De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhh @exciting even volhouden nog! Komt allemaal goed. Hier ook weinig slaap. En dan continu harde muziek boven. Nog maar 3 nachtjes....

Ctg was goed en de echo ook. Baby werd geschat op ruim 2 kg nu. Verder enkel de beentjes iets onder t gemiddelde maar zelf hebben wij ook geen lange benen ;).
    De mini liet ook nog even heel prominent weten dat ie écht een jungske is! :p

Louloute, MandyJ, Noortje88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    @exciting heeeeel herkenbaar! Vreselijk die nachten! Ook al ben ik zooooo moe het slapen is echt verschrikkelijk. Kan ook zo slecht in slaap komen. En die nachten duren zo lang:confused:. En dan lig ik eindelijk lekker te slapen is mijn zoontje de afgelopen 3 a 4 dagen al om 6 uur wakkero_O

Nog eventjes volhouden:rolleyes:

3. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    @Nina Sanders fijn dat alles goed is. Toch fijn dat ze alles nog even gecheckt hebben. Misschien toch iets rustiger aan doen:)

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ja voor mij geld de gezegde als het gezond geboren word dus niet heel erg.
    Dan weet je nog niet of er wat is. Mijn zoon heeft een stofwisselingsziekte en er is dus kans dat zij het ook weet. Ze komen hier 72 uur na de bevalling het hielprikje zetten en dan belt het AMC voor de uitslag.
    We mochten ook bloed laten prikken bij haar gelijk na de geboorte. Alleen dan moet mijn man dat wegbrengen naar amsterdam. En dat ziet hij niet zo zitten

5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Nina Sanders fijn dat alles weer goed was.

@exciting kan me erg voorstellen dat je er dan wel eens klaar mee bent. Hopelijk dient de kleine zich snel aan.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep,
    daarom ben ik vandaag ook eventjes thuis aan het werk en ga ik zo eens kijken hoe het weer buiten is. Ik moet eventjes naar de drogist (lenzenvloeistof, tandpasta.. dat soort dingen) en verder ben ik vandaag heerlijk heen en weer aan het slenteren tussen de eettafel met laptop en de bank met de Harpers Bazaar.. :roflmao:

Louloute, MandyJ, mana87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

@exciting en alle andere dames die het zwaar hebben; ik ken het. Ben er zo klaar mee! Maar nog maar eventjes en we hebben allemaal zo'n lieve kleine frummel in onze armen. De allerlaatste loodjes. Laten we vooral hopen dat ze niet meer al te lang op zich laten wachten ;)

@Nina Sanders Klinkt goed!

@mana87 Aah vervelend zeg. Hoop dat ze willen/kunnen strippen en dat dat gewoon z'n werk gaat doen!

Oceanna, exciting en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Morgen is gewoon mijn allerlaatste dag werken joh!
    Ik denk dat dit mij heel erg veel mentale rust gaat geven!

Louloute, Oceanna en exciting vinden dit leuk.
  9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Heerlijk :D

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ons appartement is trouwens ook al bijna inegpakt joh! Alleen ons servies en kleding moet nog :p
    Dat krijg je met een tweekamerappartement. Dat is zó ingepakt :p
    Misschien ga ik donderdag met mijn vader 's middags even naar de Ikea. Eens kijken of ik nog wat handige dingen mee kan pakken.
    Wil sowieso nog een aantal kledingrekken en we moeten ook nog van die dingen als een nieuwe wasmand etc.

Louloute, Oceanna, Noortje88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    @Noortje88 ik heb vorige week gevraagd of ze willen kijken of strippen mogelijk is en dat was geen probleem. Dus kijken doen ze sowieso ben dan 2 dagen voor mn uitgerekende datum maar daar doen ze niet meer moeilijk over.

Hoop trouwens gewoon dat het vandaag of morgen gewoon vanzelf begint:rolleyes: mja tot nu toe totaal geen voortekenen dus zal wel niet.
    Wel veel harde buiken maar dat zegt ook niet zoveel helaas.

Kan al wel een beetje opzien tegen morgen dat het weer zo warm wordt:confused:.

12. XmoonlightX

Pff ik ook
    Gelukkig maar 1 dag hitte moeten we maar denken :D

MandyJ en mana87 vinden dit leuk.
  13. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    @Nina Sanders oh heerlijk he! Lekker gaan genieten ( tot zover dat kan ):p

Ik zit al vanaf week 21 volledig thuis. Ik heb fysiek zwaar werk en met mijn bi was dat niet meer te doen. Maar met een peuter thuis is het ook best pittig. Kan soms dan beter gaan werken denk ik dan:D:eek:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Idd dat scheelt een hoop! En mijn vriend is lekker vrij dus kan lekker de hele dag relaxen en met mijn voetjes in het badje:D

Noortje88 vindt dit leuk.
  15. XmoonlightX

Haha hier ook. Ben ook altijd blij met de kdv dagen ;)

mana87 vindt dit leuk.
  16. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Oh wat fijn dat ze sowieso kijken! Laten we hopen dat het kan en zn vruchten afwerpt... Hier hanteren ze een strikte 41-weken regel, willen voor die tijd niet eens kijken...:(

mana87 vindt dit leuk.
  17. XmoonlightX

Balen zeg
    Hier wordt er ook volgende week al gekeken of het lukt

mana87 vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfoe balen!

Ahhhh ik ben zo benieuwd, er komen heel wat baby's aan uit dit topic en volgens mij ben ik dan nog één van de laatsten hahah!

mana87 vindt dit leuk.
  19. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry dames. Paar dagen niets van mij laten horen. Wel meegelezen hoor, maar zoals veel hier had ik even de puf niet om te reageren.

@Nina Sanders fijn dat het goed was aan de CTG scan. Toch beter dat ze het altijd even controleren. Ook fijn dat het morgen je laatste werkdag is. Daarna heerlijk van de rust genieten.

@exciting Ahh nog eventjes volhouden en dan is je kindje er. Ik heb geen last van kwaaltjes maar heb het nu ook wel een beetje gehad hoor.

Bah ik heb er nu ook eigenlijk geen zin meer in. Ik had stiekem gehoopt dat ze op 17-07 zou komen haha. Nergens op gebaseerd hoor, maar vond het zo'n mooie datum. Nu ben ik bang dat ik flink over tijd ga lopen. Zo'n gevoel heb ik gewoon. Ik wil zo graag een juli kindje . Maar goed, gewoon maar rustig afwachten. Vandaag lekker een uurtje gezwommen, dat was dan wel weer fijn. Over 2 dagen gewoon al 39 weken... vind het wel spannend hoor

Oceanna en mana87 vinden dit leuk.
  20. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    @Nina Sanders wat fijn dat morgen je laatste werkdag is. Verstandig om wat rustiger aan te doen!

@mana87 wanneer gaan ze jou proberen te strippen?

Ik had om 11 uur een afspraak in het ziekenhuis en ben pas net thuis pff.
    Strippen lukte helaas nog niet, nog geen ontsluiting.
    Helaas voel ik de kleine meid weer minder en was ze op de echo ook in slaap.
    Moest 20 min aan de ctg maar dat werd een uur.
    Gelukkig toch wel actief maar dan weer een hele poos rustig.
    Heb het idee dat ze zich aan het voorbereiden is op de bevalling aangezien je mijn harde buiken/weeen kon zien op de scan.
    Hopelijk gaat er vannacht wat gebeuren maar ben bang dat het nog even duurt.
    Morgen weer terug voor de zekerheid weer even aan de ctg.

mana87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina