@Nina Sanders Succes meid! Hier vandaag geen plannen.. we gaan er vast even op uit! Zondags is meestal een dag dat we even wat gaan doen als gezin.. zoontje is alweer wakker! Gelukkig is het de laatste dagen steeds 7.00 uur ipv 6.00 uur.. is toch een andere tijd!
Mercikes voor het mee leven allemaal ! @exciting Dat klinkt als een fijn dagje met ontspanning samen als gezin. Heerlijk. Hopelijk zit het weer ook een beetje mee. Hier miezert het lichtjes. Hier ben ik de woonkamer in gedeeltes aan het dweilen en nu zit ik lekker op een stoel even te chillen. Mijn man en zijn vader zijn as we speak laminaat aan het leggen op de babykamer. Gisteren zijn ze daar tot de helft gekomen, man wilde per se een start maken We zijn er nog niet maar het wordt al mooi! Merken jullie ook dat jullie sneller benauwd zijn / worden?
@Nina Sanders ik heb echt bewondering voor je dat je dit zo nog doet! Ik moet er niet aan denken nu nog te verhuizen. Hier is de benauwdheid helaas al weken aan de orde. Bij mijn zoon ook heel lang gehad. We gaan hier lekker spelen bij ballorig. Nu eerst even lekker ontbijten. @Oceanna ja kan begrijpen dat je dan denkt nou kom maar op met die kleine. Als je er steeds minder van gaat genieten. En dit de laatste zwangerschap is. Gister de verjaardag van me moeder gevierd met de hele familie. Kan merken dat ik me afsluit en niet meer echt spraakzaam ben. Wel weer laat geworden maar gelukkig heeft zoon doorgeslapen tot kwart voor 10
Exht respect... zo doe ik mijn hele huishouden sinds deze week en dan nog harde buiken krijgen, heb jij dat ook? En ja het benauwde gevoel is hier ook al een paar weken helaas. Ik doe vandaag helemaal niets, nog even opladen voor 3 halve daagjes werken
Hier niet benauwd, maar goed de baby is ook al een tijd ingedaald en ligt opzij met het lichaam Alleen benauwd met het warme weer door vocht, dus woensdag wordt het een zware dag vrees ik
Benauwd zijn is hier wel een stuk minder. Heb gisteren zelfs zonder astma medicijnen kunnen doen. Vandaag lekker rustig aan doen net als gisteren. Heb net even 2 uur op de bank liggen slapen. Was blijkbaar heel erg moe. Zitten hier formule 1 te kijken op de duitser Sterkte met het huis zou er echt even niet aan moeten denken. Doe maar lekker rustig aan niet te gehaast. Ik snap je man wel hoor dat hij gelijk wilt beginnen en de babykamer wilt doen.
@Nina Sanders , hier ook bewondering zeg! Ik wil nu al het liefst mezelf opsluiten in mijn coconnetje en zie al op tegen de kleine klusjes die nog moeten gebeuren. Laat staan een heel huis nog woonklaas maken. Heel veel succes! En goed op jezelf passen hoor! @Oceanna , logisch hoor dat je hoopt dat de kleine eerder komt. Hij doet het supergoed en is in principe klaar om te komen. En al is het voor de kleine misschien beter om nog eventjes te blijven zitten, je hebt ook jezelf om aan te denken. Als het niet meer te doen is is dat gewoon heel erg naar. Fijn dat je vandaag een rustige dag hebt en lekker hebt kunnen bijslapen. @ryanne1989 , vervelend van die band! Doet me er aan herinneren dat ik ze ook even moet oppompen en controleren. Hopelijk is het nog op te lossen. Wat superleuk, toch nog verrast met een babyshower en er zo van genoten! @ButterflyPassion , pff wat een vervelende ervaring zeg. Geen co-assistenten meer hoor! Alsof jij een studieobject bent ofzo, hallo! Ze moeten al vereerd zijn dat ze uberhaupt mogen blijven kijken tijdens zo'n toch wel intiem onderzoek. @kim2306 , kan inderdaad je slijmprop zijn. Maar die kan ook weer aangroeien. Ik weet niet hoe groot het stuk was maar ik weet nog dat ik vlak voor mijn eerste bevalling ook dacht de prop te zijn verloren. Totdat hij 'snachts opeens echt losliet... Dat was niet te missen (ik dacht dat mijn vliezen braken haha). Kan ook een stukje ervan zijn. Zou me er niet te druk over maken en anders even aankaarten bij je vk. Plannen: wij zijn lekker een ochtendje door de dierentuin wezen slenteren. Op de terugweg vielen beide kindjes lekker in slaap en we hebben ze daarna over kunnen leggen in bed, waar ze nog ruim 1,5 uur geslapen hebben. Dus dat was voor ons even een lekker bankhangmomentje. Nu zit er eentje tv te kijken en eentje struint door de tuin en ik zit lekker even achter de laptop met een buik die ondertussen alle kanten op gaat. Dit weekend ook de eerste wasjes gedaan. Zo lief weer, die kleine minisetjes aan de lijn! Komende week maar eens rustig de vluchtkoffer neerzetten. Het duurt nog zo'n 5 weken maar voor mijn gevoel zit ik echt al aan het einde van de zwangerschap haha. Nog even geduld hebben dus. Ondanks dat ik verlof heb kreeg ik deze week nog wat consultaanvragen via mijn eigen bedrijfje, dus daar nog een paar van op de planning staan komende week maar daarna gaat ook mijn bedrijf even op pauze. Ik zie wel op tegen de warmte die weer voorspeld is... Gelukkig houdt het niet lang aan maar toch...
Ik begin nu ook wel aardig in de fase te komen van meelezen en geen kracht hebben om te reageren Dit weekend echt een gruwelijk lui weekend gehouden. Echt alleen het hoognodige gedaan en verder beetje bankhangen met de Tour op de achtergrond. Vind het alleen leuk om de omgeving te bekijken waar ze fietsen Dochterlief heeft een vriendinnetje te spelen, dus ook geen omkijken naar. Ik werk nog 2 weekjes, wel wat minder uur. 27 uur i.p.v. 32. Begint nu toch wel echt zwaar te worden blij als het voorbij is. Alleen, aan de ander kant... Komt ook steeds meer het besef dat het eind in zicht komt in tegenstelling tot velen hier (waarschijnlijk) mag het van mij nog wel even duren vind dat kleintje in m'n buik veel te lekker.
Jeetje, wat vervelend ook voor jou zeg! Hoop van harte dat ze jouw kleine uk nog mee mag maken!! Dankjewel voor je medeleven. Jullie allemaal trouwens dames! Heel lief! @Oceanna Kan me voorstellen dat je er door al die pijn en fysieke klachten klaar mee bent. Pijnen en klachten zijn tot daar aan toe, als ze tenminste maar wat doen... Als het niks doet is het alleen maar irritant! Hoop dat de kleine zich over niet al te lange tijd aandient. @ryanne1989 Wat leuk, toch zo'n verrassing!! En een zwangerschapsfotoshoot is natuurlijk wel een heel mooi cadeau. Super leuk voor later! @Nina Sanders Pfff, respect hoor! Word al moe bij de gedachte aan wat jij allemaal doet/moet doen... Vond mn wasjes vandaag al veel werk, laat staan verhuizen... @flowertje36 het afsluiten is erg herkenbaar! Merk ook dat ik me steeds meer terugtrek. Hier gelukkig ook geen last (meer) van benauwdheid: dat nam af toen de kleine indaalde. Heb er alleen nog last van als ik plat op mijn rug lig, maar dat is sowieso niet zo comfortabel en handig dus dat doe ik ook maar niet meer Hier voel ik me een beetje raar. Sinds donderdag voelde ik onze kleine meid minder vaak en minder sterk. Uiteindelijk gisterochtend toch maar de VK gebeld en naar het ziekenhuis geweest voor een CTG. Alles was in orde gelukkig. Sinds gisteravond is ze opeens mega druk. Vandaag opeens veel last van krampen in mijn buik die totaal nieuw zijn voor me; voelt een beetje als buikgriep, zonder de daadwerkelijke buikgriep (als jullie begrijpen wat ik bedoel...). Er zit echter totaal geen regelmaat in en krampen duren ook maar een seconde of tien, waardoor ik ga twijfelen of ik niet gewoon echt iets verkeerds gegeten heb of iets dergelijks waar mijn lijf op reageert. Ergens natuurlijk de hoop dat er wat op gang komt, maar daar lijkt het niet op. De krampen zijn trouwens wel heel vervelend, maar ach, dan kan ik vast wennen... .
