De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou heb ze er rond een uur of 19 in geknald hoor. Gewoon onder de tong. Super snel opgelost. Smaakt nergens naar haha.
    Moet ik er nu bijv. nog 2 nemen voordat ik naar bed ga? Of..?

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit heb ik ook gehad, alleen was het bij mij een vorm van maagzuur wat zorgde voor onwijze maagPIJN. Ik heb toen Omeprazol gekregen en dat hielp als een tiet, evenals zo rechtop mogelijk zitten / staan op het moment dat je last hebt.

3. Fizz

Fizz Niet meer actief

@Louloute 3 van de 4 medicijnen moet hij inderdaad heel z'n leven blijven slikken:confused:

@Nina Sanders wat moeten die pilletjes precies doen? (Heb er nog nooit van gehoord:oops:) als het iets homeopathisch is zou ik gewoon de dosering nemen die erop staat, zal weinig schade kunnen aanrichten lijkt me...

@Mutsefruts88 haha leuk billen tegen je maag, maar wel jammer dat je de misselijkheid erbij krijgt.. kan ze nog wat zakken of ligt ze klem?

@ryanne1989 lekker avondje uit met je man!

@2012mama ojee hoop niet dat ik er onrustig van ga slapen, slaap nog best wel prima tot nu toe dus ga het niet leuk vinden als dat veranderd door die klossen. Denk dat ze er dan ook zo weer onderuit zijn

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier trouwens geen klossen onder het bed, oepss.. Dat is echt een onwijze k*t klus met onze boxspring. Moet het misschien toch maar eens doen.
    @Fizz ter bevordering van het verweken van je baarmoedermond oa..

5. Fizz

Fizz Niet meer actief

Zijn bierkratjes misschien makkelijker met een boxspring? Lijkt me idd waardeloos om zo'n zware boxspring op te moeten hogen... is hij niet al hoog genoeg? Meestal zijn die boxsprings al best hoog toch?

Ohhh ben heel benieuwd of die pilletjes gaan werken! Kan dus zomaar zijn dat je snel gaat bevallen als die pilletjes hun werk doen:eek:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

@Nina Sanders ja jij had het helemaal erg. Is het nu wel onder controle?
    Ik heb nu wel meer last van maagzuur, vooral op bed. En daar word ik dan ook weer misselijk van haha.
    Gelukkig kan ik het nog wel onder controle houden met yoghurt en vla en niet te ongezonde dingen eten.

@ryanne1989 ja een tijdelijke maagverkleining :roflmao:

@Fizz ik vrees niet dat het minder zal worden. Ze ligt vast en zal de komende tijd ook niet kleiner worden :rolleyes: misschien dat als ze net anders gaat liggen dat het minder wordt. Ach, als dat het enige nog is de komende tijd, vind ik het prima ;)

@Louloute hoppa gewoon doorslikken! Grappig dat ze in FR daar zoveel meer aan homeopathie doen. Hier is het bijna hekserij. Ben er ook zeker voorstander van, alleen vind het wel spannender als het om de baby gaat.

Hier staat het bed ook op klossen sinds afgelopen weekend. Wat een ramp om die dingen onder een zwaar boxspring te zetten. Vriendlief had bijna de kraamzorg afgebeld :roflmao:
    Opzich vind ik het nu wel prima liggen, alleen eerste nachten had ik wel zo iets van, wat nou als je er nu uitvalt o_O

7. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Mijn man heeft blokjes gemaakt die precies onder de pootjes van onze boxspring passen. Onze was 63cm en moest naar 70. Klossen huren ging vanaf 14cm, dat vond ik te veel :p.
    Merk er niet zo veel van eigenlijk.

8. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik deed het wel haha en dan morgen ochtend zou je weer kunnen doen , middag en avond dan weer

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    H
    Jeetje voor slechts 7 cm. Hier kwam ze kijken en zei nou ik vind het prima hoor! Heb ook wel een heel hoog bed.

Jeeeej verlooooooffff!!! Heerlijk!

Nina Sanders en Louloute vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ga ik het ook doen haha.

Hier ff een tegenvaller: het lijkt erop dat onze was/droogcombinatie stuk is... dat zijn dus gelijk 2 apparaten.. :( wat een timing...

11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Aah nee zal je altijd zien he! Pfff

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Fizz hoe ging je nacht op klossen?

@Nina Sanders inderdaad met bierkratjes misschien? Hier gaan ze er met 37 weken onder. Vond het zelf wel fijn dat ze er onder zaten toen de kraamzorg enzo kwam...
    Balen van de wasmachine en droger

@Mutsefruts88 vervelend dat gevoel! Herken het wel van de vorige zwangerschappen op het einde...lichaam is er ook gewoon klaar mee...

13. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    @Aagj van harte gefeliciteerd geniet er lekker van.

14. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Oh balen... ik zeg ook steeds dat de wasmachine het gaat begeven als ik net bevallen ben, die krijgt wat kuren.
    Werken je tabletjes al? ;)

Straks controle :) en al weer 38 weken! Nog maximaal 4 te gaan ;)

Louloute en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Nina Sanders hopelijk heb je nu een goed gevoel bij de tabletten.
    Was balen van je was/droog combinatie. Heb je er veel gebruik van gemaakt? Want als je droogt kun je niet wassen tegelijk. Dat lijkt me nogal onhandig.

@ryanne1989 dat is niet te hopen dat die dan er nee stopt.

@Fizz ik heb totaal geen last van gehad dat de klossen eronder gingen. Vonden het heerlijk we hebben van ons zelf een redelijke lage boxspring.

@Ladylola geniet van je verlof!!

Helaas zelf een wat mindere nacht gehad. Wel gezellig gister avond op verjaardag geweest. Kon zelf niet in slaap komen dus was half 3, maar totaal niet moe op dit moment.
    Eerst maar weer eens verzinnen wat we gaan eten vanavond.

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @ryanne1989 alweer 38 weken. Op de een of andere manier vind ik ondanks mijn enorm weinige geduld de laatste weken toch snel gaan. Mede omdat ik het spannend vind.

Wasmachine
    Echt kut gewoon, want eigenlijk zijn er nu 2 apparaten stuk. Vind een droger ook onmisbaar eigenlijk.. en we wilden begin november eigenlijk ook nog even een weekje oid met zn drietjes weg.. Maarja alles tegelijk wordt ook een beetje veel..

Winterzon
    Jullie nog tips voor een mooie november winterzon aanbieding met kleine baby?

Tabletjes VSM
    Geen idee of ze al werken. Ze smaken nergens naar. Nog niets wijst op een naderende bevalling. Heb het idee dat mijn buik op knappen staat maar dat ie er nooit uit gaat komen.

Hormonen
    Wat heb ik hier toch last van de laatste week / weken. Het lukt me ook gewoon niet om echt rust te pakken. Telkens als ik wat doe in huis bijv. dan moet ik wel weer nieuwe dingen doen. Koken heb ik geen zin in, mijn man irriteert me mateloos (gewoon zijn aanwezigheid, hij doet juist alles wat ik vraag), de kat zie ik liever gaan en het nieuwe huis is óók niet naar mijn zin (terwijl het eigenlijk zo mooi is geworden na dat harde werken). Hoop wel dat na de bevalling mijn hormonen wat meer in balans raken maar hoor juist ook dat je hormonen dan juist op hol slaan..

Enveloppen geboortepost
    Joepie, gisteren kwamen de sluitzegels en etiketten die ik had laten maken. Zó mooi. Vanochtend heb ik alle enveloppen geplakt met etiket en postzegel en straks is het enkel nog kaart erin en sluitzegel. Echt fantastisch mooi geworden.

Baby beweging
    Merken jullie dat de kleine ook wat anders beweegt? Hier is hij op sommige momenten even druk en dan vervolgens uren niet. In bed voel ik hem vaak even 'schudden' (kan het niet anders omschrijven). Herkennen jullie dit? Vraag me dan echt af wat hij doet haha. Hier op zich een goede nacht gehad met zo'n 7 uur slaap..

17. Fizz

Fizz Niet meer actief

@2012mama gelukkig goed geslapen moest alleen wel even wennen toen ik s nachts naar de wc moest :p

@Nina Sanders balen! Kunnen ze hem maken of moet er een nieuwe komen? Zo onhandig als dat soort apparaten kapot gaan

@Mutsefruts88 haha als dat alles is valt het idd nog mee:p

@flowertje36 balen van je slechte nacht, beetje rustig aandoen vandaag dan maar. Hier is het vrijdag frietdag, nu al trek in:roflmao:

Vanochtend ineens krampen die doortrekken naar m'n rug toen ik met de hond aan het lopen was. Dacht ga even douchen dan gaat het vast weg, maar het werd juist erger dus ben snel de douche uit gevlucht. Dochter is vandaag naar oma en m'n man en ik willen vanalles in huis doen dus de kleine man moet nog even blijven zitten! Nu dus maar snel aan de slag en hopen dat het rustig blijft in m'n buik;)

2012mama vindt dit leuk.
  18. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @flowertje36 wij eten sla met gebakken aardappelen en een kipburger ;)

@Nina Sanders Ja ik vind de weken ook om vliegen hoor!
    Als alles goed gaat Willen wij de eerste week van november ook naar de zon. Ik denk een all inclusieve naar éen van de Canarische eilanden. We willen dan last minute boeken, dan heb je al wat korting.

@Fizz dat zou ik nou nooit denken, blijf maar even zitten ;) haha. Hier liever vandaag bevallen als morgen.

Hormonen
    Ja heb ik ook last van, arme man. Ze gaan straks zeker nog weer omslaan, maar hoe je dan gaat reageren is een verrassing :rolleyes:

Bewegingen
    Hier wisselt het heel erg tussen druk en rustig. Som schuift ie wat, soms ineens een dikke trap. Gister had ik echt een voetje in mijn zij zitten die ik zo kon voelen. Baby draait ook nog wel om zijn als, soms rug links soms rechts.

19. Mutsefruts88

@Fizz spannend! Benieuwd of het ineens door gaat zetten ;)

Hier ook weer een rottige nacht na een paar goede. Werd halverwege weer wakker van die ellendige voorweeën. 's morgens nog wel even weer kunnen slapen. Maar het menstruatie gevoel blijft nu al 2 dagen aanhouden. Het is bijna de hele tijd aanwezig, dus niet in vlagen en regelmatig een voorwee. Man, als dit nog 2 weken aan blijft houden, snap ik wel dat vrouwen er klaar mee zijn aan het eind ;)

Mijn hormonen zijn ook wel in de war, alleen het gekke is dat ik de laatste week juist intens vrolijk en gelukkig voel. Nog wel hier en daar een uitspatting van woede of verdriet, maar eigenlijk heel weinig. Misschien dat de rust goed doet ofzo.

@ryanne1989 voor die 7 cm had ik een extra topper op het bed gelegd :roflmao: lijkt ie ook hoger

@flowertje36 goed vooruitzicht! Hier nog geen inspiratie voor eten.

Nina Sanders en Ladylola vinden dit leuk.
  20. Mutsefruts88

Oja, en vandaag weer koffie en taart in de stad! Dat is ongeveer het enige waar ik vrijwillig voor m'n huis uit ga... :p

Poolvos, Louloute en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina