De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha ja op momenten word ik het echt zat ja. De buik zit me echt in de weg en ik wil mijn lichaam graag terug, weer emotioneel wat beter in mijn vel zitten, lekker wijn kunnen drinken af en toe en gewoon.. de zwangerschap zelf vind ik geen bal aan (de roze wolk heb ik niet gekend) en vind er gewoon niet zo veel aan!

De kleine man voelen bewegen vind ik natuurlijk erg bijzonder en ik sta er echt van te kijken wat ons lichaam allemaal kan. Maar wat zal ik blij zijn om m in mn armen te houden straks en mijn kleine baby te kussen! :roflmao:

2. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Pfff, krijg net een mailtje van mijn tante..... Mijn neefje en zijn vrouw zouden in december ouders worden van een tweeling. Nu blijkt dat 1 van de jongens is overleden en het is nog onbekend hoe het nu verder zal gaan met het andere jongetje. (Tweeling transfusie syndroom)
    Ben gewoon helemaal van slag. Is de tweede keer dicht in de buurt (de jongens van de nicht van mijn man ook. 1 heeft het gelukkig wel overleefd) in nog geen 3 jaar tijd.
    Dat zet alle klachtjes en dat ik het eigenlijk flink zat ben wel weer in perspectief. Blijf nog maar lekker een paar weekjes zitten kleine uk.

3. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    @gouda82 , dat is heftig en verdrietig zeg... logisch dat dat je even met beide benen op aarde zet... sterkte en ik duim heel hard dat het met het andere kindje goed blijft gaan.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat verdrietig @gouda82! Sterkte en ik hoop dat het andere kindje veilig ter wereld mag komen!

5. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Hier even een ego berichtje.
    Gisteren morgen ben ik in een turbo bevalling van ongeveer 3 uurtjes bevallen van een prachtig mooi meisje.
    We zijn helemaal verliefd!!!

Louloute, Oceanna, exciting en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    @Esmy , van harte gefeliciteerd!! Is alles goed gegaan? In ieder geval lekker vlot!

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen!

Lopen gaat hier echt niet zo ver meer..als ik rustig in huis doe gaat het, maar zodra de afstand groter word krijg ik toch wel last...
    Nu is het wel zo dat ik sowieso niet zo'n loper ben...

Hier ook veel fruitvliegen en gewone vliegen, wordt er gek van!

@gouda82 jeetje wat heftig! Dat zet je inderdaad weer met beide benen op de grond!

@Esmy Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van jullie meisje.

8. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ow wat fijn! Gefeliciteerd!

9. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    Hier geen fruitvliegjes, wel gewone vliegen maar die blijven nu wel redelijk buiten huis nu we een goede hor hebben.

Hier gisteravond flink gerommel. Heb wakker gelegen van flink pijnlijke harde buiken maar toch geen weeën want ben uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend wat slijm met bloed verloren dus wie weet is mijn slijmprop aan het loslaten. Nu lijkt het wat rustiger. Wel een beurse buik en pijnlijke harde buiken maar totaal geen regelmaat.
    Vandaag maar even lekker rommelen in huis. Man is voor de zekerheid thuis aan het werk en mijn ouders komen helpen dus dat is fijn! Lekker afleiding en hulp want ik lijk de energie niet eens te hebben om even een luier te verschonen..

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw was gister een dikke babyboom zeg! Ken nog 2 dames die zijn bevallen gister.
    Van harte gefeliciteerd Esmy! Hopelijk gaat alles nu voorspoedig en kan je heerlijk genieten :)

11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @Esmy Gefeliciteerd!
    Lekker genieten!!

@gouda82 jeetje dat is schrikken zeg! Dan sta je weer even met beide benen op de grond

Wij gaan straks voor de 3e keer de pret echo proberen maar heb er een hard hoofd in dat hij nu wel er mooi voor ligt.

Daarna meteen door naar de groei echo, ben benieuwd! Voor mijn gevoel zit t allemaal wel snor maar dat dacht ik bij de vorige groei echo ook en toen waren er toch wat twijfels. We gaan het meemaken!
    & dan vanavond nog door naar de vk :roflmao: Babydagje...

En ik doe nog even een 33 weken dansje!
    Over een maand zou hij al mogen komen! Bizar...

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Joeppie!! Ook lekker snel .
    Schijnt door onze bi te komen ;)

Gefeliciteerd!

13. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Esmy gefeliciteerd! Mooie vlotte bevalling alles verder goes met jou en de kleine ?

@gouda82 oh dat is dan weer de andere kant van gefeliciteerd. Wat is dat schikken om te horen! Wat moet dat syndroom voorstellen als ik vragen mag ?

@Aagj hopelijk zet het dan toch door vandaag! Proberen lekker in beweging te blijven het huishouden te doen kijken of het wat opwekt! Wel fijn dat je ouders even komen om te helpen!

@Donutlover dat is zeker lekker veel baby in 1 dag. Word de baby flink gecontroleerd vandaag :roflmao:

Vanavond ook naar de vk. Ben benieuwd wat er allemaal te melden is vanuit hun na de echo van de gyn. Maar denk dat er weinig over gezegd zou worden.
    Hoop wel op de woorden dat ze vast ligt. Maar we gaan het zien vanavond.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Emsy GEFELICITEERD met jullie meisje!
    En nu lekker genieten!

@Donutlover veel plezier vandaag! Hopelijk ligt hij er idd goed voor.

Koud
    Hier heb ik het de laatste dagen in toenemende mate weer koud! Brrr.. ik zie er gewoon tegenop om naar de badkamer te lopen om mijn lenzen in te doen.

Hier had ik alweer een mooie H&M bestelling klaar staan maar.. nee ik moet het echt niet doen! Zie zoveel leuks maar het heeft zo weinig nut om nu al dingen te kopen. Wie weet zit het na de bevalling nog een tijd niet lekker of vind ik het niet leuk meer. Ook zonde. :$

15. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

@Esmy jeej gefeliciteerd! :D geniet van jullie meisje

@Aagj lijkt toch wel alsof er iets aan de gang is hoor ;) helaas kan de aanloop wat lang zijn. Hopelijk zet het voor jou ook snel door.

@gouda82 jeetje, wat een verdrietig nieuws. Zeker nu trek je het je extra aan waarschijnlijk. Hopelijk gaat het met de andere baby wel goed aflopen.

Hier verwacht ik niet dat het voorlopig door gaat zetten. Voelde me wel een beetje teleurgesteld in m'n lichaam. Allemaal valse signalen. We wachten maar weer af, baby is er blijkbaar nog niet klaar voor ;)
    Vandaag maar weer aan de sop! (Valt weinig meer te soppen, maar goed, het moet blijven glimmen :roflmao:) En naar de stad voor wat laatste inkopen.

16. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders zover ik weet ben ik niet bevallen of zwanger :p denk dat je esmy bedoelt, lijkt op elkaar :roflmao:

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Tijd om te soppen, man poeh ben blij als ik er tijd voor neem. Hier totaal nog geen poetswoede, ben ook nog te druk met allerlei afspraken, dochter en werk. Heb wel nu van alles besteld, want wachten tot me verlof begint is ook onzin!
    Nu alleen nog de muurplanken en een lamp vinden.

Jeetje heftig gouda! Ongelofelijk treurig bericht.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhhhh idd sorry!!!!

19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    @Mutsefruts88 Haha, heeel herkenbaar inderdaad! Zit het liefst lekker in m'n eigen bubbel ergens op de bank ofzo :p

Had het inderdaad een uurtje of wat na het innemen, soms ook sneller. Irritant hoor, nog last van gehad? Oh, vitamines! Goed dat je het zegt, die moet ik ook nog halen. Welke heb je gekocht?

Wat spannend je berichtje, had gehoopt voor je dat het begonnen was!

@ryanne1989 Heeeerlijk hoor! Die taarten! Heb er helemaal trek in nu, maar moet echt nog even wachten tot na de bevalling. Heb ook al gezegd dat ik geen kraamvisite wil als je geen taart meeneemt :D

@flowertje36 Hoe gaat het nu met je zoontje?

@Ladylola Vind je ook dat ze niet zoveel leuks hebben qua kleding? Ik vind het tot nu toe best tegenvallen, had toen bij m'n dochter al veel meer geshopt :p

Hier gek genoeg vrijwel niks aangekomen, weeg nu weer hetzelfde als mijn startgewicht :eek: Bij E. toen 15 kilo ongeveer.

@gouda82 Heel herkenbaar zo'n baaldagje, ik kan dan ook echt niets hebben. Voel me soms zo schuldig tegenover m'n dochter.. erg vervelend. En die filmpjes kijken we hier ook heel wat vaker hoor haha, we hebben een goede reden :roflmao:

Wat een naar nieuws van je tante! Vreselijk! Sterkte.

@Esmy
    full35001348.jpg
    Van harte gefeliciteerd! :D

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Succes met poetsen dames! Ik zou ook zo graag willen, maar ben nog even een ochtendje vanuit huis aan het werken. Maar de stofzuiger roept m'n naam :eek: Straks misschien de trap even doen..

Ik moet zo even naar het ziekenhuis, bloedprikken voor m'n schildklierwaarde en ijzer. Verder lekker binnen blijven met dit sippe weer.. Wat een zomer hé? Eigenlijk wel blij mee hoor, moet er niet aan denken met die dikke buik rond de waggelen in de brandende zon :o:

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina