De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fizz

Fizz Niet meer actief

@Aagj krijg inderdaad vaak de vraag of het gepland is, maar dat is niet zo. Eerste is via medisch traject gekomen en aangezien we niet weer het medische traject in wilde gingen wij er van uit dat het bij 1 kindje zou blijven... Dus deze zwangerschap kwam als een totale verrassing:D Vind vragen of het gepland is niet vervelend (ben zelf ook altijd nieuwsgierig:p) maar opmerkingen als 'zo zo jullie laten er geen gras over groeien' ben ik wel klaar mee.
    Leuk dat jouw kindjes ook niet zoveel in leeftijd schelen! lijkt me zo leuk voor de kindjes ben echt zo nieuwsgierig hoe ze op elkaar gaan reageren

@XmoonlightX gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! en wat fijn dat het een snelle bevalling was. Hopelijk gaat alles goed met jullie.

@Nina Sanders pfff blaasontsteking en aambeien ben je mooi klaar mee. Hoop dat je medicijnen snel gaan helpen!

@Noortje88 onee ook nog je opa, wat een verdriet. Gecondoleerd!

@mmmrolmops gefeliciteerd met jullie zoon!

Vandaag laatste werkdag!!!! * doet dansje *

Florina, Louloute, XmoonlightX en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Jeeeejjj @XmoonlightX , wat een goed nieuws. Geliciteerd met jullie zoontje. Fijn dat het een snelle bevalling was.
    Hopelijk gaat het goed met jullie.

XmoonlightX vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
  5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
  6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@XmoonlightX gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

7. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Esmy , die steken heb ik soms, maakt niet uit wat ik dan doe. Maar ik denk maar zo: zal vast bij het indalen horen :confused:
    Ik hoop idd ook dat ik mijn lichaam weer terug krijg, of tenminste iets van mijn conditie. Ik heb zoveel moeite met traplopen o_O

@Mutsefruts88 klinkt nog wel als een drukke dag ;) maar wel leuk druk!

@flowertje36 blijft lastig die harde buiken.. hopelijk hebben ze effect.

@Nina Sanders jullie gaan als een speer!! Fijn hoor. Nu hopen dat de baby nog heel even wacht tot alles af is ;)

@XmoonlightX Gefeliciteerd!!! Nu bijkomen en lekker genieten :D

Lijkt het zo of zijn de jongetjes hier in de meerderheid? Ik word steeds nieuwsgieriger naar ons monstertje, ook hoe het er uit zal zien!
    Ben Adresstickers aan het schrijven voor de geboortekaartjes.. hoeveel sturen jullie er? Ik kom wel op de 75 denk ik:eek:
    Nu hebben we niet hele dure kaartjes, maar de postzegels zijn ook nog 50ct bedacht ik me later :rolleyes:

XmoonlightX en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Geboortekaartjes
    Wij versturen er in totaal zon 50 ong. Laten er ong 65 drukken. Een vel van 50 geboortezegels kost 40€? Dat vind ik wel duur hoor..
    ben wel nog op zoek naar mooie 'gewone' stickers die ik als sluitzegel kan gebruiken.
    Hier ga ik me eerst focussen op de afrondingen van het huis, volg wk vast ook nog wel, en dan vluchtkoffer en enveloppen doen.
    Ik denk dat ik gewoon een mooie blauwe metallic gelpen oid koop en rechtstreeks op de enveloppen zelf schrijf..

9. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @XmoonlightX gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan

10. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Wij hebben 2 verschillende formaten kaartjes uitgezocht dus kan de enveloppen niet eerder krijgen dan dat we weten of het een jongen of meisje is ;)
    Denk dat mijn man hier in het dorp een deel van de kaartjes op de fiets brengt, doet hij met de kerstkaarten ook altijd. Dus hebben ook wel 50 zegels nodig idd..

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

12. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoop dat alles soepel verlopen is, het goed met jullie gaat en jullie nu lekker aan het genieten zijn!

Dank allemaal voor jullie lieve berichtjes! Doet goed.

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik begin opeens zo ongeduldig te worden! Onze mini tuit op de echo elke keer zijn lippen (ik denk echt dat hij van kussen houdt!) en toen ik die wilde manen zag afgelopen maandag..
    Hóe ziet ie er dan uit? Ik denk echt een miniversie van mijn man maar dan ietsje donkerder (ik heb een donkere vader).

Florina en Friesje203 vinden dit leuk.
  14. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Onze kleine heeft zo vaak de hik... en voel het dan soms ook richting mijn stuitje o_O
    Is dit herkenbaar?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Via Albelli maak ik ze altijd :)

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja! Ik voel het zelfs wel bij de anus o_O
    Hihi

Geboortekaartjes: wij versturen er een stuk of 50.. er zijn er een aantal die hier in dorp rond gebracht kunnen worden, dus dat scheelt weer..

Friesje203 vindt dit leuk.
  17. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Wat heb ik er dan weinig met ongeveer 25 kaarten:oops::roflmao:.

Hebben jullie het vandaag ook zo benauwd en warm? Heb zelfs mijn zwaarste astma medicijnen moeten gebruiken kreeg echt geen lucht.:eek:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja idd warm! Maar sinds ik braaf mijn hooikoorts medicijnen neem, heb ik ook minder last van benauwdheid. Ik heb momenteel dus andere oogdruppels en neusspray dan dat ik normaal heb (ivm zwangerschap), maar deze werken echt als een tiet!

Oceanna vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb trouwens weer een beetje toenemende eetlust? Dat wordt toch meestal minder richting het einde van de zwangerschap? Of gaat de kleine nog even een groeispurt maken de komende dagen?

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Had ik 2 weken geleden ook nu is het ver te zoeken alles staat tegen.

Deel Deze Pagina