De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

@mana87 wauw klinkt inderdaad als een hele fijne bevalling!!

Ik hoop echt zo dat m'n bevalling met weeën begint dit keer en niet met gebroken vliezen! :D echt een wereld van verschil is dat qua pijn..was iig voor mij zo. En dan zo abrupt ineens zoveel pijn hebben + weeënstorm is echt niet leuk!

mana87 vindt dit leuk.
  2. Louloute

Louloute Niet meer actief

@Florina ja ik ben nu helemaal up to date weer met the walking dead, gister de laatste aflevering van seizoen 7 gezien. Ik vond het wel leuk, wel vind ik het qua geweld erg op game of Thrones lijken. Echt goor soms haha.
    Babykamer, ja ik ga vandaag leuke stickers bestellen (alleen even kijken/m'n man overtuigen welke :D), en ga ook deco kussentjes maken. I love pinterest, echt zoveel leuke dingen gezien daar! Ook voor de nieuwe kamer van onze oudste.

@exciting hopelijk krijg je snel je ab! Had je klachten?

Hier vandaag weer een echo gehad, alles gaat super goed met onze kleine man hij wordt geschat op 1980g en 42,7cm (p70). Ik mag ook vanaf nu in m'n eigen ziekenhuis bevallen, dat is een dansje waard hihi :D
    Heb resultaten gekregen van m'n urine onderzoek lijkt erop alsof ik blaasontsteking heb. Dat is iets minder, maar nog even afwachten wat de vk ervan vindt.
    Verder had ik vandaag een gesprek met een lk, om alles te bespreken wat er fout ging bij m'n zoontje. Hele lieve vrouw, en ik ben wat meer gerustgesteld. :) zodra ik ben bevallen ga ik weer een afspraak inplannen met haar en hopen dat het dit keer iets soepeler verloopt. :D

Oceanna, Noortje88 en mana87 vinden dit leuk.
  3. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Dit herken ik heel erg van mijn 1e bevalling. Hebben ze bij 4 cm bij mij de vliezen gebroken. Het gaat dan opeens heeeeel snel en heftig. Toen ook binnen 2 uur daarna geboren maar pffff die weeën storm was echt vreselijk!!

4. Fizz

Fizz Niet meer actief

@Florina moeten de babykamer nog wel even leuk aankleden. Ik heb voor 49 uur kraamzorg, maar m'n schoonmoeder komt weer kramen dus is alleen maar leuk:D

@mana87 gefeliciteerd met de geboorte van Mason! Wat een bevallingsverhaal, doe mij ook zo'n bevalling!

@exciting balen dat je blaasontsteking hebt! hopelijk nemen de harde buiken wat af nu je antibiotica neemt

@MandyJ ik hoop dat je inmiddels bent bevallen, maar anders nog veel succes!!:thumup:

@Louloute fijn dat je in je eigen ziekenhuis mag bevallen vanaf nu! Zeker een dansje waard:p

Florina en Louloute vinden dit leuk.
  5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Fizz vind je dat niet te dicht bij je schoonmoeder?

6. Fizz

Fizz Niet meer actief

nee vind het juist fijn. Heb een hekel aan vreemde mensen in m'n huis:p

Oceanna vindt dit leuk.
  7. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Louloute dat is wel fijn, beetje geruster de bevalling in gaan. Kan het alleen maar beter gaan als de vorige keer!

@Louloute en @exciting balen van de blaasontstekingen, gelukkig wel iets wat redelijk eenvoudig verholpen kan worden!

@Nina Sanders hoe was het bij de vk? Beetje leuke praktijk?

@mana87 klinkt als een heerlijke bevalling! Dit wil ik ook wel ;)

Ik heb bij de drogist Curanol zalf en tabletjes gehaald, kijken of dat helpt. Tabletjes mogen na de 6e maand, dus neem aan dat het geen probleem is. Iemand ervaring met dit merk?

Louloute en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ja kan ik me voorstellen, en als de band goed is dan is het wel lekker toch?
    Wij hebben mijn nicht aangegeven als degene die we wel zouden willen. Dan mag ik alleen niet eerder bevallen want dan heeft ze nog vakantie ;) maar stiekem hoop ik rond een week of 38 wel klaar te zijn (a)

9. flowertje36

Vreemde mensen in huis kan ik me compleet in vinden. Maar de onderzoeken lijkt me dan wel een punt om mezelf er over heen te zetten. Ze doet het natuurlijk als haar werk dus ziet zoveel.

10. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Lieve meiden,

Gister zijn wij trotse ouders geworden van een prachtig meisje.
    Het was een vreselijke bevalling, de baby deed na 2 minuten toen ze eruit kwam niks meer en werd weggehaald.
    Ikzelf heb 3,5 liter bloed verloren en moest naar de OK om te kijken waar dit vandaan kwam.
    Mijn baarmoeder trekte niet samen en er zat nog een stukje placenta.
    Onze kleine meid heeft tor vanmorgen vroeg in de couveuse gelegen maar vanmorgen is de beademing afgebouwd en mocht uit de couveuse.
    Het gaat nu gelukkig goed met haar en ook ik voel me weer een beetje beter.
    Voorlopig sterken we aan in het ziekenhuis.
    De artsen zijn heel positief over de kleine en denken dat ze geen hersenbeschadiging heeft opgelopen.
    Ze is heel rustig en tevreden.

Ik ben vreselijk dankbaar dat wij niet thuis bevallen zijn want dit had zo anders af kunnen lopen.
    De schrik zat er hier goed in maar hopelijk kunnen we dit snel een plekje geven.
    Voor mijn man was en mij was dit echt een traumatische ervaring.

Uiteraard hoop ik dat jullie wel een super bevalling zullen hebben!

11. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @MandyJ Oh wat een schrik, maar toch wel gefeliciteerd!
    Hopelijk gaat alles nu alleen maar beter en kunnen jullie voorzichtig gaan genieten. Neem goed de tijd voor je rust en herstel! Dat heb je wel verdient! Xx

MandyJ vindt dit leuk.
  12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

@MandyJ
    Dat is zeker schrikken en wat goed dat je idd in het zh was
    Hopelijk knappen jullie snel op
    Weet dat er speciale coachen zijn die je evt kunnen begeleiden om dit te verwerken
    Want dat is niet niks zo!

Oh en gefeliciteerd natuurlijk!!

MandyJ vindt dit leuk.
  13. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    @mana87 , wat een fijne bevalling!

@MandyJ , Ow meid dat lijkt me vreselijk eng. Wat fijn dat het nu gelukkig goed gaat met jullie. Ga maar flink aansterken allebei en hopelijk kunnen jullie alles een plekje gaan geven.
    Gefeliciteerd met jullie meisje!

MandyJ vindt dit leuk.
  14. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @MandyJ Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat vreselijk heftig voor jullie. Zo is bevallen echt geen pretje inderdaad. Hopelijk kunnen jullie rustig aan gaan genieten en blijft het met de kleine ook goed gaan. Ik ga voor jullie duimen.

MandyJ vindt dit leuk.
  15. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een hoop gebabbeld:roflmao:

@MandyJ wat een vervelend eind van je bevalling gelukkig gaat het beter.

@mana87 doe mij ook zo'n bevalling. Stuk beter dan wat ik bij mijn dochter had.:D

MandyJ vindt dit leuk.
  16. flowertje36

#3816 flowertje36, 24 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2017
    @MandyJ ten eerste gefeliciteerd! Maar wat een heftige afloop. Gelukkig waren jullie in het ziekenhuis en was hulp snel geboden!
    Lekker aansterken in het ziekenhuis, zodat jullie sterk genoeg naar huis kunnen!

MandyJ vindt dit leuk.
  17. flowertje36

18. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    @MandyJ jeetje zeg dat is schrikken zeg bah niet leuk. Gelukkig gaat het met jou en de kleine meid al beter

MandyJ vindt dit leuk.
  19. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Jeetje @MandyJ, wat heftig! Maar goed dat jullie in het ziekenhuis waren idd. Hopelijk kunnen jullie het verwerken en eindelijk gaan genieten. En gefeliciteerd natuurlijk!

En @mana87 jij ook nog gefeliciteerd!

@Florina dat klinkt goed, thuiswerken! Op die manier is het goed vol te houden idd :) heb je iig de volle 12 weken na de bevalling, ideaal.
    Ik heb nog niet zo veel gepland voor m'n verlof. Wil alleen nog wat dingen in huis aanpakken. Ramen zemen, Bankhoezen wassen, gordijnen wassen en nog meer soppen :o::roflmao:

Gister uiteindelijk toch een rustig dagje gehouden. Was wel begonnen met dingen overhoop halen, maar mocht niet verder gaan van m'n liefje haha.

Vandaag uiteindelijk wel een raar dagje. Belde de VK vanwege hoge hartslag en minder leven. Blijkt m'n bloeddruk ook wel gestegen te zijn. Bovendruk +15 en onder +10, maar nog niet alarmerend gelukkig. Dus ja, dan is de standaard procedure naar het ziekenhuis voor ctg en echo. Nu liep het buikje ineens wel weer goed met termijn en niet meer ruim 2 weken voor. Schiet mij maar lek :confused: waarom doen ze al die metingen nog als het toch telkens anders is ;)

Morgen beginnen aan m'n laatste weekje werken. Halleluja!

MandyJ en Oceanna vinden dit leuk.
  20. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Ten eerste iedereen bedankt!!
    We zijn zo blij!!

De artsen hebben aangegeven dat we inderdaad hulp kunnen krijgen om dit te verwerken.

Het gaat vast goed komen, het besef dat ze er is gaat nu echt landen en ik begin nu te genieten.

Ik hoop dat het met jullie goed gaat.
    Liefs en geniet nog even van jullie zwangerschap!!

Florina, Louloute, mariska165 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina