De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Haha same here ;)

En heb dan een ander Voedingskussen, maar krijg hem ook niet onder m'n buik hoor ;) net of je dan op een heuvel ligt. Niet fijn. Plakdrukken heeft ook weinig nut. Vind het wel fijn om er m'n buik in te drukken, zodat ik iets verder door kan draaien dan alleen op m'n zij.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Goedemorgen!

Succes met je echo vandaag @Nina Sanders !

Niet kunnen slapen, check! Ik sliep pas rond 1u terwijl ik om 22u al kapot was. Heel vervelend. Ik kan niet normaal meer ademhalen, dus schrik steeds wakker omdat ik biet genoeg lucht krijg. En dan nog dat plassen haha, schiet niet op!

@Mutsefruts88 ja hoor hier is dat heel normaal dat je 3 dagen blijft. Eerder naar huis mag ook tegenwoordig maar dan moet je van alles regelen met de zorgverzekering, kinderarts, vk..ik vind het juist makkelijk zo, als er iets is komt er altijd iemand bij je kijken ook al is het midden in de nacht. En ook de one on one time met de baby is fijn. :rolleyes:

Haha fijn dat je de hoes gelijk hebt kunnen bestellen. Ik ga ook weer verder met het toegeven aan nesteldrang :D

Oceanna en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier vandaag. :oops:.....
    Iedere dag denk ik, zal er hier al iemand bevallen zijn? :D

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Misschien mogen wij een deze dagen? :D

Louloute en Esmy vinden dit leuk.
  5. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Haha ik zat hetzelfde te denken. Wie is er stiekem aan het bevallen :p

Louloute en Esmy vinden dit leuk.
  6. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Dat zou leuk zijn :D:thumup:

XmoonlightX vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfffff ik zie in huis zó veel om te poetsen! ALLES MOET SCHOON. NU.

Florina, Oceanna, Louloute en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik dacht vanmorgen ook al, he geen berichten! Ik wou dat ik kon zeggen dat ik aan het bevallen was.. helaas :(

Ons zoontje is net opgehaald door mijn moeder.. ze gaan naar de dierentuin hier in de buurt! Leuk even voor mijn zoontje! Ik lekker even niks doen! Ik voel de kleine minder goed, terwijl hij normaal gesproken voor mijn gevoel nooit stil ligt..ik hou het nog even in de gaten en anders de vk maar even bellen!

Morgen alweer 39 weken:eek: had nooit verwacht dat ik 2 wk langer zou lopen dan bij ons eerste kindje. Zegt dus helemaal niks:rolleyes:

9. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    @exciting , spannend hoor! Je leest weleens dat baby's heel rustig zijn vlak voor de bevalling. Maar goed, of dat echt waar is... Als je je zorgen maakt gewoon even bellen hoor. Hoop dat het niet lang meer duurt.

@Nina Sanders , erg is dat he! En het vervelende is dat dat lichaam gewoon niet altijd mee wil werken en je daarom niet aan al het poetsen toe komt. Ik probeer nu elke dag gewoon wat kleins te doen, maar het liefst zou ik met emmer, doekje, dweil en stofzuiger het hele huis doorgaan. En geloof me, dat past totaal niet bij mij haha.

Voedingskussen ligt hier ook totaal niet fijn. Ik slaap al weken met een gewoon hoofdkussen dat groot genoeg is om tussen mijn benen en onder mijn buik te stoppen. Dat voedingskussen is veel te groot en aangezien ik 10x per nacht van zij wissel is dat echt niet handig.

Slapen is hier ook drama... Er zit een zeldzame goede nacht tussen maar verder ben ik vooral heel onrustig, kan geen fijne houding meer vinden, moet 1000x per nacht plassen, word wakker gehouden door een enorm drukke baby waarvan ik soms echt denk dat ze in stuit draait en weer terug haha, en dan ook nog mijn oudste die midden in de nacht opeens bij me in bed kruipt en mijn jongste die af en toe opeens moppert (slaapt wel weer verder wanneer hij zijn speen tegen komt maar ik ben dan meteen klaar wakker). Ik kan me serieus niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ooit een nacht gemaakt heb van 6 uur slapen of meer...

Overdag gaat het gelukkig wel prima. Nu voel ik me bijvoorbeeld best fit. Moet er niet aan denken om echt iets te gaan ondernemen maar gelukkig heb ik 2 kinderen die het heerlijk vinden om gewoon lekker thuis te spelen. Straks mijn jongste naar bed en na zijn slaapje eens kijken of ik me fit genoeg voel voor een wandeling naar de speeltuin. Ik kijk wel goed uit, want gisteravond zat ik er echt even doorheen. Toen deed mijn lijf weer ontzettend pijn en was ik er zo klaar mee. Ik wil liever dit goede gevoel vasthouden dus dan alles maar even op een lager pitje vandaag.

Ben heel benieuwd wanneer er hier weer babynieuws is!

10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Nina Sanders veel plezier met de echo! Ja dat poetsen ken ik alleen hier is de fut er totaal niet. En kan wel in janken uit barsten als het zo'n zooi is en er niks uit de vingers komt.

@exciting je hoort het wel vaker ja dat klopt. Dus wie weet. Zou ook wel mogen nu. Duurt lang zat.

Slapen
    Wordt hier ook steeds minder. Ken dat eigenlijk niet van mijn zoon. Veel wakker in de nacht.

Hier een dag niet helemaal lekker voelen. Veel misselijk gevoel elke x te moeten spugen. Maar verder dan kokhalzen de hele morgen kom ik niet.
    Morgen avond horen we of de baby in de goede positie ligt of nog steeds in stuit. Ben heel benieuwd.
    Hier in de straat zijn al 2 meisjes geboren we gaan op roze hier.

Oceanna vindt dit leuk.
  11. Fizz

Fizz Niet meer actief

Is inderdaad beetje stil hier met bevallingen.... werken de weeëndansjes toch niet:p:roflmao:

vluchtkoffer
    gebruik ook een klein koffertje, maar dat is ook een beetje omdat wij geen goede weekendtas hebben. Pak het koffertje pas rond de 37 weken in. Verwacht de baby eigenlijk toch niet voor de 40 weken

voedingskussen
    al weken geleden uit bed gegooid na 10x draaien in de nacht was ik helemaal klaar met dat ding:p

slapen
    slaap eigenlijk verrassend goed alleen die nachtelijke wandelingetjes naar het toilet ben ik wel klaar mee

@Nina Sanders veel plezier met de echo vandaag! bij ons geven ze bij de echo rond de 35/36 weken wel altijd aan wat voor een geboortegewicht ze verwachten. Klopte alleen totaal niet bij ons dochtertje, dus weet niet of je er echt wat aan hebt

@exciting hoop dat het stilte voor de storm is en de kleine zich gewoon aan het voorbereiden is op de bevalling

@flowertje36 beterschap! ga voor je duimen dat de baby niet meer in stuit ligt

Vandaag is ons dochtertje 1 jaar geworden:eek: heel cliché; maar wat gaat de tijd snel!!
    Nu dus een echte dreumes in huis:D
    Ennnn vandaag nog exact 1 maand tot de uitgerekende datum!!

Oceanna vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kleine deed het goed! Geboortegewicht schatten doen ze niet! Huidig gewicht werd geschat op 2470 gram. Verder kon ze veel haar zien! :roflmao::roflmao: Echt zo'n matje! Ben zo benieuwd naar 'm!
    Hoofdje lag nog steeds prima naar beneden en hij ligt eigenlijk altijd hetzelfde! Met zijn rug en billen aan de rechterkant! Ik ben weer even in love!

Florina, Toverbal, Noortje88 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Nina Sanders fijn dat alles goed is! En een mooi gewicht voor deze termijn. Maar ja, blijft idd een schatting.
    Succes met schoonmaken ;)

Hier ook nog geen bevalling hoor :p had visite vanmorgen. Verder mezelf beloofd dat ik deze week niet te veel ga doen, alleen rustige dingen. Ff huisjes zoeken voor de wintersport, fotoboek maken van 2016, flessendroogrekje bestellen en verder veel lezen en tv kijken denk ik :rolleyes:
    Mag pas vrijdag weer schoonmaken van mijn man, doe te veel qua bukken etc en krijg daar dan last van :confused:

14. flowertje36

@Nina Sanders dat is een mooie schatting!
    Wat leuk veel haar. Mijn zoon was kaal. Dus verwacht deze ook.

Zo weer een taak van de lijst afgestreept. De box weer in de hoge stand en alle zooi eruit. Dus die is nu ook babyklaar!

Nina Sanders en Oceanna vinden dit leuk.
  15. Louloute

@exciting hopelijk inderdaad stilte voor de storm!!
    Ik begrijp je wel hoor, ik ben met 39+2 bevallen van m'n zoontje dus ga er toch een soort van vanuit dat deze baby ook voor m'n uitgerekende datum komt. Aan de andere kant probeer ik wel nuchter te blijven en 42 weken als uiterste datum aanhouden, dan kan het alleen maar meevallen. :rolleyes:

@Nina Sanders fijn dat alles goed was!! Grappig al zoveel haar :)
    Haha dat van het schoonmaken herken ik wel hoor, ook al ben ik normaal totaal niet zo maar erger me nu best wel aan stof, zooi, vlekjes. Heeeel irritant!

@flowertje36 zo goed bezig weer!
    Balen dat je je zo slecht voelt. :(

@ryanne1989 lekker hoor alleen maar rustige dingen doen. Ik probeer het ook zo te plannen dat ik de meest heavy klusjes nu al af heb, dan hoef ik tegen het einde ook alleen maar van dat soort dingen te doen. :)

@Fizz gefeliciteerd met jullie dochter!! Zo leuk en bijzonder de eerste verjaardag. Hebben jullie iets leuks gepland?

@Aagj je hebt helemaal gelijk hoor, luister goed naar je lichaam.
    Wel fijn dat Ze het niet erg vinden om thuis te spelen. Mijn aap is echt een buitenkind, moet minstens 1x per dag 'uitgelaten' worden anders worden we allebei gek en is het niet gezellig meer. :p

16. Louloute

33 weken dansje hier vandaag!!
    Vanochtend al naar buiten geweest met m'n zoontje en een wasje gedraaid, zo even ophangen. Dan ga ik de kinderwagen ombouwen en het tweede stoeltje in elkaar zetten, is dat ook maar gedaan alvast. Het een en ander opruimen en schoonmaken en dan vind ik het weer goed voor vandaag haha. :D

Florina, Nina Sanders en Fizz vinden dit leuk.
  17. flowertje36

@Fizz wat een dingetje he alweer 1 jaar :) gefeliciteerd!

@Louloute ook een duo wagen ?

18. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Vanochtend bij vk geweest alles was weer goed. De kleine man ligt vast in het bekken. Morgen even een echo voor het vruchtwater. Bloeddruk was ook weer goed. Ik heb eindelijk een datum voor de inleiding dus dat geeft ook wat extra rust.

Louloute, Friesje203, kim2306 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Fizz

Fizz Niet meer actief

@Nina Sanders wat leuk dat ze al haartjes kunnen zien!! en uiteraard fijn dat alles in orde was

@Louloute dankje! vandaag is ze met haar vader op stap want ik moet helaas werken, maar gister hebben we het al gevierd:)

@flowertje36 dankje! inderdaad heel bijzonder zo'n eerste verjaardag

@Oceanna top dat alles weer is goedgekeurd en wat fijn dat je een datum hebt voor de inleiding, kan me voorstellen dat dat wat rust geeft.
    Is dat standaard bij jullie dat ze het vruchtwater controleren?

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dat zei de vk van het ziekenhuis wel. Dat ze dat vanaf 37 weken standaard iedere week vruchtwater controleren. Zou het zelf ook niet weten mijn dochter is met precies 37 weken geboren dus geen idee hoe het daarna met de controles zit.:roflmao:

Deel Deze Pagina