De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha die plaatjes zijn leuk he @ryanne1989 ... ik had deze gevonden.

Bijgevoegde bestanden:

2. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Hier ook zo een dag!
    Donderdag aan de ctg gelegen want de kleine meid was te rustig, normaal een hele drukke dame.
    Gelukkig was alles goed en ik voel haar nu weer vol op!
    En die warmte.. blehgg ik slaap zo waardeloos.
    Laat die kleine meid maar komen!

Jullie leuke plannen dit weekend?
    Heb een lieve schoonmoeder die samen met mijn man ieder weekend het hele huis schoonmaakt en we eten bij mijn oom en tante vanavond.
    Boodschapjes worden zo bezorgd dus ik hoef weinig te doen, heel luxe al die lieve hulp!

Oceanna vindt dit leuk.
  3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook een bleh dag!
    Heel slecht geslapen. Ontzettend veel last van mijn schaambot. En met elke stap die ik zet een harde buik.
    En leuk hoor dat getrappel maar ben er klaar mee doet me zeer.
    Hier weinig plannen en daar kan ik ook heel slecht tegen.
    Ik zit doordeweeks al zoveel rondom huis dat ik in het weekend iets leuks wil doen als gezin. Maar mijn man dan vaak zegt ik heb weekend.

@MandyJ oh heerlijk het heel schoon. Hier doe ik het in stappen. Maar als ik ergens stop is het begin alweer smerig naar mijn idee.

MandyJ en Oceanna vinden dit leuk.
  4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ook snel last van harde buiken bij geringe inspanning

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oh ik kan me helemaal in je bericht vinden! Ik ben ook klaar met het getrappel, begrijp me niet verkeerd.. k zou het vreselijk vinden als ie opeens te rustig werd.. maar pff..
    Ik heb ook constant harde buiken, als ik de trap op/af loop, als ik op de fiets stap, voorover buk.. naja eigenlijk alles..ook k kin er slecht tegen als ik geen plannen heb.. voel me gewoon down, bah! Morgen naar mijn moeder, ggelukkig even wat afleiding.. ik hoop zo dat de kleine eerder komt!!

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dan hebben we met z'n alle vandaag een blegh dag....
    Ook hier een echte blegh dag, alles doet zeer vandaag.

7. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @cbss Haha ja daar heb ik er ook een aantal van opgeslagen :roflmao:

Ik sluit me ook aan bij de Bleh dag.. erg slecht geslapen en alles kost me erg veel energie. Alleen naar de wc gaan voelt als een marathon.. hopelijk is dat maandag weer beter, dan moet ik weer werken.

@MandyJ wat heerlijk al die hulp, geniet er maar van ;)

8. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Haha hier klaagde ik ook heel erg over rond week 30. Het goede nieuws, na goed een week was het bij mij weer 'normaal'.

Toverbal vindt dit leuk.
  9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nee eigenlijk is het redelijk overzichtelijk! Ik heb alles in huis behalve de wieg, die word aankomende week bezorgd.. moet nog wel wat kleine dingetjes hebben zoals badspulletjes enzo... heb nu tijd zat dus dat ga ik komende tijd regelen :)

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Vervelend dat iedereen een blegh-dag heeft! Die had ik gister, vond het erg benauwd en was te druk om lekker te chillen helaas.. was niet heel leuk voor mijn humeur :rolleyes: vandaag ook een drukke dag gehad maar morgen doe ik even lekker rustig aan!!

11. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    @Humava , van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, wat een snelle bevalling en grote knul. Nu lekker bijkomen en genieten van elkaar.

@kwebbels , welkom! Heerlijk verlof, geniet ervan!

@MandyJ , fijn dat alles goed was met de kleine. Slim om aan de bel te trekken.

Baaldagen, wat vervelend dat er zoveel zijn die er last van hebben. Hier viel het vandaag mee. Genoeg afleiding en gezellig de verjaardag van mijn man gevierd. Alleen bleef de visite wel wat te lang hangen naar mijn gevoel...

Hoera, mijn verlof is begonnen! Na de laatste flink pittige werkdagen geeft me dat nu echt een ontspannen gevoel. Heerlijk. Eindelijk even helemaal op de komst van de kleine concentreren en geen verplichtingen meer. Morgen is mijn babyshower, daar heb ik ook veel zin in. Verder begin ik het lichamelijk wel zwaarder te vinden en ben ik ook gewoon erg nieuwsgierig naar de kleine, maar we houden het nog wel even vol zo.

MandyJ en Oceanna vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    +1

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook om 6.00 al wakker.
    Buik zat in de weg, kramp in mijn kuit en volle blaas + harde buik = niet kunnen slapen. 6.30 ben ik er maar uit gegaan :(

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Tis net of zit er iemand met een mes in mijn vagina te steken.. had dat bij de eerste zwangerschap helemaal niet.. alleen zo jammer dat het helemaal niks zegt he.. :rolleyes:

15. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ja best jammer dat alle pijntjes en kwaaltjes niets zeggen over wanneer de kleintjes komen. Van mij mag het maandag wel komen ben het ineens echt helemaal beu maar moet nog wel even.

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heb ik dus ook.. ben zo bang dat ik nu veel langer door loop! Moet er echt niet aan denken! Zoontje is met 37w2d geboren..

Oceanna vindt dit leuk.
  17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dochter met 37 hoop weer rond die tijd te zitten.

18. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik hoop hier ook! Ben bijna 2 meter dus moet al gauw bukken voor iets :rolleyes::p

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfff weer zo vroeg wakker.

Merk dat ik steeds meer harde buiken krijg die steeds oncomfortabeler en meer gespannen aanvoelen maar écht pijnlijk worden ze niet.
    Is dat puur ook iets van dit termijn (32w)? Want ik doe al zo rustig aan.
    De aankomende verhuizing is niet ideaal natuurlijk maar voor mijn gevoel hebben we de planning etc. goed onder controle en ik heb niet het idee dat ik daar momenteel stress oid van ondervind.
    Ik zou niet weten wat ik nu nog rustiger aan moet doen zeg maar. Tuurlijk vreet het veel energie maar ik heb niet het idee dat het too much is.

Komende dinsdag controle vk en ik zal het wel eens aankaarten.

20. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier om 5.30 wakker, en zoontje stond om 6.00 uur naast ons merk.. merk dat ik daar echt irritaties door krijg.. pff ik wordt gek van mezelf.

Die harde buiken herken ik wel, ik had ze ook al vroeg.. maar de laatste week is het echt wel regelmatig!
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina