@Humava , je houd de spanning er wel in. Ik hoop dat het snel doorzet! Kilo's, hier al iets van 15 kilo aangekomen . Maar ja, wat doe je eraan. Bij mijn dochters was ik ze redelijk snel weer kwijt. Vooral ook door bv. Hopelijk is dat nu weer zo. We zullen het zien. Hier 2x overtijd gelopen. Heb het idee dat het nu wat eerder komt, maar misschien is het ook wel niet zo. Raar idee dat ik over 2,5 gewoon thuis mag bevallen. Heb ineens wel veel meer last van afscheiding. Jullie ook?
Ben er wel vergeten bij te zeggen dat ik maximaal maar 9 kilo mag aankomen. Vorige zwangerschap net 11 kilo aangekomen dus dat was iets teveel. @Humava heel veel sterkte ik hoop voor je dat het allemaal door gaat zetten en je snel kan gaan genieten. Wat betreft het vermoeden wanneer bevalling mijn man vermoed zo rond 19 juli. (Op die datum is zijn vader overleden) ikzelf denk 23 juli dan is het volle maan.
@Humava hopelijk zet het snel door dit gerommel is ook niks. Bij mijn zoon 15 kilo aangekomen en tot nu toe 8 kilo dus vind het aardig netjes. Ik heb totaal geen idee wat ongeveer het termijn zou zijn. Ik hoop heel erg rond een week of 38.5 39. @Esmy ja hier ook veel last van vreselijk. Voel me er zo vies door.
Ik had ook veel afscheiding ineens. Heel vervelend. Hier is het nu akelig rustig in mijn buik. Af en toe een wee maar zit veel tijd tussen. Ga nu maar slapen en hopen dat ik een goede nacht maak. Vrijdag wil ik dan wel bevallen, dat is een mooie datum
Spannend meid! Zet m op haha! Hier verder alles goed. Sinds deze week wat meer afscheiding en de vermoeidheid steekt wat de kop op. Niet gek want ik slaap momenteel heel weinig. Verder geen bijzonderheden. Over een week de sleutel ophalen en vanaf dat weekend aan de bak!!
@Humava jammer dat het weer afzakt. Hopelijk keert het toch nog terug en komt de kleine snel. Helaas ben ik wel wat meer aangekomen dat jullie allemaal. 20 kilo tot nu toe . Heb helemaal niet veel gegeten ofzo, maar hou ook veel vocht vast. Dus hopelijk is het straks snel weg. En anders maar niet, gaan we er tegen aan om het er weer allemaal af te krijgen. Vandaag bij de VK geweest en de kleine meid is ingedaald en ligt lekker helemaal vast. Morgen 37 weken en ik vind dat ze eigenlijk wel binnekort mag komen haha. We zijn er helemaal klaar voor. Ik vind 17-07-2017 een mooie datum. Maar we gaan het rustig afwachten. Ik ga morgen of overmorgen maar cupcakes bakken en met marsepein bekleden. Dan vries ik ze in, en dan als de kleine geboren is, kunnen we die aan de kraamvisite geven . Iets origineler dan beschuit met muisjes en moet toch wat met mijn vrije tijd haha.
@cbss ik was bij de vorige ook 22 en 19 kilo aangekomen. Nu dus 18. Bij mij gingen de eerste 15 kilo er heel snel af! Hopelijk gaat het er bij jou ook snel weer af. 37 weken is toch een mijlpaal hè! Ik vond van wel. Dan mag je gewoon bevallen
Ohh nou ik wijk helemaal niet zo af met mn +18 zie ik Vorige keer +16 maar was ook eerst 5 kilo afgevallen dus eigenlijk +21 Ik was de 16 kilo vorige keer pas na 10 maanden kwijt , maar ja moest natuurlijk eerst herstellen van die bekken Leuk die cupcakes!!! Ik hou het gewoon op beschuit
Hier doe ik kleine tompoucejes met aan de zijkant muisjes. @XmoonlightX toch blijft beschuit met meisjes ook echt een traditie hoor. Dat hoort er echt een beetje bij. Alleen lust ik dat zelf niet. Toch netjes 18 kilo. In het ziekenhuis hoef je niet eens te wegen. Ik heb vannacht heel goed geslapen. Maar ben hartstikke moe om de 1 of andere reden.
goedemorgen! ben ik dan eindelijk ook weer eens! Ik heb steeds mee gelezen, maar kon het op de een of andere manier niet opbrengen om te reageren.. Heel raar! Heb nu weer even een dagje voor mezelf en dan pak ik de laptop er even bij! Gaat wat makkelijker dan de telefoon! @Nina Sanders Wat spannend dat je nog gaat verhuizen! Ik moet er werkelijk niet aan denken! Veel succes alvast! @Oceanna Wat fijn dat alles goed was, lichaam kan je zo voor de gek houden he! Maar de beeb moet nog even blijven zitten! @Humava en @ButterflyPassion Wat spannend! ben benieuwd wie eerst is! Hoe gaat het nu? @Jane1981 Wat spannend allemaal, en wat ontzettend knap dat je het nog zo goed vol houdt en dat je de kindjes nog bij je draagt! Krijg je een keizersnee of beval je natuurlijk? Wieg: Heb vanmorgen de bekleding uitgewassen, hangt nu lekker in de zon! Mijn man stond gisteravond de hele avond in het hok.. Denk op laatst nou moet ik eerst maar eens kijken wat hij aan het doen is... Is ie het wiegje opnieuw aan het spuiten.. Tis een familie wieg! Zijn vader heeft erin gelegen, en hij zelf ook! (evenals zijn broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes!) erg leuk.. De wieg is nu weer mooi wit! Hebben jullie mannen ook last van nesteldrang? Die van mij wel! Vindt het wel leuk... Kilo's: Hier nu 13 kg aangekomen.. Eerste zwangerschap rond de 10 kg in totaal.. Maar door de vele zh opnames en pijn een erg slechte eetlust gehad.. k maak me er nu niet zo druk om! Merk wel dat ik de laatste week weinig eetlust heb.. Alles staat me tegen en zit gauw vol.. Geboorte traktatie: Beschuit met muisjes hou ik niet van, daarnaast vindt ik dat zo standaard (sorry XmoonlightX). Net als bij de eerste zwangerschap bestellen we een blauwe taart! Oh die was zo lekker!!! hihi Hier sinds zaterdagavond veel last van harde buiken! Maandag de hele dag in de stad geweest met een vriendin.. Savonds een ontzettend drukke baby waardoor ik erg slecht heb geslapen.. Gistermiddag harde buiken met krampen die ik echt even rustig op moest vangen.. Het straalde uit naar mun onderrug/liezen en bovenbenen.. Dit heeft een uur aangehouden! Toen moest ik naar het toilet, en waren de klachten ook weer verdwenen! Wat kan je lijf je dan voor de gek houden he! Mijn baarmoeder reageert wel flink op de obstipatie! maar merk wel dat de harde buiken sneller en vaker komen. Maar rustiger aan gaat echt niet lukken! Heb ook nog een peuter hier rond lopen! Kleine moet nog even 2 wk blijven zitten.. dan mag hij om mij wel komen Ik ga zo de enveloppen schrijven.. Vanmiddag naar de kapper en boodschappen ophalen. vanavond gezellig even bij kletsen met vriendinnen!
Thanks! Dit is ons eerste kindje. Wordt een jongetje Alles gaat goed! Bloeddruk netjes en ongeveer 6 kg aangekomen. 2 x een weegschaalwissel gehad, dus helemaal zeker is het niet. 18 juli moet ik weer op controle.
Ik ook hoor dat is onder andere een reden dat ik bij de gynaecoloog zit. Samen met mijn astma. En de kleine loopt ook ruim 2 weken voor op groei voornamelijk met het buikje
Ah oké. Ik zit gewoon bij de vk. Je hebt dan denk ik veel controle momenten of niet? Gaan ze je ook eerder inleiden of doen ze dat alleen als hij nog meer voor gaat lopen? Hier krijg ik geen groeiecho. Alleen nog een liggingsecho. Als ze vinden dat mn buik te weinig groeit, moet ik naar de gyn voor een groeiecho. Ik moet wel sowieso bevallen in het ziekenhuis ivm mijn gewicht en lengte. Ambulance personeel mag me niet tillen, mocht er thuis iets gebeuren.