De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ohhh neeeee ik wil deze week niet meer bevallen. Heb een koortslip gekregen. :cry::cry::cry::cry::cry:. Godver (excuse my language) dit is echt mijn horror scenario tijdens een bevalling, een koortslip.

2. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Aah nee! Hopen dat de kleine nog even iets langer blijft zitten! Heel vervelend!

Hier officieel begonnen aan mn laatste maand tot de uitgerekende datum! Jeeej

Humava en Oceanna vinden dit leuk.
  3. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    L-LYSINE rijk voedsel eten daar zouden ze eerder van weg moeten gaan. Echt balen joh.

Humava vindt dit leuk.
  4. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ga alle andere huis tuin en keukenmiddeltjes gebruiken! Hopelijk ben ik er snel vanaf. Echt kut. Ik heb er echt maar 1 of 2 keer per jaar last van en net nu.....

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh bah zeg, uitgerekend nu...:mad: ik heb er geen ervaring mee. Hoop dat je er snel weer af bent.

Hier lekker een dagje niks. Nog even lekker aanrommelen in huis. Gisteren het bed op klossen gezet. Dan ben ik nu aan het einde van mijn to do lijstje.

Noortje88 vindt dit leuk.
  6. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Speciaal even in dit topic gekeken nog omdat ik opeens aan je moest denken. Ik dacht verhip die moet al lang bevallen zijn!! Hartelijk gefeliciteerd, écht een leuke naam ook!! Hopelijk gaat het nu een stuk beter met je! En veel succes voor jou en je gezinnetje gewenst :)

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dankjewel! :D
    Ik voel mij een heel stuk beter! Ook de Baby Blues zijn zo goed als verdwenen nu.
    Jij bent ondertussen natuurlijk ook bevallen (hoewel je banner zegt dat je 43+ weken zwanger bent :p )
    Bij jou ook alles goed gegaan? Is ze mooi? :)

Oceanna vindt dit leuk.
  8. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Voor zover rustig aan doen in het weekend. Heb hier de halve kamer verbouwd omdat we gisteren op het idee kwamen om te gaan kijken voor een keukentje voor onze dochter en toen hadden we ook zoiets van ja en waar gaan we dat dan makkelijk neerzetten? De plek ervoor gevonden en nu dus ook gelijk gemaakt heeft ze straks alle ruimte om te spelen en later onze zoon ook maar die zit nog even lekker bij mij :D. Alleen nog een schoolbord maken en dan kan ze daar ook lekker op tekenen met krijtjes pfff heb nu last dus even lekker hangen.

9. Nijntje2015

13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    Ik droog ze altijd uit met pure alcohol (zit ook in je kraampakket ;)) daarnaast helpt Propolis ook erg goed. Ik ben er meestal met een paar dagen vanaf. Sterkte en baby blijf nog maar heel even zitten!

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vervelend zeg die koortslip, vooral nu :(
    Gelukkig geen ervaring

Zolang ik niet teveel doe , gaat het wel.
    Gelukkig niet meer die heftige pijn , maar nog steeds erg pijnlijk.
    Maar ja de nesteldrang begint hier ook te komen :D

Oceanna vindt dit leuk.
  11. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    ohw vreselijk nesteldrang hebben en dan eigenlijk niet teveel kunnen doen. succes ermee lijkt me niet echt handig of makkelijk. Heb je dan ook gelijk er last van of pas de volgende dag?

Ik weet nu al dat ik vannacht niet lekker ga slapen en morgen als een oma van 90 uit mijn bed ga komen maar het is het waard. heb nu heerlijk veel speelruimte voor mijn dochter en het is daar ook gelijk weer gepoetst :D :D

12. XmoonlightX

Nee gelijk al.
    Maar goed , soms wil je wat he :D

Oceanna vindt dit leuk.
  13. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    ja zo alleen maar op de bank hangen is ook niets :D wel balen dat je er gelijk last van hebt.

14. XmoonlightX

Ik hou me vast aan het idee dat het na de bevalling weer beter gaat :D

Oceanna vindt dit leuk.
  15. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ahh, balen van al die pijnen. Lijkt mij echt vervelend als je niet zoveel kunt door teveel pijn. Kom op dames, nog heel eventjes.

Hier een lekker weekend. Gister een rustig dagje en een stukje over het strand gelopen. Was erg lekker. Vandaag beetje gerommeld en naar de bioscoop geweest. Morgen ook lekker rommel dagje.

Owja afgelopen donderdag de kast en de commode ingericht. Ik denk dat ze een beetje teveel kleertjes heeft haha. Zoveel gehad. Maja ook wel weer leuk zo. (Foto toegevoegd).

Ik hoop dat het voorderest met iedereen goed gaat dames. Ben wel benieuwd wanneer er weer babynieuws komt. Ook weer leuk

Bijgevoegde bestanden:

Fizz en Noortje88 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Leuke kastinrichting!!!!

Hier hebben we erg veel kastruimte in de commode (zowel lades als planken) dus ik denk dat we daar een gedeelte in gaan leggen (rompers, ondergoed en basics. Voor het hanggedeelte willen we graag zo'n stalen rek. Iemand idee of die ook in kleine formaten beschikbaar zijn?

17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik hou me er ook aan vast dat in ieder geval de bekkenpijn na de bevalling weggaat. De rest zal helaas niet weg gaan maar goed dat wist ik al :D:thumup::roflmao:

18. Humava

Humava Niet meer actief

@Nijntje2015 ja alcohol gebruik ik idd ook! Compeed ga ik ook maar halen. Kijken of dat nog helpt. Al heb ik ook al gewone koortslipcreme.
    @cbss ze komt niks te kort straks ;). Ziet er leuk uit hoor!

19. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@cbss wat ziet dat er leuk uit. Krijgen is altijd mooi meegenomen toch! Woon je dicbt bij het strand? Lijkt me heerlijk even uitwaaien.

@XmoonlightX gaat het nu alweer wat beter met de pijn?

@Humava je gaat toch van alles uitproberen, want dit is echt een heel slecht moment. Hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten.

IMG-20170622-WA0006.jpeg
    Dit is de kast voor onze meid. We hebben gekozen voor een 1deurs kast ivm de ruimte. Zit nog niet alles in en de commode moet nog ingeruimd worden.

Fizz, Noortje88, mariska165 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Wow wat een hoop kleding @cbss. Ziet er mooi uit :)
    Bij de eerste had ik ook zo ontzettend veel. Deze keer iets rustiger aan gedaan.

Hier hebben we de feesten weer overleefd! Het waren er 3 in 2 dagen gepropt. Had geen zin om ook nog m'n zondag op te offeren. Gister rolden we dus van een kinderfeestje zo in dochter haar verjaardagsfeest ;)
    Soms heb je van die weekenden dat alles samen valt.

Vandaag ga ik de voorraad/opslag kast aanpakken en (hopelijk) eindelijk de badkamer. Net als van de week al gezegd is, de klus waar je het meest tegenop ziet... o_O:D

Oceanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina