De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @Nina Sanders je bent wel erg stil? Ctg in orde?

Gefeliciteerd louloute! En balen dat je niet zo oke voelt nog steeds.

Hier vandaag nog steeds een offday. hopelijk waait het snel over!

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Jeetje @Nina Sanders - schrikken hoor als je 'm niet goed voelt. Heel benieuwd hoe 't nu is. Je maakt het wel spannend...

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Nina Sanders Zolang jij je er niet prettig bij voelt gewoon bellen! Jij kent het bewegingspatroon van je eigen kindje het beste! Hopelijk zijn er geen gekke dingen uitgekomen en is alles oke met de kleine.

@Mutsefruts88 Zo af en toe heerlijk even weer kunnen eten! Warm koud warm koud vreselijk! Goed aan jezelf denken en lekker op tijd naar bed.

@Ladylola Soms zitten die dagen er ook tussen helaas. Hopelijk voel je je morgen weer een stuk beter!

Hier gaan we helaas weer een nacht in van elke 3 uur voeding. Zoon heeft nog steeds hoge koorts. Vind het maar raar hij eet gewoon drinkt gewoon, speelt gewoon en toch elke keer hoge koorts.
    Waar dit vandaan komt geen idee. Maar kan nu wel mooi wennen aan nachtvoedingen :roflmao:
    :roflmao:

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh jee vreemd flowertje. Misschien kiezen? Als hij verder oke is, is het wel fijn. Maar nachtvoedingen vraagt hij nu weer om?

5. flowertje36

nee ivm gezondheid moet het helaas. Ja hij heeft de eerste 4 kiezen al door misschien komt er nu toch nog weer wat aan. Al die tijd nog nooit geen last van gehad dat hij er op reageert. Hoelang kan zoiets normaal duren?

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahaha hier ben ik hoor. Bijna een uur aan de ctg gelegen! Kindje was eerst erg rustig en ik had veel harde buiken maar later werd hij wat actiever. Hij is wel wat gedraaid toen hij vast kwam te liggen in het bekken (niet meer met zijn rugje rechts maar zijn ruggengraat echt in het midden van mijn buik). Daardoor kon het heel goed komen dat ik hem minder / anders voelde. Hoewel alles in orde is, klopte mijn gevoel dus wel dat ik hem anders voelde dan normaal.

Geboortegewicht wordt geschat op zo'n 3300 / 3400 gram.

Florina, Louloute, sabagirl en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. flowertje36

Fijn om te horen! Waren de harde buiken ook verontrustend? Wat een mooi geboortegewicht! Hier helaas 4200 gram :confused:

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahaha het is geen groot kind, maar zijn buikje was al bijna de omtrek van een baby die al 40 weken zit! :rolleyes: Klein vreetzakje is het. Harde buiken waren niet verontrustend. Ik heb ze al wéken. Er staat ook zoveel spanning op mijn buik. De harde buiken hoorden ook echt bij dit termijn maar zegt niets over het moment van bevallen!

Hoe gaat het met jou?

9. flowertje36

Groot buikje dus! Zolang ze het nog maar goed hebben. Prettig om te weten dat de harde buiken niet verontrustend zijn.
    Hier gaat het goed even dat van mijn zoontje wat belastend maar dat trekt vanzelf weer weg. Straks even contact opnemen met AMC of we de paracetamol mogen ophogen.
    Nu achter de imac wat harde buiken merk ik. Maar verder wachten we rustig af. Van mij mag ze nog 1 weekje blijven zitten, want dan is mijn broertje namelijk terug van een reis. En vind het wel leuk dat hij dan gewoon thuis is.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat is wel leuker ja! Ben benieuwd wat het AMC zegt.

Het komt nu dichterbij allemaal hè. Ik vind het zo'n gek idee. Voor mijn gevoel duurt het echt nog zeker 3,5 week, maar hij kan net zo goed komend weekend al komen..

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Mag ik vragen wat hij dan heeft?

En kiezen kan een dag duren, maar ook meerdere dagen. Koorts zonder snot, is van binnen wat gaande. Mar zo lang hij goed eet, drinkt en speelt. Na 3 dagen koorts altijd even overleggen met de ha.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nina je kan beter uitgaan van nog 5 weken in jouw geval. Liever komt hij er over een week of 2 uit.

Bij mijn dochter met 38.1 zat ik nog potdicht. Verwacht niet dat deze voor 39 weken zelf komt.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @Nina Sanders ooh gelukkig zeg! Ik kwam ook nog even spieken!
    Zo zie je maar weer dat we onze kids zelf t beste kennen haha
    En een lekker buikje dus! Hier juist eentje die wel wat meer spek mag kweken daar maarja kan er weinig aan doen.
    Hopelijk laat hij zich snel zien! Je weet t nooit

@Ladylola pff echt he ik ga ook maar uit van 9 weken ofzo maar hoop stiekem een week of 6/7 haha

@flowertje36 oh dat zou dan wel heel leuk zijn idd!

Ik word nog steeds gek van de benauwdheid, zo stom want het komt alleen zoals nu wanneer ik lekker lig/zit.
    Als ik bezig ben merk ik het niet, dus de hele dag ben ik aan het rennen en poetsen om het maar niet te voelen.
    Vanmiddag de keuken van top tot teen geboend en nu heb ik daar dan weer spijt van haha
    Ben heel benieuwd wat mijn ijzerwaarde nu zijn, de vk zei namelijk als dat weer omhoog gaat dat deze kwaal zou minderen maar helaas...
    zal het dinsdag na de groei echo wel horen

14. flowertje36

@Nina Sanders we hebben het gewoon zo gelaten en doen gewoon 3 zetpillen op een dag. Meestal als hij wordt opgenomen doen we 4.
    Ja vanaf 37 is de kans altijd aanwezig. Maar ik ging er gewoon vanuit 40 weken voor mijn gevoel zat ik dan wel redelijk goed.

@Ladylola uit het hielprikje kwam een stofwisselingsziekte. Nu krijgen we ook een vervroegd hielprikje om te kijken of zij het ook heeft, omdat mijn man en ik drager zijn.
    Oke hopelijk is hij er dan snel vanaf. Hij heeft koorts sinds woensdag. En mijn huisarts is met vakantie. Adviseer je dan ook morgen de hp te bellen?

@Donutlover die benauwdheid merk ik ook alleen als ik ontspannen zit of lig. Zou blij zijn als dat over is. Wat kun je je daar rot van voelen. In ieder geval de keuken weer spik en span.

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaah jeetje wat sneu. Heeft hij veel last van zijn ziekte? Moet hij daarom ook consequent eten?
    Ik weet niet hoe ernstig zijn ziekte icm koorts kan zijn. Mijn dochter had vaak met natte koorts (verkouden,griep) wel echt veel last. Ze was zeker tot 3 jaar erg kwetsbaar, dus zat al zeker bij dag 3 bij de ha. Meer checken of der longen schoon waren.
    Bij droge koorts, voelen ze zich vaak minder ellendig en eten en drinken ze ook nog redelijk. Dus dan is er iets van binnen gaande. Zo lang ze nog goed drinken, eten en de koorts zakt met pcm, kan je wel 4/5 dagen wachten.
    Kijk naar je eigen situatie. Je kan altijd bellen en hen de keuze laten maken of je moet komen.

Jeetje ja Donut als ik er aan denk dat ik nu nog 11 weken moet, neeeeee neee echt niet hoor. Dan kunnen ze mij rollend naar zkh vervoeren hahaha. Hoop toch echt nog max 9 weken!

31 weken dansje :)

16. flowertje36

Zodra hij koorts heeft en spuugt of niet eet en drinkt wordt hij opgenomen in het ziekenhuis met een glucose infuus. Omdat hij anders in coma kan raken.
    Hij eet overdag elke 3 uur en mag in de nacht nu 10 uur tussen de voedingen.
    Straks met 2 jaar mag hij daar volledig van af en gewoon normale nachten maken.
    Helaas zou het opgenomen worden altijd blijven.
    Maar zolang we goed erop letten kun je veel rekening houden.

Hier doen we vandaag een 38 weken dansje.

17. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Fijn @Nina Sanders dat de ctg goed was.
    Toch maar goed dat je even gegaan bent.

@Ladylola ,hoe gaat het vandaag?
    Hopelijk een betere dag dan gisteren?
    En jeeeeej, je 31 weken dansje!

@flowertje36 , wat sneu dat je zoontje ziek is.
    Beterschap!

@Donutlover , wat was je ijzerwaarde dan?
    Vervelend die benauwdheid. Heb je iets van ijzer pillen gekregen?

Wie heeft er hier nog wat geduld voor mij??? o_O:(:p

Ladylola vindt dit leuk.
  18. flowertje36

Merk je ook nog totaal niks ? Vervelend dat lange wachten als je over tijd gaat. Hopelijk begint het bij jou ook zo in eens

19. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @Ladylola laten we duimen voor 9 weken haha

@flowertje36 de laatste keer me 27w was het gezakt naar 4.6
    Rond de 10 weken zwangerschap was het nog 6 en toen heb ik meteen ijzer tabletten gehad.
    Maar na die daling heb ik andere gehad.

Heb nu afgelopen dinsdag weer geprikt ben benieuwd!

20. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik doe de 34 weken dans vandaag :)

Nog 2 weken werken en dan eindelijk met verlof kan echt niet wachten

Ladylola vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina