ik ben blij dat ik die uurtjes van 20 tot 22.30 even meegepakt hebt. @Mutsefruts88 geen jeukende borsten hier. Ze lekken wel een beetje, gelukkig nog niet zo erg dat ik compressen moet gebruiken. Je bent precies 30 weken vandaag zie ik! Nu kan je echt gaan aftellen Ik heb gisteren denk ik wat last gehad van lichte voorweeën, stuk of 5 toen ik rond 23u in mijn bed lag. Heb het bij de vorige 2 niet gehad dus was wel verbaasd.
Hi meiden, Gelukkig hoef ik niet ingeleid te worden en lig ik nu met mijn slapende dochter in mijn armen Gelijk maar mijn verhaal. Om 12 uur werd ik gestript en had ik 1 cm ontsluiting. Om 15 uur kreeg ik de eerste wee, er zat toen nog ruim 15 min tussen en het deed weinig zeer. Vanaf 17 uur kwamen ze steeds vaker en pijnlijker. Om half 7 kreeg ik een weeën storm en had ik vrijwel geen moment rust. Ik kon de pijn niet meer aan en Wilde een ruggenprik. Om half 11 waren wij in het zh en werden de vliezen gebroken. Om half 12 kreeg ik de ruggenprik en die werkte goed. Al voelde je erg veel druk tijdens de weeën. Om 1 uur mocht ik persen en om 2 uur is ze geboren. Nu zijn wij alweer 2 uur thuis en aan het genieten van ons slapende meisje
@mama0103 gefeliciteerd! Fijn dat het toch zelf op gang is gekomen. Nu lekker genieten van het kleine meisje @Humava yesss officieel de 30 weken aangetikt!
@mama0103 , van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Wat fijn dat het strippen zijn werk gedaan heeft. Nu fijn van elkaar genieten en zelf bijkomen. @Esmy , hoe was het bij de fysio vanochtend? Hopelijk helpt het goed! Jippie voor de 33 weken! @flowertje36 , succes met de groeiecho, ben benieuwd hoe het is gegaan. @mana87 , welkom. Wat naar dat je zo'n last van je bekken hebt. Hopelijk duurt het allemaal niet lang meer. @Humava , spannend hoor, je lichaam is vast voorwerk aan het doen. Hier gelukkig geen last van vocht vasthouden. Wel dikkere vingers na een stuk wandelen maar dat doe ik toch niet veel haha. Het weer is sinds gisteren ook een stuk beter vol te houden. Veel in de tuin met water en als dat te heet is lekker bij de ventilator binnen. Alleen de nacht was verschrikkelijk. Ondanks dat ik de hele dag bezig ben geweest het huis te luchten was het vannacht vreselijk plakkerig en benauwd. Gelukkig sliepen de kindjes heerlijk maar vooral mijn man wordt er altijd heel onrustig van. De box staat hier al heel wat weken haha. We hadden onze oude box aan vrienden weggeven en die kon echt geen ronde meer mee hierna. Dus hebben we een box via marktplaats gekocht. En toen stonden de onderdelen beneden in de gang en dacht ik, waarom helemaal naar zolder brengen, ik zet hem wel in elkaar haha. Dus die staat al een hele tijd gezellig.
@Aagj leuk dat je er na vraagt! Mijn man en ik trekken de boel in beetje in twijfel op dit moment. Hoofdje werd kleiner geschat zat op p11. Buikje groter zat op p79 en beentjes redelijk gelijk. Alleen nu kwam er een gemiddelde meting uit van een groei van 32.5 dat is dus meer als 2 weken dan wat ik nu ben. En ze houden een marge aan van 2 weken. Maar de verloskundige haalt even 2 metingen weg en zo in eens is het gemiddelde 31 weken. Dus zit met heel veel vragen eerlijk gezegd. Ik wil zo graag dat het goed in de gaten word gehouden. En dan krijgen we dit soort praktijken. Over 4 weken hebben we weer een groei echo kijken wat er dan aangegeven gaat worden. Maar sowieso is het geen kleintje.
Hier ook baby nieuws. Gisteren middag is onze dochter geboren! Na een bizarrre snelle bevalling van 2 uur vanaf vliezen gebroken tot baby. De VK heeft haar net nog kunnen opvangen. Ze is dan ook thuis geboren. Alles is gelukkig goed gegaan. Ze woog 3100 gram.
Wow @Lelie1992 wat snel! Heb je het dan ook als pittig ervaren ? Mooi gewicht 3100 gram. Hoeveel weken was je in totaal ? Ga lekker genieten!
@Lelie1992 , van harte gefeliciteerd! Dat is een snelle bevalling zeg, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Genieten en lekker bijkomen! @flowertje36 , ik snap dat je met vragen en onzekerheid zit. Vind het ook wel apart dat ze even zelf corrigeert door wat metingen weg te laten. Anders toch even je zorgen aangeven? Gelukkig mogen jullie over 4 weken weer kijken.