Ik lig aan de ctg.. gyn wilde me zelf zien voor het bloedverlies. Was iig geen blaasontsteking, wat ze verder gaan doen weet ik niet.. Lig wel lekker en gezellig die hartslag steeds
Heerlijk! Shoppen bij Ikea altijd goed! We gaan er altijd heen met de planning voor 1 ding. Maar komen altijd met een kofferbak terug. @MandyJ wat balen dat er niet gestript kon worden! Hopelijk is morgen de ctg ook weer goed. @cbss toch altijd balen als je hoopt op een datum en er gebeurt niks. Hopelijk duurt het niet lang meer! Vandaag is mijn zoontje heerlijk bij mijn moeder. Dus hier even wat dingen doen waar ik normaal niet aan toe kom. Onder andere onze trappenkast uitruimen wat lijkt op een zwijnenstal
Ik vond die hartslag horen altijd vreselijk. Gaan ze nog bekijken waar het misschien vandaan kan komen? Of geen oorzaak is erbij laten ?
@MandyJ ze gaan Donderdag ochtend bij mij kijken. Spannend dus!! Bij mijn zoontje lukte het de 1e keer ook niet echt. Hebben ze wel wat geprobeerd maar had ook geen ontsluiting. Toen moest ik 2 dagen later terug komen en toen konden ze goed strippen en ben toen in die nacht ook bevallen. Ga er dus ook niet vanuit dat het Donderdag al zover is maar hoop dan iig van het weekend nog een keer gestript te worden en dat het dan wel werkt
Alles ziet er goed uit dus ze laten het eerst hier bij. Mezelf goed in de gaten houden en rustig aan doen
Komen net van de VK die aan t eind Vd controle zei: 'Ik zeg dit niet snel bij 38 weken, maar t zou mij niet verbazen als jij een dezer dagen gaat bevallen.' Ik heb beloofd haar er niet aan te houden maar man, hoe fijn zou t zijn als ze gelijk heeft!?! Wie duimt er mee?
Fijn dar je je beter voelt! En handig dat je schoonmoeder de lakentjes kan maken. Scheelt heel veel in prijs denk ik! Vit k zou ik wel in huis halen ja als je van plant bent om Bv te geven Qua kleertjes, ik heb alle kleertjes van m'n zoontje bewaard, dus in principe is dat al voldoende. Maar heb toch nog 3 nieuwe setjes gehaald/gemaakt in maat 56 en 2 in maat 50. 5 pakjes per maat vind ik echt het minimale. @flowertje36 lekker dat waxen! Balen meid dat je je zo voelt. Kan me voorstellen dat het erg spannend is!! Hopelijk is jullie dochter helemaal gezond! Ja, steunkousen dragen. Heb ik echt zin in met deze tropische temperaturen En verder gelijk gaan zitten/liggen als ik het voel opkomen. @exciting en @mana87 balen meiden dat jullie niet kunnen slapen..lijkt me slopend. Hopelijk komen de kleintjes snel!! @Nina Sanders fijn dat de echo & ctg goed waren! Lekker zo'n rustig dagje!! en heerlijk even naar Ikea! Ik denk trouwens dat ik de laatste ben nu. Maar er komen vast nog meer nieuwe meiden het mooie aan dit topic is dat het ongoing is. @Noortje88 ook een knuffel voor jou! Ooh spannend Hopelijk heeft je vk gelijk @cbss wordt steeds spannender voor jou! Hopelijk komt de kleine snel @MandyJ balen dat het strippen niet gelukt is! @Oceanna jeetje meid hopelijk waren dat niet de vliezen! De kleine moet nog eventjes blijven zitten!!
Hier vandaag weer maandelijkse controle gehad. Alles gaat goed! M'n bmm was al verweekt maar nog geen ontsluiting, en aangezien de kleine nog erg hoog ligt geen reden tot zorgen. Ik voelde hem draaien gister en vandaag lag z'n hoofdje beneden, fijn! M'n buik is wel klein (26-27 cm), maar dat was bij m'n zoontje ook zo. Volgende week weer een echo, ben erg benieuwd hoe groot hij nu is! Ben wel 3kg aangekomen deze maand, muahaha. Ach ja +9 in totaal tot nu toe, valt nog wel mee op zich.
Bij mijn dochter waren ze gescheurd met 36+2 pas met 37 gekomen dus kan inderdaad nog wel even duren voordat hij komt. Netjes hoor +9 kilo bij 31weken.
Wauw wat is er weer een hoop geschreven in korte tijd haha. Bijna niet bij te houden! Lig wéér aan de ctg pfff. Kleine meid houd zich echt te rustig. Ben benieuwd, lig er nu alweer 20 minuten aan en er gebeurd nog niet veel. Zelf wel harde buiken/weeen 1 keer in de 10 minuten ongeveer.
@MandyJ in 20 min weinig beweging? Maar wel een goede hartslag? Zou denk ik wel een teken zijn dat ze zich niet prettig voelt. Ben benieuwd hoe het verloopt. Succes!
@flowertje36 ja hartslag is prima maar weinig activiteit. Ga het zo aan de arts vragen. Krijg net een stagiaire aan mn bed waarvan het de 2de dag is dus daar schiet ik ook niks mee op haha