Geen rompers gevonden.. bij de zeeman hadden ze alleen lange mouw en bij Hema grote maten. Nou we doen het eerst wel met gewone en mocht het echt worstelen zijn met aantrekken dan bestel ik er wel een paar verder alleen vitamine D druppels gekocht, verder goed ingehouden! @Esmy Niet leuk.. hopelijk duurt het niet te lang meer! Kom net bij de gyn vandaag en ben een beetje verdrietig er van.. niet dat er nu iets ernstigs was hoor!! Hij denkt dat mijn baarmoedermond erg gevoelig is en dat het niet verder uit mijn baarmoeder komt. Na het inwendige onderzoek en het maken van een uitstrijkje bloedde het ook wel echt. Mocht dit voor 5 uur niet gestopt zijn dan moet ik terug komen en een nachtje blijven ter observatie maar daar ga ik maar niet van uit. Eind volgende week krijg ik uitslag, als het tenminste gelukt is door al het bloed. Daarnaast ook nog een schimmelinfectie helemaal niets van gemerkt! Beetje gênant. Daar een kuurtje voor gekregen.
Ach meid @ryanne1989 kop op! Dat is wel een beetje teleurstellend idd. Maar gelukkig heb je wel een kuurtje! Ik ook nog Vd blaas Trouwens.. die curanol helpt wel tegen de pijn maar niet tegen het slinken. Of ben ik nu te ongeduldig? Ik had altijd Theranal tegen aambeien en dat werkt zó goed. 1 a 2 keer smeren en de pijn was weg én ze waren kleiner. Maar dat mag nu niet tijdens de zwangerschap. Hier vandaag ook de flesjes en spenen uitgekookt. En nog altijd op zoek naar een leuke muursticker. Verder weinig nieuws. Mijn zus heeft wat babyspullen gebracht voor mij om uit te zoeken. Zitten wel dingen tussen die ik kan gebruiken! Vanaf wanneer zetten jullie de box op? Houden jullie je bushbush ook gewoon bij? Ik denk steeds 'ach het is niet erg dat het er niet perfect bij staat', ik bedoel who cares, maar ik vind het wel een prettig idee dat het gewoon verzorgd is. Al is dat een hele uitdaging..
@cbss wat een domper zeg! Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je... @mmmrolmops jeetje wat een verhaal, gelukkig kan je nu lekker gaan genieten! @Noortje88 hopelijk komt de kleine snel! @Esmy fijn dat de verloskundige mee denkt zeg, over evt inleiden.. het scheelt al een stuk als je weet dat de keuze tot inleiden er is denk ik.. @ryanne1989 hopelikk stopt t bloeden weer en hoef je niet ter observatie. @Nina Sanders hier staat de box al een tijdje, we konden hem voor een prikkie overnemen destijds.. we hebben hem een tijd in de schuur gezet maar ik was zo bang dst hij beschadigde dat we hem maar opgezet hebben. Katten zijn er iig helemaal aan gewend. Enne, ik zie geen fluit meer daar beneden maar hou t wel allemaal bij..iig kort, ik hou nie van harig haha. Vooral straks met evt bloedverlies na de bevalling....t is niet echt netjes zoals altijd maar dat komt daarna wel weer! Hier een lazy dag... gister dan wel weer erg druk geweest pff met schoonmaken.. hoop dingen opgeruimd en naar de stort...
@Nina Sanders Klopt,duurt wel lang maar de mijne is nu wel kleiner als eerst. Geduld @kwebbels Ik geloof dat het al bijna over is dus dan hoeft het idd gelukkig niet! Flessen uitkoken Ga ik volgende week doen, deze week het afdruiprekje binnen gekregen. Ik heb alleen 1 Dr. Browns maar die mag je niet koken geloof ik, alleen in water leggen dat net gekookt heeft. Box Staat hier nu een week ivm poes, maar die komt er niet eens bij in de buurt! Scheren Ik doe het nu op de gok onder de douche... ach als het maar een beetje toonbaar is, denk dat de verloskundige wel heel wat gewend is. Ik vind het zelf alleen fijner als het niet harig is
Box is hier niet weggeweest Wat betreft scheren als het me zelf echt niet lukt dan vraag ik dat gewoon aan mijn man vind hij niet erg om te doen. Ik heb het daar graag kaal, doe ook veel op de tast. Wel altijd onder de douche scheren
Hoe gaat het nu cbss? (Taggen lukt niet) Ik gebruik gewoon therenal zalf ninasanders! (I.c.m. sudo en neusspray) Ik scheer me gewoon op de tast! Alles eraf Box komt er hier in als het bed eruit is, en de wieg naar boven gaat! Hij ligt eerst toch in de wieg.. Flesje uitkoken doe ik pas als de kleine er is! Is zo klaar! Ik heb ook een dokter brown, volgens mij heb ik die toen gewoon uitgekookt.. Ryanne, hopelijk hoef je niet te blijven! Maar kan het kwaad dan? Ik bedoel kan het de bevalling opwekken of iets anders? Ik ben helemaal opgedost! We gaan zo met mijn man zijn werkgever en collega's een hapje eten! Ons zoontje slaapt bij mijn ouders! Wat zou het toch mooi zijn als ik vannacht zou bevallen! Dan hoef ik ook niet over ons zoontje in te zitten.. naja het zal wel weer niet! Fijn weekend allemaal!
Sorry dames, ik heb echt geen energie om t hier allemaal bij te houden. Doe mn best, maar schiet er vaak bij in. Ik ben vandaag op controle geweest. Baby doet het prima gelukkig. Mama wat minder, maar ik slaap ook al heel de zwangerschap, op 5 weken na, weinig tot niet. Afgesproken dat als ik het nodig denk te hebben, ik kan bellen voor een ctg bij de gyn en daarop slaapmedicatie krijg voor een paar nachten goed slapen. Ik weet niet of of dit wil, maar ik ben blij dat er een optie is. Verder zei de vk me het een week of 3 a 4 vol te houden. Dan zouden ze me misschien in kunnen leiden als t echt te gek wordt. Dus misschien hier wel een augustus baby we gaan het meemaken.
Gefeliciteerd @XmoonlightX Geboortekaartjes verstuur ik er ongeveer 30 a 35. We hebben er alleen nog geen Bushbush hou ik wel bij, maar op de tast idd
Uitkoken Heb ik hier ook gewoon gedaan met dr browns flessen. Maar hoor steeds meer negatieve verhalen er over. Spenen 3 minuten en de fles zelf 5 min. Scheren Ik heb me laten waxen op mijn werk. Maar kan volgens mij wel weer gaan. Dus misschien maar even een afspraak maken voor aankomende week. Ik kan er met geen mogelijkheid bij en vind waxen fijner als scheren. @ryanne1989 balen dat het daar waarschijnlijk vandaan komt. Hopelijk is de uitslag weinig bijzonders.
Lieve allemaal, even een kort berichtje van mijn kant. Het strippen heeft zn werk gedaan! Vannacht begonnen de weeen om 3 uur en om kwart voor acht is onze schitterende dochter N.orah geboren! Alles verliep soepel. We zijn nu lekker thuis met zn drietjes. Details volgen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Dat is een mooie vlotte bevalling. Geniet van jullie gezinnetje.
@Noortje88 , wat fijn dat het strippen zo snel zijn werk gedaan heeft. Gefeliciteerd met jullie dochter! @Toverbal , vervelend dat je zo slecht slaapt. Kan me voorstellen dat je er over na moet denken, maar fijn dat je die optie hebt. @exciting , veel plezier vanavond en dit zou een mooi moment zijn voor de bevalling nu jullie zoontje er niet is. Hopelijk vind de kleine dat ook. @ryanne1989 , hoe gaat het nu? Box; Staat hier al een tijdje. Scheren; ik heb m'n onderste al een tijd niet meer gezien haha en scheer op gevoel, of ik vraag m'n man of het goed is . Flessen en spenen uitkoken; Dit doen we als de kleine er is.
Ik moet de fles mee naar het ziekenhuis. Anders had ik het ook pas gedaan als ze er was voor mijn eigen gevoel een stukje schoner.
@Noortje88 super de luxe van harte gefeliciteerd! Prachtige naam! Nu lkkr genieten. Hier een beetje op bed aan het doezelen.. mijn man is bezig met de overgangen van het laminaat naar de trap. Ook even een beetje de boel opruimen. Morgen staan de boekenrekken op de planning. Als ze tenminste binnen zijn gekomen bij de Kwantum.
Balen zeg meid!! Hoe gaat het nu? Hopelijk hoefde je niet meer naar het zkh. @exciting dat zou ideaal zijn inderdaad!! Ik duim! Flessen en spenen uitkoken Doe ik wanneer het nodig is pas Epileren Heb ik vandaag pas gedaan lukte wel aardig. Box Zetten we pas op het laatste moment neer, vind het zo'n sta in de weg ding..
Het ging allemaal goed hier, bloedverlies leek een stuk minder dan vanmiddag. Heb alleen nu sinds een uurtje continu harde buiken en toch weer meer bloed. Zo douchen en naar bed en kijken of het zakt. Anders morgen direct het ziekenhuis maar weer bellen word er een beetje zenuwachtig van.. @Noortje88 Gefeliciteerd!! @exciting Ik dacht te lezen op de site van dr Browns dat dat niet mocht, maar zal me er nog wel even in gaan verdiepen.
Hier is het echt survival mode de laatste paar dagen, heel slecht geslapen vannacht, had ook hele gemene voorweeën waar ik telkens wakker van werd. Heel de dag door ook. Hopelijk zijn ze iig niet voor niks en hoef ik niet tot het bittere einde te lopen.. Ben ook onwijs moe, heb overal pijn en ben die hitte zó onwijs zat nu. Doe mij maar lekker regen en 20 graden! Ik probeer te rusten en bij te slapen s middags maar daar komt die nesteldrang.. dan denk ik weer, kom op, opstaan, je hebt nog dit en dat te doen..gek word ik van mezelf!
@ryanne1989 wat een spanning allemaal meid!! Hopelijk geen bloedverlies meer en kan je lekker slapen vannacht. Dr browns flessen mag je wel uitkoken hoor, zou niet weten waarom niet? Misschien stond er dat het niet hoeft in principe, behalve voor het eerste gebruik?