Zo veel geschreven!! @Nina Sanders succes met verhuizen hoor!! Hier benauwdheid en kortademigheid vanaf 14 weken. Kan geen zin uitspreken zonder buiten adem te raken.. of geen trap op bijv. Erg irritant! Hoopte dat de baby lekker vroeg zou indalen en t wat minder zou worden maar helaas... vorige week nog niet ingedaald! @Oceanna Kan me voorstellen dat je het niet erg vind als de baby zich eerder aandient...Fijn dat je lekker rust hebt kunnen pakken @flowertje36 herkenbaar dat je je een beetje afsluit op verjaardagen.. afgelopen verjaardag ook een beetje de rust opgezocht.. hoewel ik de interesse echt waardeer vind ik t ook wel vermoeiend... Hier eerste week verlof erop zitten. Best saai eigenlijk, dochter was op kamp en partner werkt uiteraard gewoon. Probeer iig elke dag 1 afspraak te plannen en dat lukt goed moet ik zeggen Wel een baaldag vandaag, slapen lukt toch steeds minder en ik wil meer doen dan mijn lichaam toelaat, en dan lukt t mij niet om rustig te gaan zitten omdat ik t gevoel blijf houden dat er dingen gedaan moet worden. Mijn buik voelt hard en strak en doet gewoon pijn dus helpt ook niet mee voor mijn humeur! Daarbij had dochterlief heel enthousiast een ronde borstel in haar haren gedraaid en zat helemaal vast en in de knoop Een uur bezig geweest maar hij is er weer uit, gelukkig geen kale plekken maar dr haar is flink uitgedund...
@Mutsefruts88 herkenbaar hoor die gedachte!! Als ik me soms besef dat dit m'n laatste zwangerschap is en ik dit nooit meer mee mag maken dan moet ik er soms bijna van huilen zullen ook wel,hormonen zijn. Maar vind het zwanger zijn veels te lekker Heerlijk even niks doen hoor!! @Nina Sanders jeetje wat een bezige bij ben jij!! Respect hoor Hier ook wel benauwd soms. Alleen als ik lig of sta kan ik normaal ademhalen haha. Best wel irritant eigenlijk! @Noortje88 hopelijk zet het snel door!! @flowertje36 nog gefeliciteerd met je moeder!
Hier vandaag een heerlijk rustig dagje. Lekker een dutje gedaan s middags, zoontje lekker in het zwembadje, man en ik lekker chillen. ik ben ook met m'n allereerste brei project bezig maar het is niet echt een succes tot nu toe
Hier ook wel een beetje klaar mee hoor Zit nu al 12 wk volledig in de ziektewet , dus kom maar op met die baby Het zwanger zijn zou ik niet missen, te pijnlijk Maar wel raar dat we dit proces ip niet nog een keer gaan meemaken
@XmoonlightX snap dat als je zoveel pijn heb en ook al zolang thuis zit dat je het toch wel zat ben ja hopen dat de kleine zich snel meld benauwd zijn herken ik wel na een hele zin al buiten adem of een paar stappen zetten ook niet echt fijn. vandaag verjaardag gehad en een best stukje voor moeten rijden merk dat dat best vervelend is de kleine schopt me helemaal bont en blauw in de auto was blij dat we er waren en weer thuis zijn nu lekker voetjes omhoog en optijd me bedje in. Morgen weer controle bij vk ben benieuwd.
Hier is de kleine vooral actief als mama wil gaan slapen.. dan is het altijd feest. Soms best pijnlijk ook ja! M'n zoontje was veel liever voor mij Hier ook controle deze week. En volgende week een echo, heb er echt zin in om de kleine weer te zien!
@Louloute Haha lekker kneuterig een breiwerkje. Ik kom niet verder als een sjaal maar vind het altijd zo knap als mensen er hele kunstwerken van maken! @kim2306 Autorijden vind de mijne ook niet lekker. Kan jij dan ook zo slecht blijven zitten? Kan geen houding vinden op lange stukken.. Hier morgen ook controle bij de vk met weer een echo, ben benieuwd! Daarna intake van de kraamzorg