Oohmy ja heel opbeurend, terwijl je leest hoeveek er zo makkelijk voor ingeleid worden, mag jij maar afWachten of je speeltuin straks weer functioneert :-O En ja poes doet het helaas vaker. Zijn periodes. Soms echt weken niet. Is vooral nijd en frustratie. Maar goed ze is al 10, dus dat krijg je er niet meer uit. Ik heb geen last van het indalen gelukkig, valt me alleen ineens op dat ik druk voel beneden als ik loop. Verder geen pijnlijke ongemakken hoor. Vervelend hoor van het spugen. Leuk is anders, maar eruit is maar eruit denk ik altijd.....na een veel te flinke borrel Ook heel fijn een nieuwe lamp boven de de eetkamertafel! Hier moeten we echt wat anders voor de baby, veel te fel licht. Mag donderdag naar de vk. Eerst maandag echo in zkh. Kijken of de uitgang vrij is en belangrijkste dat deze dame der organen nog goed liggen.
@Aagj Ik wil ook graag borstvoeding gaan geven, of het in ieder geval weer proberen. Was bij E. helaas niet zo'n succes, weken gekolfd, borstontsteking en toch kwam de productie niet goed op gang helaas.. maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen! Hopelijk nu meer succes. Hoe gaat het nu met je? Zo'n baaldagje is compleet te begrijpen, het is ook gewoon zwaar zo op het einde. Je bent absoluut geen rot moeder! Hier staat de tv ook vaak aan en hang ik er op de bank bij, niet ideaal maar het moet even. @Esmy Hoe gaat het nu met je? Wat naar dat je zoveel last hebt van je bekken! @Oceanna Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat hij er is! @2012mama Hoe is het nu? Hopelijk weer wat goede nachten gehad inmiddels? @cbss Gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooie naam! @Mutsefruts88 Aaah twijfels, twijfels Zijn jullie er inmiddels (weer) uit? @ryanne1989 Heb je nog taart gebakken? Vind ik ook zo leuk om te doen Door de zwangerschapsdiates kan ik van het eten ervan helaas niet zoveel van genieten als ik zou willen haha, misschien maar goed ook @flowertje36 Wat sneu voor je zoontje zeg, hoe is het nu? @Ladylola & @Louloute Poeh, heel herkenbaar nu! En natuurlijk wil je ook aandacht hebben voor je kind, maar het is soms zo pittig. Hopelijk hebben jullie allebei weer wat betere dagen achter de rug inmiddels? @exciting Gefeliciteerd! Daar is 'ie dan eindelijk, lekker genieten! @Louloute Een dagje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd! Wat gaat het snel hé? Hoe voel je je nu? Wat rot dat je zo ziekig bent (hopelijk was..) @Donutlover Hopelijk is je ijzer nu gewoon goed op peil! Ik moet volgende week weer bloedprikken, heb nu trouwens bruistabeltjes gekregen en ben er niet meer zo misselijk door gelukkig. @ryanne1989 Ben benieuwd naar het kamertje! Hier zo goed als af, nog even de puntjes op de i zetten en de plaats ik ook wat foto's @Nina Sanders Wat rot dat je je er zo druk om maakt, maar begrijpelijk hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heb overgegeven, maar het was 1 keer en ik ben verder daarna ook niet misselijk meer geweest. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Poeh meiden, ik merk echt dat ik een beetje in m'n eigen wereldje zit Heb niet echt veel behoefte aan contact verder met de mensen om me heen en erger me eigenlijk aan bijna iedereen Wil gewoon het liefst op mezelf zijn en uitrusten. Hebben jullie allemaal al een eerste pakje/outfit klaarliggen? Ik zie niet zoveel leuks dus ik moet echt nog even shoppen, wat eens straf!
@Ladylola Spannend!! Hopen op een goede echo, en dat de placenta weg is voor de uitgang! @Florina haha ik heb het nu juist andersom, maar in de vorige zwangerschap was ik liever ook alleen. Ik twijfel tussen een paar pakjes die ik heb dus ben er nog niet helemaal uit
@Florina heel herkenbaar hoor, dat op jezelf zijn. Het is dat we vandaag echt even naar de stad moesten en wat boodschappen doen, maar man, wat was ik blij dat ik weer thuis was. Irriteerde me aan werkelijk iedereen en elk geurtje. En ontweek elk mogelijk contact met mensen. Gewoon lekker in je bubbel duiken als dat beter voelt Enne, ben je met die ijzertabletten na 2 a 3 uur na inname misselijk? Ben bang dat ik daar nu ook last van krijgen. Eerste pakje hebben we ondertussen ook gescoord. Eerst hadden we wat pakjes uit Frankrijk en Spanje meegenomen, maar die maten lopen net wat anders dus nog wat NL pakjes bijgehaald. Vond het nog best lastig. Meeste wat ik tegenkwam was me te zuurstok roze en druk en daar hou ik niet zo van. We hebben nu wat neutraler in 50 en 56. Morgen staat een dagje dierentuin op de planning ben benieuwd. Lekker waggelen van restaurantje naar restaurantje denk ik Zie er alleen wel tegenop om de deur uit te gaan. Zijn jullie mannen ook een beetje aan het meezwangeren? Keek laatst naar m'n vriend en dacht... Dat shirtje zat volgens mij niet zo strak Wel schattig hoe hij verder meeleeft.
Ik kom hier de komende weken ook gezellig meekletsen... Dit is m'n derde zwangerschap en wat gaat ie snel!!! Morgen alweer 33 weken! Voel mij nog best goed, bij de eerste 2 zwangerschappen echt vreselijk last van m'n bekken gehad en nu gewoon nagenoeg geen klachten! Las iets over dat een kindje pakt qua voeding wat ie zelf nodig heeft en niet persé dat als je slecht eet ook die 'slechte' dingen eet... maar goed ook want ik heb af en toe van die eetbuien. Nu met meer last van maagzuur probeer ik minder zoet te eten omdat ik merk dat het dan veel erger wordt. @Nina helaas heb ik bij beide bevallingen moeten overgeven, rond de 7/8 cm was dit. Bij de tweede had ik sowieso zwangerschapsvergiftiging dus heb ik de laatste paar weken regelmatig boven de wc gehangen. Maar bij de eerste wist ik niet wat mij overkwam... ach ja nu laat ik het ook maar gewoon over mij heen komen. Vind overgeven minder erg dan poepen
Eerste pakje Zitten in de vluchttas bij ons 1 in maat 50 van Feetje en 1 in maat 56 van de Hema. Man Die doet in diverse opzichten mee hij heeft veel honger, nesteldrang, moe, onrustig... hahahaha @Mutsefruts88 succes! Ik moet er niet aan denken @Florina ja de taart was lekker. Voor komende week staat een witte chocolade cheesecake met speculaasbodem op de planning! Herkenbaar hoor die bubbel, al verschilt het wel per dag hier.
Even een berichtje van mij met onze zoon in míjn armen.. Hier alles goed! Vreselijke aambeien, doet ontzettend pijn.. vandaag gestart met curanol zalf en tabletjes. Belemmerd de hele kraam week.. Ik heb bij beide bevallingen niet gespuugd.. was nu wel misselijk, maar niet zo erg dat het eruit kwam gelukkig! Iedereen succes met de laatste loodjes!
Zeg hallo @ryanne1989 doe mij zo'n taart. Klinkt heerlijk. Ziek tijdens bevalling Heb besloten om nog harder te proberen het los te laten. Wie weet is er niets aan de hand straks. Zit ik me voor niks druk te maken al die weken. Voor de zwangerschap heel angstig geweest maar nooit beroerd geweest. Dus erg veel stress om niks. Daarbij geloof ik wel dat ontspanning helpt tijdens de geboorte dus ik ga écht proberen er wat anders in te staan. Weet nog niet hoe precies.. Drukke baby Hoe minder actief hij gisteren was: vanavond is hij weer lekker aan het bewegen en rommelen! Wel lief ! Kijk zo naar hem uit! Pakjes Hier liggen twee setjes klaar. Een pakje uit 1 stuk en een broekje met shirtje. En natuurlijk mutsjes en rompers enzo. Matraszeil Inmiddels ligt hij eronder. Vind het wel meevallen met het zweetmateriaal maar dinsdag wordt het veel warmer. Het kraakt wel met omdraaien enzo. Als het echt té heet wordt, koop ik bij de action wel een waterdichte molton ofzo. Voedingskussen Heb een nieuwe fijne houding ontdekt: voor je leggen en omhelzen als je op je zij ligt. Ik leg hem ook onder mijn hoofd (het begin) en dan omhels ik 'm en dan ook tussen mijn benen. Ziet er achterlijk uit maar ligt wel fijn. Het proberen waard (zelfs mijn partner vindt het fijn liggen ). Ik heb overigens het joekelige Hema voedingskussen. Box Gaan wij hier morgen of begin volgende week opzetten. Heb een leuk boxkleed van mijn zus gekregen en die is inmiddels ook uitgewassen. Hopen dat die goed past. Maar in het begin gaat de kleine toch in het babynestje. Heb een onwijs leuke besteld via https://www.happycreations.nl. Als het goed is komt die begin volgende week, samen met het punnikwoord binnen. Sowieso een leuke webshop. Het rondneuzen waard!
Ik heb ook de zalf en tabletjes en gebruik er nu neusspray bij. Geeft sowieso verlichting. Ook iets voor jou? (Etos Neusspray Xylometazoline, €2,65).
@Nina Sanders wat een onwijs leuk babynestje! Helemaal te gek om zo iets te hebben! Fijn dat de baby weer lekker beweegt! Geeft toch altijd weer een gerust gevoel. @exciting fijn dat het met de kleine helemaal goed gaat! Lastig van de aambeien hopelijk zijn ze snel weg en kun je zelf ook genieten. Wel fijne kraamzorg? @Mooss welkom! Wat fijn dat deze zwangerschap bijna vlekkeloos gaat. @Mutsefruts88 mijn man is juist aan het ontzwangeren fanatiek aan het sporten namelijk. Altijd leuk een dagje dierentuin, maar nu wel pittig lijkt me. @Florina ik heb hier 2 pakjes in de koffer. 1 is de eerste keus en de ander in geval van nood.op dit moment is zn temp weer te Laag dus extra kleren aan gedaan. Van nacht nog wel even een x de wekker voor meten van zijn temp. @Ladylola nee met 10 krijg je dat er niet meer uit. Maar kan me voorstellen dat je het heel vervelend vind. Hopelijk laat de echo een mooi beeld zien en dat jullie baby maar gezond mag wezen.
Heeeeerlijk exciting! Is hij ook een beetje zoet of houdt hij jullie bezig? En alles te doen in combi met je grote knul? Nina je kan het ook maar beter loslaten. Bij de eerste is het heel spannend en tis lastig om die knop om te zetten. Alleen het helpt je veel meer om het los te laten, omdat je toch geen invloed hebt op de bevalling. Het komt zoals het komt en je kan het maar beter accepteren, dan kan je beter incasseren. Heb het geboortepakje nog niet gevonden. Ben nog op zoek en wil echt iets comfortabels en unieks. Tijdens mijn verlof ga ik hier naar zoeken. Heb ik tijd zat als dochterlief weer naar school is. Zal maandag vragen wat ze schatten qua gewicht. Ohja met die voedingskussen slaap ik ook zo haha. Me hoofd op het end been erom, lijf erom. Heerlijk! Welkom hier ook mooss :-D Jaaaa ryanne ik hou me aanbevolen als fijnproever van cheesecake!!! Jammie! Ben net zo blij dat ik mijn kilo's onder controle kan houden. Gelukkig weer op 12. Hopelijk met nog 8/9 weken te gaan max 6 kilo.
@flowertje36 ook alweer online zie ik! Hier zit ik nu lekker aan een bakje troost en ontbijt (yoghurt, volkoren flakes en banaan) en om 10.00 gaan we even het huis soppen. Hopelijk gaat dat een beetje vlot en kunnen we vanmiddag nog lekker naar buiten! Hebben jullie ook dat jullie zulke leuke kleding zien vh najaar? Hier ga ik nog niet shoppen, eerst maar eens zien hoe snel ik terug in vorm ben. Maar als ik al die leuke items zie..
@Nina Sanders Haha, lekker vet met chocola en roomkaas ach nu mag het nog. Ik haal altijd ideeen van pinterest voor taarten en koekjes (overigens ook al veel suikervrije gezocht voor straks). @Ladylola Haha helaas ben ik al over de 18 kilo heen, heeft me wel wat tranen gekost. Helemaal omdat ik niet eens alles eet wat ik zou willen Babynestje Mijn moeder heeft er zelf 1 gemaakt, deze komt ook eerst in de box. Zijn wel veel mensen met commentaar er op ivm verstikking, maar was niet van plan de kleine er zonder toezicht in te laten. Kleding Heb ook al genoeg gezien maar koop nog niets. Ik wil eerst weer kilo's kwijt en tot dan moet ik het proberen eerst met mijn oude kleding te doen.. wordt wel lastig. Ach ga ik maar voor de kleine shoppen. Hier lekker geslapen. Man is nu even verse broodjes halen en dan maar kijken wat we gaan doen. Regent hier nog..
@Nina Sanders ja we zijn weer wakker. Lekker even het huis soppen. Mijn man is vandaag weg voor zn hobby dus ben lekker alleen met mijn zoon. Ja zie zoveel leuke kleren. Maar ik moet ook echt eerst weer in vorm komen. @ryanne1989 wat fijn verse broodjes halen. Is het dan van een bakker of gewoon een supermarkt? @Ladylola heb je ook tijdens je verlof nog wat te doen! Wel leuk dat je voor jezelf echt op zoek gaat na voor jou unieke kleertjes.
Hier inmiddels ook ruim 15kg aangekomen. Bij vorige 2 zwangerschappen ging ik ook over de 20kg heen, maar was de kg bijna gelijk weer kwijt.. Hier wacht ik ook tot dat moment, en dan weer een keer lekker voor mijzelf shoppen
Genoeg leuke kleding gezien! Zodra ik een beetje op de been ben, is eerste wat ik doe: shoppen!!! Alhoewel het is wel afhankelijk van hoe erg ik nu nog groei. Ja bummer he Ryan, maar nog heel even dan ben je er en vaak ben je de eerste 12-15 snel kwijt. Bij mijn dochter was ik nu op dit termijn als de 20 kilo voorbij! Dus ben tot op heden tevreden. Op het einde 29 kilo...was 12 kilo kwijt na de bevalling en na het zkh leven slopen er nog wat kilo's af, maar moest erna wel lijnen hoor.
Jaa wil niet zo standaard pakje, maar tot op heden vind ik het allemaal niks. Moet niet te truttig, maar ook niet doorsnee zijn. Ik ben wel het type me kind moet kleur hoor. Ben geen genderneutraal type, maar wel girly met een stoere twist. De wintercollectie is vanaf september overal, dus vind dan vast wel wat.