Wij hebben die van de Joolz day2 (hebben een day1 wagen maar daar zat er geen bij). Mijn man wilde graag eentje die bij de wagen paste. Tot nu toe lijkt hij me handig. Rits kan heel ver open, veel vakjes en een isolatievakje.
Deze is idd wel heel gaaf niet te groot niet te klein en ook als gewone tas ge gebruiken zit te twijfelen of deze of cowboybag
Welkom nieuwe meiden! Het aftellen is begonnen! @kim2306 Ik heb de nieuwe luier rugzak van kidzroom! Vind hem zelf erg handig en past leuk bij de kinderwagen en daarnaasf lijkt het dus niet zo erg op een luiertas. @exciting wat een enorme domper zeg dat je nog potdicht zat! Ik had goede hoop! Maar... het kan ook heel snel omslaat dus ik duim gewoon door voor je @flowertje36 beterschap voor je zoontje! @ryanne1989 leuke fotos zeg! Ik heb vannacht zo naar gedroomd! Het leek en voelde zo echt Ik werd zelfs huilend wakker Gelukkig was er niks van waar! Pfff stomme hormonen
Welkom nieuwe dames! Hier op zich een oké nacht gehad, alleen stond de kat uuuuuuren voor onze slaapkamer te loeien, zó vervelend. Stom beest.. hij hield er pas vanochtend om 6u mee op en toen ben ik in slaap gevallen tot 10.30! Nu ga ik lekker 2 boterhammen met dikke chocopasta eten! Of misschien wel drie..
@Donutlover dat is ook wel een hele gave tas! Dankje hopelijk word hij snel beter anders worden het gebroken nachten elke 3 uur er uit. Maar het zij zo. @kim2306 vandaar dat ik deze ook had gekozen. Zit er niet uit als een luiertas. Mijn man kan er veilig mee lopen naar een verschoningsplek en ik kan hem zo meenemen als gewone tas. En straks met twee past er veel in dus ideaal!
Knuffel voor jou meid!! Heeeel herkenbaar dus wat je zegt. M'n kleine draak wil graag aandacht en ik wil het liefst ff niks, met een boek op bed liggen, kleertjes en dingetjes opruimen op m'n tempo en slapen. @ryanne1989 prachtige foto's! @2012mama lekker zo'n goede nacht!! Welkom @sabagirl en @Poolvos !! @kim2306 hier een babymoov city, erg tevreden mee! Hier weer een bagger nacht haha. Weer zo laat in slaap gekomen en vroeg wakker. Blegh. Krijg ook steeds meer last van m'n rug... Vandaag ga ik verder met m'n koffer en wasjes, zo ff paar kleine boodschappen halen. voor de rest doe ik zo weinig mogelijk!
Jaaaa donut moi like! Hou dervan! Hier geen luiertas meer. Die van mijn joolz tas is op en weg gedaan. Had 2 jaar terug een fab tas gekocht als luiertas, maar die staat alweer tijdje in de kast. Hier gebruik ik een tas welke bij mijn mood past. Heb een paar mooie en zal vast wel weer een nieuwe scoren Welkom Pool en Saba! Ooh Louloute jaa jeetje die off days! Echt sneu voor mijn meid soms hoor. Tis echt op sommige dagen zo'n zwaankleefaan. Mama? Mama? Mama? Ze is bijna 5 maar echt een enig kind. Wordt graag bezig gehouden. Tis verder echt een lieverd, een heel sociaal en gezellig kind. Alleen op sommige dagen als ik het woord mama voor de 10de keer in 10 minuten hoor gaan mijn haren overeind. Maar goed tis fijn te lezen dat iedereen ze heeft en we niet de enigen zijn gelukkig we slechts mensen hihi.
Welkom nieuwe meiden! Spannend om alweer de weken af te kunnen gaan tellen! Luiertas We hebben een nieuwe duowagen gekocht en daar zat een gratis verzorgingstas bij. Dus die gaan we weer fijn gebruiken. Aandacht vragen Heel herkenbaar, hier ook kinderen die opeens wel heel erg gericht zijn op mama. Mijn oudste wil het liefst dat ik de hele dag met haar speel en wil opeens veel opgetild worden. Ook moet ik alles doen. Wanneer mijn man dan met iets wil helpen roept ze meteen: nee, mama moet het doen! En ja, ik kan daar ook heel erg kriebelig van worden en regeer dan niet altijd even pedagogisch. En dan vind ik mezelf echt even geen leuke moeder maar ik zeg dan maar steeds tegen mezelf dat ik de schade weer inhaal wanneer ik straks mijn lijf weer terug heb! Voor een aantal is het nu echt spannend. Wel balen dat er nog niet veel lijkt te gebeuren, snap dat het geduld wel op begint te raken. Maar zelfs wanneer alles nog potdicht zit kan het opeens heel snel gaan. Sterkte met de laatste loodjes! Hier helemaal klaar voor de kleine en vooral enorm nieuwsgierig. Wanneer meldt ze zich, hoe gaat het verlopen, hoe ziet onze kleine meid eruit, hoe reageren haar broer en zus.. maar het is hier erg rustig in de buik, tenminste, wat voortekenen betreft.
Even ego.. Om 00.40 zijn wij weer trotse ouders en grote broer geworden van onze prachtige zoon! 3630 gram.. om 20.00 uur opeens weeën.. om de 10min, vlak daarna om de 7.. 2x om de 5, toen 4, en toen 2-3.. een snelle bevalling! Ben niet in bad bevallen omdat het te snel ging.. maar ik ben zo blij!
Wauuw exciting!! Jeetje super rapido! Van harte gefeliciteerd met je zoon! Mooi in proportie! Veel geluk en kom goed tot rust!
Wouw! Dat is snel gegaan ineens! Gelukkig is het zelf op gang gekomen. Gefeliciteerd en geniet van jullie mannetje.
@exciting: van harte gefeliciteerd! Fijn dat het zo vlot ging! @luiertas: heb er 1 van lief liggen van 3 jaar geleden nog. Toen meerdere tassen versleten dus ik ga hier mee begonnen en kan altijd nog gaan shoppen haha. @aandacht vragen: hier een peuter die heel erg mama mama is. Vindt het ook wel fijn, nog even tijd samen en extra knuffelen maar ben wel benieuwd hoe het straks na de geboorte zal gaan. Hier gaan we morgen voor een auto voor mij kijken, vervanging van mijn kleine auto voor een meer gezinsauto