De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Jeej eindelijk! Gefeliciteerd!
    Geniet van jullie meisje!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Fizz ah wat naar. Shit zeg. Hopelijk knapt ie snel op.

Hier ook een gestrest huisdier. Waar ik ook weer stress van krijg. Ik kan dat beestje gewoon niet om me heen hebben. Dat gemiauw, continu vragen om aandacht, geloei 's nachts voor de slaapkamerdeur (hij moet denk ik nog wennen in dit huis), BLEGH. Ik kwam er ook achter dat ie zichzelf een beetje kaalplukt bij zijn pootjes dus hopelijk heeft ie snel minder stress want dat is wel zielig. Katten doen dat vaker.
    Heb zojuist van een bananendoos een soort nestje op zolder voor 'm gemaakt, volgens mij vindt ie dat wel fijn!

Sushi, hmmm ook lekker na de bevalling. Al ben ik nooit zo heel erg van de dikke stukken rauwe vis, maar genoeg andere dingen te nemen. Oh dat is een goede, ik denk dat we dat ook wel snel na de bevalling weer een keer doen. Al vind ik die all-you-can-eat concepten altijd van die schranssessies..

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn pakketje is vertraagd. Denk niet dat ie vandaag nog komt..

4. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Eten na de bevalling:
    Ik hou niet zo van rauw vlees dus dat mis ik niet. Brie van de Lidl mag gelukkig gewoon en alcohol drink ik maar weinig :rolleyes:
    Maar als het nog even mooi weer blijft heb ik wel trek in een wiekse rosé of een glaasje canei!

Kraamhapjes:

Ik denk dat wij voor cake met slagroom en muisjes gaan. Keer wat anders.

@Aagj Gefeliciteerd!! Super zeg, lekker genieten!

@flowertje36 Ja hij werkt te langzaam. Normaal moest ik elk half jaar voor controle maar nu dus iedere maand.

@Louloute Gelukkig is alles goed. Ach en je bent ook al over de 35 weken dus dat komt allemaal goed!

Denk dat we naar de pizzeria gaan, maar we kijken in de stad wel waar we zin in hebben. Eerst een beetje minder regen graag :confused:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Aagj gefeliciteerd! Fijn dat je een goede bevalling hebt gehad.

Geboortehapjes word hier mini tompouce met muisjes aan de zijkant.

6. Fizz

Fizz Niet meer actief

@ryanne1989 gefeliciteerd! Lekker naar de pizzeria:)

@Nina Sanders oh vervelend als je kat zo doet! Hoop dat het wat beter gaat als hij gewend is aan het huis en de baby straks.
    Voor geboortetraktatie zou je inderdaad eens op Pinterest kunnen kijken staan leuke dingen op en ook niet al te ingewikkeld om te maken;)

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

@Aagj Yay eindelijk, van harte gefeliciteerd!!

@Fizz oh wat zielig :( moet hij heel z'n leven die medicijnen slikken nu?

Kraamhapjes
    Ik had de vorige keer cupcakes gebakken. Met muisjes versierd. Je kan ook witte choco pasta als topping gebruiken, lekker makkelijk!

Florina vindt dit leuk.
  8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Op pinterest kwam ik ook die kleine zoenen tegen met aan de bovenkant muisjes ook een heel leuk idee!
    Vorig jaar met mijn zoon had ik een etagere met allerlei verschillende hapjes. Misschien nu ook wel weer.
    Voor op me werk dor ik zowiezo geboortekoekjes.

9. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    @Aagj gefeliciteerd lekker genieten nu

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhh heb de vsm capsules binnen! Ik durf niet goed! 2 onder de tong laten smelten?
    Zijn er bijwerkingen? Als in: word je er misselijk van? :$

11. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ik heb diepvries soesjes gehaald bij de makro. Maatje groter als standaard soesjes. Deze aan de bovenkant door de witte chocolade gehaald en muisjes erop. En zo weer terug de vriezer in. Kan dus steeds een paar soesjes eruit halen als er bezoek komt want die zijn zo ontdooid

12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dit is echt een geniaal idee!

13. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Voor de kinderen (en de psz van de oudste) heb ik trouwens van die nijntje koekjes gehaald en een klein beetje witte chocolade op het shirtje gedaan en daar ook weer muisjes op. Had ze express al en paar weken geleden gemaakt om te komen of ze niet oud zouden worden in de voorraad doos. Maar dat gaat goed. Peuter vind het helemaal geen probleem om iedere dag een koekje met muisjes te mogen eten.

14. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Dat zijn ook allemaal leuke ideeen zeg! Ga er nog eens even naar kijken.

We zijn uiteindelijk bij een eetcaféetje uitgekomen. Lekkere hamburger met frietjes en daarna een ijsje bij Toscane.
    Na een klein eindje lopen daarna wilde ik erg graag naar huis...
    Voel me toch niet helemaal fit, ook al 2x naar de wc geweest en mijn darmen maken enorm veel lawaai sinds gisteren o_O
    Zo douchen en maar op de bank, voel me steeds minder energiek als ik eerlijk ben. Beetje sneu voor mijn man die nu net weer weekend heeft.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. Mutsefruts88

Net controle gehad bij de VK. Weet nu waar de misselijkheid en slecht eten vandaan komt. Kleine ligt gewoon lekker tegen m'n maag te bouncen met de billetjes :roflmao:
    Ijzer was weer 6.6, dus kan die pilletjes weer het raam uit gooien :thumup:

Wat betreft geboortehapjes, ik denk dat ik cakejes ga maken met muisjes en van die roze baby suikervormpjes.

Vandaag uiteindelijk wel een klein beetje in huis gedaan, maar voornamelijk rustig aan gedaan :cool:

Florina, Louloute en Poolvos vinden dit leuk.
  16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Aagj van harte gefeliciteerd! NU lekker genieten van je gezinnetje.

@Fizz voor jou schiet het nu ook wel lekker op!
    Dat wordt vast onrustig slapen, met het bed op klossen...had ik vorige keer iniedergeval wel.
    Wat sneu voor jullie hondje!

@ryanne1989 fijn dat jullie lekker gegeten hebben! En heel herkenbaar dat je het liefst thuis bent en het wat zwaarder wordt. Duurt vast niet lang meer voor jou..

@Mutsefruts88 fijn dat de controle goed was..en mooi hoog ijzergehalte..fijn!

Hier doen we gewoon beschuit met muisjes, vind het wel wat hebben:)
    Jongens trakteren op school denk ik een cupcakje met muisjes erop.
    Vanavond alleen thuis met de jongens...heerlijk samen in ons bed liggen :)

17. Mutsefruts88

Je zou ook kunnen beginnen met halve dosis, gewoon om te kijken wat het doet.

18. Louloute

Louloute Niet meer actief

Meid, het is homeopathie, geen zware medicijnen :D
    Gewoon hoppa naar binnen.
    Van bijwerkingen heb ik nooit iemand over gehoord. :)
    Hier schrijven Ze het heel veel voor. Voor van alles!

@Mutsefruts88 fijn dat de controle goed was en je ijzer weer goed is!!

@ryanne1989 wel logisch toch dat je steeds minder energie hebt..rust is belangrijk :) je man kan het vast wel begrijpen!

19. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Mutsefruts88 Haha dat kan ook nog, een maagverkleining maar dan anders :p

@2012mama Kan zijn dat dat hier ook nog gaat gebeuren hoor, ik laat dat aan mijn man over in de kraamweek.
    Ik hoop niet dat het nog lang duurt, maar ik ga gewoon uit van nog zeker 2 weken.

Ik lig met mijn dekentje op de bank ookal heb ik het al warm..
    Vroeg in bed denk ik. Morgen alleen om half 12 vk gepland staan.

20. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Louloute Ja dat doet ie ook wel hoor, maar doe graag zelf ook nog wat en onderneem graag iets leuks in het weekend ;)

Deel Deze Pagina