De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Zo, vandaag lekker de hele dag in een dierentuin gelopen. Gelukkig niet veel regen gehad. Maar, ben blij dat ik eindelijk weer kan liggen! :D

Begint nu langzaam aan wel serieus zwaarder te worden. Buik gaat in de weg zitten met bijvoorbeeld veters strikken, snel last van m'n rug en toch sneller moe. Maar verder goed te doen.

Ben eigenlijk nog helemaal niet bezig met geboortekaartjes. Denk dat we daar vanaf volgende week naar moeten gaan kijken.

De naam zijn we ook eindelijk uit! Nou ja, eigenlijk stond ie al redelijk vast, maar de schrijfwijze leek een spelbreker te worden. Andere naam zoeken was ook mission impossible, omdat onze smaak te ver uit elkaar ligt.

Hier gelukkig niet zo vaak last van harde buiken. Maar als ze er tegenwoordig zijn, beginnen ze toch wel pijnlijker te worden. Trekt nu na een paar seconden door naar m'n rug en blijft daar hangen.

Kleertjes ga ik denk ik ook in m'n verlof wassen. Dan zijn ze nog enigszins fris als de kleine komt. En, dan heb ik waarschijnlijk tijd zat.

Nog maar..... 5 weken tot verlof! o_O:p

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Noortje88 als dat voor jullie beter voelt moet je dat zeker doen. Kan me ook wel voorstellen dat je zulk soort dingen samen wilt doen.

@Oceanna hoe gaat het nu met je ?

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Oceanna hoe gaat het nu? Wat een verschil qua band zeg.. waarom hebben ze de brede band er nog bij gepakt dan?

Mooie naam @Noortje88 !! Goede beslissing gemaakt.. doen waar jullie je beide goed bij voelen!

Kleertjes heb ik allang gewassen.. heb alleen nog wel wat gekregen, dus dat moet nog even! Als ik de kast open trek komt er een heerlijke zwitsal geur uit! I love it! Vandaag een heerlijke dag gehad.. gezellig visite gehad van mijn broertje en zijn vriendin! We hebben een vakantie geboekt (1 - 4 dec) naar centerparcs erperheide in België! Hier gaan we met zn allen naar toe, het is een verassing voor mijn vader (en moeder ook) die heeft ons (elke dag!!!!!!) Geholpen met de verbouwing van ons huis (6 maand) en die van mijn broertje (1 jaar!).. dus om hem te bedanken een weekend weg geboekt!

Noortje88 vindt dit leuk.
  4. flowertje36

@Mutsefruts88 wat goed nog naar de dierentuin! Gaat zou ik nu echt voor passen. Hier ook harde buiken die wat vervelender worden.
    Maar niet hinderlijk.

Dames hebben jullie nog tips wat betreft een kado voor mijn dochter.
    Bij mijn zoontje heb ik een Nuna leaf wipstoeltje gekregen en mag nu weer iets voor dat bedrag uitkiezen.
    Maar ben een beetje inspiratieloos

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hier gaat het af en aan soms ineens heel slecht dat ik denk zal ik toch maar bellen maar dan ook ineens weer beter ga dit morgen wel echt melden bij de vk/gynaecoloog.
    Ze twijfelde welke band er gebruikt werd bij mij maar had al aangegeven dat ze de normale band gebruiken bij mij maar ze wilde toch ook de brede band gebruiken. Ben zelf nogal stevig dus dat zal bij haar twijfel hebben gezaaid. Maar ben altijd met de normale band gemeten ook bij mijn dochter.

@kleertjes liggen hier al een tijdje gewassen in de kast.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pas goed op jezelf @Oceanna! Hopelijk voel je je snel beter.

Hier weer een concept geboortekaartje gemaakt dus even kijken hoe die uitpakt. Hier nog 3,5 week werken tot mijn verlof. :roflmao:

Oceanna vindt dit leuk.
  7. Humava

Humava Niet meer actief

@flowertje36 een nieuwe eetstoel? Draagdoek, draagzak? Weet niet wat zo'n wipstoel kost...
    @Oceanna goed in de gaten houden hoor! En idd zeker bespreken met je gyn.
    @Nina Sanders lekker aftellen!! Hoop dat jullie snel een leuk geboortekaartje vinden

Ik doe een 38 weken dansje vandaag! Lekker rustig dagje. De oudste zit op school en de jongste op het kdv. Ga zometeen even boodschappen doen en bakkie doen bij mijn moeder. De rest van de dag een beetje relaxen denk ik.

Oceanna vindt dit leuk.
  8. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    @Oceanna , hoe gaat het met je?

@Humava , geniet van je dag!

Hier een 34 weken dansje en ikben blij. Vandaag m'n eerste officiële verlofdag! Was al wel thuis, maar toch geeft het een heerlijk gevoel en soort van rust.

Nina Sanders, XmoonlightX en Noortje88 vinden dit leuk.
  9. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    zolang ik rustig lig gaat het goed:) ik kom vanmiddag even met een update nadat ik bij de gynaecoloog ben geweest.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Succes bij de gynaecoloog!

Oceanna vindt dit leuk.
  11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ben benieuwd!!

Oceanna vindt dit leuk.
  12. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    @Oceanna , hoe gaat het met je?

@Humava , geniet van je dag!

Hier een 34 weken dansje en ikben blij. Vandaag m'n eerste officiële verlofdag! Was al wel thuis, maar toch geeft het een heerlijk gevoel en soort van rust.
    Succes straks!

Oceanna vindt dit leuk.
  13. flowertje36

@Oceanna succes straks! Hier vandaag op de fiets naar de markt geweest. Maar ook dat is geen pretje meer voor me bekken :mad:

14. Fizz

Fizz Niet meer actief

Mag ik hier ook mee kletsen?
    Inmiddels de 30 weken gepasseerd, dus mag ook gaan aftellen...

Geboortekaartje hadden we al vroeg in de zwangerschap uitgezocht, gewoon simpel kaartje maar wel heel schattig (vinden wij;))

Kleertjes wassen doe ik pas rond de 36/37 weken als ik vind dat ik genoeg heb geshopt voor de baby:roflmao:

15. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Bloeddruk was weer goed 120/70. Onze kleine man loopt met zijn buikje op de groei van 36 weken hoofdje was normaal en been liep ongeveer 2 weken voor (34weken). Moet morgen een dagcurve suiker bijhouden daar wordt ik donderdag dan over gebeld met de uitslag. Door deze groei werd er vandaag gezegd dat ik niet langer dan 38/39 weken hoef te lopen dat ze me dan dus gaan inleiden als de kleine zich nog niet eerder heeft aangediend.

16. Humava

Humava Niet meer actief

@Oceanna ben je iig iets wijzer geworden. Wat vind je ervan dat ze je willen inleiden?
    @Fizz welkom!

17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik vind het een top idee om te weten dat ik niet langer dan 38/39 weken heb er echt geen problemen mee ik houd wel van weten waar ik aan toe ben. Bij mijn dochter zou ik ook ingeleid worden maar was uiteindelijk niet nodig.

XmoonlightX vindt dit leuk.
  18. flowertje36

@Fizz welkom! Zolang je zelf tevreden bent met het kaartje moet je het doen! Simpel kan ook heel leuk zijn.
    Bij mijn zoon ook pas met 37 weken begonnen met wassen.

@Oceanna wat fijn dat je weet waar je aan toe bent! Lijkt mij ook zo prettig. Dan loopt de baby wel flink voor! Hopelijk is het niet nodig. Maar wel fijn dat er gelijk een plan is getrokken.

Oceanna vindt dit leuk.
  19. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hallo dames,

Mag ik ook meekletsen?
    Ben de 30 weken ook gepasseerd en merk dat ik wat meer behoefte krijg om wat dingen weg te schrijven en te vragen :$

Oceanna vindt dit leuk.
  20. Humava

Humava Niet meer actief

@Oceanna het lijkt mij ook fijn om te weten waar je aan toe bent. Al hoop ik voor je dat hij eerder besluit te komen en je niet ingeleid hoeft te worden.
    @ryanne1989 welkom! Gaat alles goed? Weten jullie of het een jongen of meisje is of blijft dat een verrassing

Deel Deze Pagina