@exciting Ben niet het beste skelet nee Maar goed dat staat niet in verband met de BI. Dat krijg je of niet , door invloed van hormonen. En hoeft ook niet elke zwangerschap. Helaas heb ik het bij alle drie al vroeg last van gekregen. Alleen bij de vorige werd het later heftiger
Sow dames wat is er veel gekletst! Zo goed als jullie gister bezig zijn geweest mer het huishouden! Voel me bijna schuldig ik heb die nesteldrang totaal niet. Ook niet bij mijn zoon gehad. Wat leuk dat de meesten ook speciale pakjes hebben voor de geboorte. @Oceanna dat duurt dus nog een week of 3. En vanuit die meting weet je de vervolg stappen he? Roodhaar Mijn man heeft een rossige gloed op zn haar. En mijn zoon is tot nu toe ook blond met een rode gloed. Ben benieuwd of dat blijft. Mijn man was de eerste paar jaren ook hoogblond en is nu echt donkerbruin. @cbss ik had gewoon factor 50 voor kids voor mijn zoon van nivea. Maar hij lag amper in de zon alleen ik smeerde hem altijd in. @Nina Sanders ga je in de zwangerschap nog verhuizen ? Ben wel benieuwd wat je gaag doen. @Noortje88 voor hun stressvol ? Ik vind dat ze niet altijd maar van alles moeten roepen. Zeg dan op zn minst we sturen je voor de zekerheid even door. Maar ga niet met van alles aankomen wat alleen maar paniek oplevert voor de ouders. @XmoonlightX vreselijk die SI gewichten. Bij mij zitten ze standaard los. Wat een pijn kun je daar van hebben. Lekker rustig aan doen vandaag! Ik weet niet meer wie het vroeg. Maar mijn zoon heeft een stofwisselingsziekte. Mag nu 10 uur tussen de nachtvoeding en zn ontbijt. Straks als die 2 is mogen we er compleet van af. En vanaf augustus mogen we ook van de medicijnen af en dan eind september in het AMC weer bloedonderzoek.
@cbss ik gebruik Lovea of naïf zonnebrandcrème. Maar vooral die omdat mijn zoontje eczeem heeft en deze niet zo erg irriteert. @Noortje88 pfff lekker meelevend zijn sommige vk's.... @XmoonlightX dat is niet best. Rustig aan doen vandaag , gaat hopelijk morgen weer beter. @Nina Sanders oh in je zwangerschap nog verhuizen! Spannend, hopelijk hoeft er niet heel veel te gebeuren in jullie nieuwe huis?! Ik ga vaker roepen dat ik slecht heb geslapen, vannacht echt heerlijk! Zoontje werd alleen om 23.30 wakker om te plassen en daarna niks meer. Ik werd om 6.30 wakker gemaakt door mijn dochter en zoontje moest ik zelf wakker maken om 7uur! Voel me gelijk een stuk beter. Ben alleen verkouden geworden dat is wat minder.
@flowertje36 ja over een week of 3 inderdaad pas een groei echo weer maar op 10/7 wel nog een gewone controle bij gyn dus ga dan alvast vragen want zo lang in onzekerheid vind ik niets. wordt vandaag ook gebeld over de dagcurve van de glucose dus ben benieuwd wat ze daarvan vinden. @Noortje88 wat een .... VK is dat zeg. lekker zo iemand die zegt ja voor ons was het ook stress. grrr. @XmoonlightX rustig aan doen dan maar is niet fijn zulke pijn aan je bekken. @slapen dat is vaak een optie maar zeker niet iets wat je moet doen.
Ja hier idd nog concrete verhuisplannen. Wij gaan waarschijnlijk een nieuwbrouwproject aan dat pas eind dit jaar gebouwd wordt. Dan ben je zo 1 of zelfs wel minimaal 1,5 jaar verder voordat je je nieuwe huis kan betrekken (langer nog bij een strenge winter). Momenteel wonen we in een klein appartement (één etage met één slaapkamer) en het is gewoon echt te klein voor 3 personen. Omdat we nu dus gerichte koopplannen hebben mét een overbruggingsperiode hebben we besloten intussen toch wat anders (groters) te huren. Vind het wel spannend maar heb er wel zin in. Zó toe aan een grotere, rustige plek. Nu hebben we ook vrij luide bovenburen en met een kleine baby is wonen midden in een drukke stad op een kleine etage gewoon niet te doen. Ik heb inmiddels al een nieuwe vk en een aantal afspraken gepland, en ben nu aan het kijken voor kinderopvang straks.. Tv en internet zijn aangevraagd en ben nu een lijstje aan het maken met wanneer ik wat moet regelen en wie we straks op de hoogte moeten brengen van ons nieuwe adres etc!
Ik denk het wel. Want ik ben ook minder benauwd en voel af en toe echt meer steken onderin (soms echt pijnlijk!). De buik zakt ook wat en dat zit wel veel lekkerder haha!
Oh man wat een actie hier lukt me niet om overal op te reageren hoor.. @Nina Sanders Dat klink fijn, maar ook wel weer een dingetje hoor! Verhuizen nu nog, succes! @Humava Fijn dat je weer bijgeslapen hebt, wat kan een mens daar van opknappen! Hier vanavond toch maar de (hevige) discussie aangegaan met mijn man. Hij is niet helemaal fit en wil daardoor niets, zegt niets en is lekker chagerijnig. Nou mijn hormonen zijn ook wat met mij aan het spelen wat resulteerde in wat irritaties naar elkaar toe. Gezegd dat ik doe wat ik kan maar dat ik het zelf ook erg vervelend vind dat niet alles lukt. Hij vindt dat ik duidelijker moet zijn als ik wat van hem wil.. al met al weer wat helderheid en de lucht lijkt geklaard, ga dus alles maar letterlijk vragen (en de wasmand etc OP de trap zetten ipv er onder). Nu gelukkig een weekje samen vrij, dat helpt denk ik ook wel. Zo genoeg geklaagd Verder gaat het prima! Maandag groeiecho, ben erg benieuwd!
@Nina Sanders ja wat fijn dat jullie nog gaan verhuizen!! Lekker hoor straks in een mooi nieuwbouwhuis. Hebben wij ook gedaan 2 jaar geleden, heerlijk. Maar eerst jullie tijdelijke stekkie. Fijn dat dat toch nog te regelen was. En fijn dat je minder pijn hebt! Hopelijk blijft het zo. En oja, de pijnlijke steken down under herken ik. Ik heb dat nu sinds 2 weken, ook door het indalen. Maar ik vind het niet erg, laat maar lekker steken. Ben al lang blij dat ze goed ligt
@Oceanna heb je nog uitslag gehad van je bloedcurve? @Nina Sanders wat is dan de reden dat je nu over bent naar een andere verloskundige? Wanr je gaat toch pas verhuizen na je zwangerschap? @Humava fijn dat je goed geslapen hebt! Hopelijk begint hij nu aan het andere bed te wennen en krijg je meer van zulke nachten. @ryanne1989 soms is het even heel fijn om je frustraties er weer uit te gooien! Dan is alles weer duidelijk en voel jij je ook een stuk beter. Ja mannen heb nog niet geen aangeleverd briefje nodig haha. Hier gister een heerlijk dagje weg geweest. Alleen nu vreselijk last van mijn bekken. Vandaag maar rustig aan doen. Hebben jullie nog concrete plannen voor dit weekend ?
@flowertje36 mijn suikerwaardes waren goed. moet alleen proberen iets minder suiker te nemen want 's middags na de lunch was het 7.2 maar dat mocht nog wel. plannen weekend rustig aan doen en boven wat poetsen.
Gelukkig zijn de waardes goed @Oceanna. Ik heb geen plannen voor het weekend. Al hoop ik op bevallen maar dat zal wel niet. Verder even langs mijn schoonouders denk ik. En wat kleine klusjes in huis doen waarschijnlijk.
@Nina Sanders ooo ja dan is het wel verstandig. Ik begreep dat jullie pas als het nieuwbouw huis klaar was gingen verhuizen. @Oceanna fijn dat de waardes goed waren. Get lijkt mij heel lastig om er op te letten. Want wat is nou wel goed en wat niet. @Humava bevallen met dit weer zou wel prettig zijn.
@XmoonlightX , hoe gaat het nu met je? @Humava , wat heerlijk dat je zoontje en jullie zo goed geslapen hebben. Hopelijk was dat afgelopen nacht weer het geval. @Nina Sanders , wat fijn een nieuwbouwhuis. Een goed vooruitzicht voor jullie! @ryanne1989 , hoe gaat het met je man? Alweer opgeknapt. Goed van je dat je de discussie aan gegaan bent. Hopelijk gaat het nu beter. En klagen mag hoor, kan soms een hele oplichting zijn :d. @flowertje36 , leuk, wat hebben jullie gedaan? Vervelend dat je nu extra last hebt. Een rustig dagje van maken! Hier verder nog geen echte plannen voor het weekend. Ook wel eens lekker. We zien wel wat we gaan doen. Nog wel even een extra bezoekje aan de vk gebracht. Had gisteren en gisterenavond last van behoorlijke buikpijn en het zat me toch niet helemaal lekker. Conclusie, met de kleine gaat alles goed, maar voor mij is het vervelend. Waarschijnlijk een geïrriteerde baarmoeder door toch nog teveel dingen willen doen en moet nu dus nog rustiger aan doen.Terwijl ik voor mijn gevoel haast al niks meer doe . Gelukkig heb ik een hele lieve man die de dingen van me overneemt.
Hee, ik kan weer voorover bukken! Kan zelfs weer normaal m'n veters strikken en hoef niet meer naar achter te leunen om te gaan zitten. Zou de kleine dan weer wat gezakt zijn? Vind dit wel fijner iig! Dit weekend wel redelijk druk. 2 kinderfeestjes en eigen feestje van dochterlief. Oh, en m'n nesteldrang moet ik ook tevreden houden Fijn weekend allemaal!
@Esmy mijn zoontje sliep vannacht bij oma dus ik heb weer heerlijk geslapen . Fijn dat het met de baby allemaal goed gaat. Nog rustiger aan doen dan. Is soms heel moeilijk hè. @Mutsefruts88 zo lekker druk weekend voor je met al die feestjes!
@Esmy we hebben heerlijk gewinkeld. Lekker even op terrasje wat gegeten en gedronken. Was echt super gezellig. Ik zie die meiden niet heel vaak. Flink bijkletsen. Fijn dat het met de kleine wel allemaal goed gaat. @Humava dus je hebt weer heerlijk kunnen slapen! Kun je even lekker tot rust komen. @Mutsefruts88 zo druk weekend. Soms vind ik dat ook wel eens prettig hoor. Wij hebben weinig plannen
@flowertje36 ja dat luchtte idd wel op ja @Humava haha goeie weekend invulling, hopelijk lukt het @Esmy gaat al weer wat beter gelukkig. Vervelend van je buikpijn, maar gelukkig weet je nu waar het van komt en kan je rustig aan doen. @Mutsefruts88 dat klinkt als druk, gelukkig kan je weer bukken Wij rijden nu terug van een begrafenis aan de andere kant van het land, iets minder begin van het weekend, maar goed.. verder komen mijn schoonouders morgen en gaan we lekker lunchen en even de stad in. Zondag lekker niets en dan maandag naar de vk en een paar daagjes weg
Ik herken dat ook! Meer bewegingsvrijheid al wordt slapen echt wel een ding. Ik ben zó veel wakker. Kan ook moeilijk in slaap komen!