De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Marktplaats?

2. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    @exciting , vervelend is dat he, ze noemen het een "valse start". Heb ik bij mijn zoon ook gehad. Net toen we de vk eens wilden gaan bellen, bleven de weeeën uit.. Heerlijk geslapen en de volgende dag begonnen ze langzaam aan weer te komen. De nacht erop ben ik bevallen. Hopelijk heeft het in ieder geval wat werk gedaan!

@ryanne1989 , wat lief en ook praktisch! Wij hebben de tripptrapp en hebben wel de newbornset, maar vooral omdat we dat praktisch en gezellig vinden wanneer we met de andere kids aan tafel gaan. We hebben deze pas bij de tweede aangeschaft. Daarvoor gaf ik de hapjes van mijn oudste in de wipper.
    Ik zou met 4 maanden je kleintje in ieder geval echt nog niet in de babyset zetten, daar is het ruggetje nog niet sterk genoeg voor. Officieel zeggen ze pas vanaf het moment dat je kind zelf van lig naar zit kan komen. Wij hebben het stiekem iets eerder gedaan, toen ze zelf rechtop bleven zitten.

@flowertje36 , wat leuk een babyshower! Gezellig hoor.

mana87 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat is er weer lekker veel gekletst!
    @exciting hopelijk zet het snel door! Gelukkig is het nu niet zo enorm warm mocht het beginnen.

Hier vanmiddag even Ikea geweest (verlichting hadden we nodig! en moesten een gordijnroede ruilen). De lamp voor de babykamer hangt in elk geval ;)
    Morgen komt mijn moeder en daarna hangen alle gordijnen / rolgordijnen. 'S middags komt mijn vader even helpen en dan hopelijk ook alle verlichting gereed.

Verder morgen controle vk. Heb wel enorm veel harde buiken (terwijl ik het de laatste dagen echt wel rustig aan doe!) en ik wil mijn urine even laten checken op blaasontsteking.

Gek idee dat mijn 'officiële' verlof pas 7 aug ingaat en ik nu dus eigenlijk 2 weken vakantie heb nog...

Oceanna vindt dit leuk.
  4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Nina Sanders lekker je hebt dus wel gewoon 12 weken na de tijd.
    Die harde buiken zou wel komen van al dat verhuizen en wat toch de nodige stress met zich mee brengt.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Vandaag toch maar even urine gecontroleerd! Heb een urineweginfectie! Wordt op kweek gezet en dan een bijpassende antibiotica kuur voorgeschreven!

Gisteravond 19.30 op bed gegaan. Was zo moe! Vannacht 1x wakker! Eindelijk weer eens goed geslapen. Wat knapt een mens daar van op zeg.

Louloute en Oceanna vinden dit leuk.
  6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Oef verklaard dan wel de harde buiken toch? Wel lekker dat je zo goed geslape heb

7. XmoonlightX

Ah goed dat je het hebt laten controleren want als het doorschiet naar nierbekkenontsteking ben je verder van huis

8. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Balen dat je een blaasontsteking hebt. Gelukkig kunnen ze je snel helpen. Hopelijk hoor je vandaag nog welke antibiotica. Succes ermee is niet leuk.

9. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Hopelijk dat je je nu een beetje gaat voelen @exciting

10. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Zoo dames ben ik weer. Waren een paar drukke daagjes met alle visite.

Hier mijn verhaal:)

Donderdagochtend controle gehad bij de vk. Alles was goed en ze hebben mij toen gestript. Vk verwachte er nog niet veel van iig. Hele dag beetje harde buiken maar goed te doen. Snachts gewoon heerlijk geslapen. Volgende ochtend lichte menstruatie achtige krampjes maar ook daar zocht ik niks achter want dat was echt heel minimaal. Vriend gewoon richting werk gegaan maar rond een uurtje of 9 dacht ik laat ik die " krampjes " eens timen. Kwamen gem. Om de 15 min en dan 30 sec lang. Toen mn vriend maar geappt en is voor de zekerheid toch maar thuis gekomen. Rond half 12 ben ik weer gaan timen ze waren nog niet pijnlijker maar wel om de 4 min en dan 1.5 min lang. Maar ik voelde het gewoon bijna niet. Toen om half 1 vk toch maar even voor de zekerheid gebeld. Moest direct naar het ziekenhuis komen. ( ze was daar al bezig met een bevalling ). Ik dacht echt van he serieus straks is er nog niks en sturen ze me naar huis.
    Nou eenmaal in het ziekenhuis hebben ze om 13.45 gekeken of er al ontsluiting was ( ik verwachte er helemaal niks van ) zat ik al op 6 cm:eek:!! Nou zegt ze ga maar even lekker zitten en dan kijken we straks nog wel een keer.
    2 uurtjes lekker op de stoel gezeten en kletsen met de vk en kraamzorg en af en toe een " wee " opvangen waar ik eigenlijk bijna niets van voelde. Om 16.00 uur moest ik weer gaan liggen om te kijken of het wel vorderde en wat bleek 9 cm!!!:eek: ik was in helemaal verbaast snapte er niks van dat ik ook gewoon nog geen echte pijn had ofzo. Toen hebben ze gelijk mijn vliezen gebroken en kreeg ik een stevige wee. En toen na 2 persweeën is ons zoontje geboren om 16.14 uur. 14 minuutjes pijn gehad:D geen knip van alles niks. Ben zooooo blij dat ik zo'n mooie rustige bevalling heb gehad! :) en rond een uurtje of half 7 gingen we weer naar huis:thumup:

Beetje lang verhaal geworden:rolleyes:.

Ons ventje doet het nu ook super goed en is helemaal tevreden.

Nina Sanders, cbss, Fizz en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. XmoonlightX

Klinkt als de ideale bevalling :D

mana87 vindt dit leuk.
  12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wauw Mana ik teken voor zo'n bevalling:thumup: super zeg! Wat fijn dat alles zo goed gegaan is.

mana87 vindt dit leuk.
  13. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Wauw, Klinkt ideaal! Nogmaals gefeliciteerd!

mana87 vindt dit leuk.
  14. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Klinkt als een heerlijke bevalling @mana87

mana87 vindt dit leuk.
  15. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Klinkt als een fijne bevalling zou er voor tekenen @mana87

mana87 vindt dit leuk.
  16. flowertje36

@mana87 daar teken ik voor! Klinkt echt als de ideale bevalling.

Hier even een baal moment. We hadden mdt kraamzorg afgesproken vandaag de leverdag van de klossen en dergelijke. Contact opgenomen met dat bedrijf want geen mail van ze gehad qua tijd van brengen.
    Hebben ze me hele orde nooit in behandeling genomen. Dus hoelang het nu nog gaat duren...

17. XmoonlightX

Irritant
    Maar hè jij bent de eerste die ik hoor dat ze baalt dat de klossen nog niet geleverd zijn:roflmao:
    Maar komt vast goed, die dingen hebben ze snel geleverd. En je bent nog geen 37 weken.
    En anders pech voor de kraam als het kindje toch eerder komt ;)
    Ik heb ze gewoon zonder vooraankondiging opgehaald, dus als ze van een centraal punt komen , kan de levering echt niet lang duren

Hier staan ze al vanaf 37 weken stof te happen in een hoekje
    Ze moeten er nog onder ;)

18. flowertje36

Ja ik heb het maar graag al in huis.
    En we kijken er na uit om die dingen er onder te hebben.
    Maar baal gewoon dat ze de hele orde niet in behandeling hebben genomen.

Oceanna vindt dit leuk.
  19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    @Mutsefruts88 Inderdaad hetzelfde! Vraag me ook af wat ze al die uren hier moet doen :p Twijfelde ook even of ik er nog op terug moet komen, maar misschien dat we het in de kraamweek zelf ook wel merken.. als er echt niets te doen is dan hoeft ze hier niet te blijven hoor. Oei haha, hopelijk geen ongelukken :roflmao: Heb je ze al besteld? Ga ik zo gelijk even doen!

Heerlijk vooruitzicht toch?! Is ook zo voorbij dat weekje, heb je al dingen die je nog wil doen in je verlof? Waar je nu echt naar uitkijkt? :D Ik ga met 36 weken stoppen, maar ik werk vanuit huis dus dat is sowieso al wat makkelijker om rust te nemen en af en toe even een dutje te doen als het kan :oops:

@Louloute Dat klinkt als een heel fijn dagje! Heb je nog lekker serie gekeken? Ik ben ook ooit eens met the walking dead begonnen, ik ben alleen blijven hangen bij het begin van seizoen 6. Wel de moeite waard om nog verder te kijken dus? Nog leuke ideetjes opgedaan voor de babykamer?

@exciting Wat naar van je urineweginfectie, hopelijk slaat de medicatie gauw aan en ben je er weer vanaf! En hopelijk vanaf nu nog meer van die fijne nachten.

@mana87 Jeetje, dat klinkt als een heerlijke bevalling :D! Super dat het zo prettig verlopen is.

@flowertje36 Irritant zeg, je wil alles gewoon goed op orde hebben en niet ergens achteraan hoeven gaan. Hopelijk heb je ze snel in huis!

mana87 vindt dit leuk.
  20. XmoonlightX

Nee snap ik ook wel hoor !!
    Maar mijn ervaring is dat dit niet lang moet duren

Deel Deze Pagina