@Poolvos ik merk ook zo'n soort ritme. Elke week rond dezelfde dag(en) is ze wat rustiger. Zal denk ik weer een klein groeisprongetje zijn en merk dan ook dat mijn buik weer iets groeit. Vind dat soms ook wel eng, maar gelukkig helpt een beetje porren tijdens het liggen wel. Heb het 1 keer laten checken of het wel goed was. Als je echt twijfelt, gewoon bellen hoor! Ben ook altijd blij als de rustige dagen weer voorbij zijn. @kim2306 ik heb 1 flesje van difrax, kleinste maat, voor de zekerheid in huis en wat flesvoeding. Denk wel dat het genoeg is hoor. Mocht bv echt niet lukken, kun je altijd bijhalen. @ryanne1989 leuk kamertje! Goede smaak . Is bij jullie het geslacht nog een verrassing? Zou @Fizz dan toch aan het bevallen zijn?
@Ladylola merk hier ook dat ik niet meer zoveel op een dag kan, ook al zou ik het willen.. Herken de drang wel..zou dat ook wel willen maar het lukt gewoon niet @Nina Sanders op dit moment is hier het huishouden redelijk bijgehouden (lang leve thuis zitten en nesteldrang) maar wanneer ik weer ga werken wordt dit weer minder..weet ik nu al. Ik heb dat perfecte huishouden echt losgelaten...we werken allebei veel, veel sociale dingen en dan ook nog groter wordende jongens, die meer zooi maken dan een baby... (kruimels, bordjes, bekers enz....grrr)..hoe moeilijk ook, het lukt gewoon niet meer perfect... Leuk, die bestellingen die je hebt gedaan! Vind vooral de kleurencombi van de babykamer erg leuk! @Louloute lekker, zon rustig dagje! Kan ik ook echt van genieten... Leuk hoor die spulletjes! @Poolvos heerlijk verlof! Lekker genieten @ryanne1989 fijn, weer goedgekeurd! En jaarboek..leuk om dat bij te houden...ik probeer het ook wel maar schiet er vaak bij in... Leuk hoor, het kamertje! Hier vanavond nog opzoek geweest naar een leuk jurkje. Uiteindelijk een gevonden van mamalicious. Morgen een feestje en had wat besteld, maar dat zat echt als een jute zak...dus toen toch maar op pad gegaan. Nu nog even lekker op de bank...
Pfff, hier veel harde buiken én een baby die aan het oefenen is voor cirque du soleil.. kan er dus niet van slapen en manlief pikt gewoon het halve voedingskussen in! Misschien heeft ie ons te vaak zien knuffelen .. .. oh god het is wel hilarisch.. HAHA.. ..!
Hahaha nina! Hier mijn dochter, die het kussen ook graag wil. Hier slaap ik er omheen gevouwen met mijn hoofd op het einde. Ik heb ook al flesjes in huis. Nog dr brown die ik bij mijn dochter weinig heb gebruikt. En heb zojuist 2 nieuwe kleintjes gehaald. Zijn er nu ook in het roze haha. Heb nog een paar andere flesjes, maar ga voor de brown. Hier al sinds 5u wakker. Slapen met familie in een huis. Dus slaap er geloof ik op. Kan niet meer slapen. Ga zo maar is naar beneden hoor de tweeling van sz ook al wakker worden.
@Mutsefruts88 dank je wij weten idd niet wat het wordt. Het is nog even een Verassing! Hier ook al een tijd wakker.. met 3 uurtjes slaap ga ik het niet redden denk ik. Nu maar even een beschuitje eten en dan proberen nog even te slapen. Gelukkig is het zaterdag.
Haha nina gelukkig kon je er zelf om lachen op dat moment! Wel beetje kunnen slapen uiteindelijk? @Ladylola zijn jullie met zn allen op vakantie dan? Ja je gaat toch op elk ander geluidje liggen. Ik heb ook de roze variant van dr browns. Ik ga fv geven dus ben ze zowiezo nodig. @ryanne1989 dat is wel heel weinig slaap! Hopelijk kun je nog even dommelen. Mijn zoontje zit inmiddels ook alweer een mooi tijdje bij ons in bed. En mama wou zo graag even uitslapen
Ohhhh ik ben zo veel wakker geweest. Denk dat ik tegen drieën pas in slaap viel en vanaf 6u al wakker hier. Pff. Mocht er van mezelf niet eerder uit dan NU (toch even rust ook al slaap je niet) en nu ga ik zo lkkr broodjes in de oven knallen en koffie zetten. Wat zijn jullie plannen vndg? Hier willen we misschien samen een filmpje pakken, maar dat ligt een beetje aan hoe ik me voel. Een alternatief is samen koffie in de stad en licht lunchen / wandelen etc. en daarna Netflix op de bank..
@Mutsefruts88 haha nee hoor baby zit nog veilig in m'n buik. Krampen gingen na een tijdje over, dus hebben alles in huis kunnen doen wat we moesten/wilden doen en zijn ook nog even gezellig wezen lunchen nu alles gedaan is mag de kleine man wel komen Wilde vandaag even naar de feestweek hier in het dorp met m'n dochter, maar het weer is zo slecht dat ik denk dat we lekker thuisblijven... Ben voor de babykamer nog op zoek naar een leuke muurlamp (liefst wit in de vorm van een ster) zonder snoer ivm veiligheid. Iemand een leuke lamp gezien of idee waar ik er een kan kopen?
Hier semi goed geslapen. Wel paar keer echt wakker geweest. Maar heb mezelf gedwongen om gewoon te blijven liggen en vanzelf weer in slaap te vallen. Anders voel ik me ook zo verrot smorgens. Vandaag paar kleine dingetjes in huis doen en dan een verjaardag. Daarna even een tukkie doen, vanavond feest in de stad als afsluiter van de zomervakantie. Daar wil ik toch wel even heen blijf een beetje aan de rand staan, zodat er niet te veel herrie is. En zie wel hoe lang ik het uithoud. Vriendlief wil niet mee, durft geen biertje te drinken. Stel je voor dat we naar het ziekenhuis door moeten. Wat is het toch een droppie @Fizz fijn dat alles nu helemaal op orde is kom maar op met de kleine!
Niet meer echt geslapen helaas.. wel weer gaan liggen idd om te rusten. vanavond er wel weer vroeg in! Mijn man mag van mij niet meer drinken, wil niet dat hij met drank op moet rijden. Laat staan meepuffen met een alcohollucht. Hij vindt zichzelf wel heel zielig hoor, dat hij 3-5 weken niet mag drinken terwijl het nu lekker weer is met BBQ's en zo Gezegd dat ik al 8 maanden niet drink waaronder 2 wintersporten én de zomer Ik ga straks denk ik ff koffie drinken bij mijn moeder en verder heb ik nog niets bedacht.
@ryanne1989 hij moet niet zeuren! Mannen... haha die vinden zichzelf zo snel zielig! Ik heb ook semi lekker geslapen.. hebben jullie niks meegekregen van die keiharde regen en onweer? Ik was er wakker van geworden om 4:30 en ik heb dan zn moeite met inslapen weer dus ben er daarna ook maar uit gegaan. Hier geen wilde plannen.. de zon schijnt nu nog dus miss straks de met de kids naae buiten voordat t weer losbreekt. Wil dit weekend of volgende week beginnen met alle babyspullen wassen ect. En een beetje gaan sorteren wat ik nu allemaal heb. Flesjes: Ik heb twee flesjes van havea met natuurruber maar wil er nog een dr brown bij halen. @Fizz miss bij 'a little lovely company' ? Die hebben ook leuke dingen! Ik heb t gevoel dat de beeb weer goed is gaan liggen met zijn hoofd naar beneden.. maar t is zo moeilijk voelen haha
Nou nou nou Hormonsters Hier geen restricties hoor. Hij zal zich vast niet meer klem zuipen tegen die tijd, maar paar borrels moet kunnen Bummertje van je nacht nina! Veel plezier bij de film tonight! We zijn idd een weekje weg flowertje. In een huis bij de katjeskelder.
@Fizz jammer dat het nog niet doorgezet heeft! Hier was het vanoctend eerst ook heel slecht, inmiddels een voorzichtig zonnetje Hier ook een wakker nachtje, slaap veel lichter momenteel en lig veel wakker..best irritant. Wij gaan straks naar brabant (wonen zelf in Drenthe) en hebben daar een feestje en slapen daar ook. Jongens gaan logeren bij opa.. Ben benieuwd of en hoelang ik het allemaal trek Heb hier nieuwe difrax flesjes gekocht. Bij andere 2 jongens ook gebruikt en bevielen prima.
@ryanne1989 wauw super mooi kamertje!! Balen van je slechte nacht!! Hier wel redelijk geslapen. Heb gedroomd dat ik al bevallen was. Maar mijn 'baby' kon al zelf zitten, lopen en rennen. Ik was best teleurgesteld, ik dacht oh maar waar is mijn baby dan? Hier nog niet echt plannen. Moeten sowieso wat dingetjes halen bij de supermarkt, eten voor de hond en misschien nog wat shoppen. Borstkolf Ga ik weer huren! Maar bij ons wordt het 100% vergoed voor zolang het nodig is. Kopen heeft niet echt zin dus. Ik heb wel een goedkope handmatige Borstkolf gekocht voor erbij/onderweg. Flesjes Ik heb alle flesjes nog die ik bij m'n zoontje heb gebruikt, die ga ik weer gebruiken. Koop alleen nieuwe speentjes. Dr Brown was hier favoriet! Ik zou er niet teveel van kopen, je weet toch nooit vantevoren welk flesje het beste is voor jouw kindje. Hier dronk hij bijv slecht uit avent. Drinken man Hier ook geen restricties. Hij drinkt toch nooit zoveel
Hahah qua drinken: hier mag mijn man van mij best drinken maar hij houdt het (vrijwillig natuurlijk!) gewoon bij max 2. Voor het geval we richting ziekenhuis moeten. Om hem nou 4 weken alcohol te ontzeggen vind ik ook zó, maar eerlijk is eerlijk: ik baal wel als we lekker even buiten zitten en ik zit weet aan het water oid. Maargoed, voor een goed doel. De lekkere bubbels om mee te toasten voor straks staan al wel koud..
@Nina Sanders en @Donutlover thnx voor de tips! Vind het lampje van de ikea echt heel leuk, maar vind een snoer niet zo een fijn idee in de babykamer... lampjes van little company zijn ook echt leuk super schattig, maar ze lijken zo klein? Borstkolf Huren als het nodig is. Kopen kan altijd nog... zonde om te kopen en misschien nooit te gebruiken. Flesje Difrax flesjes net als de vorige keer. Vorige keer ook Dr. Brown geprobeerd, maar vond Difrax fijner. Heb deze keer wel de Medala speen gehaald ivm borstvoeding. Inmiddels schijnt de zon hier dus wij gaan zo toch maar lekker op pad
Ohjaa een borstkolf heb in nog niet! Ik krijg 75€ vergoed van de verzekering dus denk dat ik er dan maar eentje koop en die 75€ declareer want als ik hem voor 75€ ga huren kan ik hem maar een maandje huren.
@Donutlover Dat zou mooi zijn als ie vanzelf weer gedraaid is, maar nu dan maar direct indalen. Kolf kan ik niet over meepraten . Mijn man is echt een gezelligheidsdrinker en kan moeilijk nee zeggen (hij is echt geen alcoholist en ook niet elke dag dronken hoor ). Maar ik weet dat hij het dan niet bij 2 laat en ik wil daar niet constant discussie over. Gelukkig zijn er bij ons in de omgeving meer die dat zo doen dus ik heb van aardig wat dames ondersteuning
Alcohol Drinkt mijn man zowiezo al heel weinig ivm zn sporten. Net weer 9 km cardio er op zitten. Ben super trots op hem dat hij het zo vol houdt! Flessen Hier heb ik difrax geprobeerd en dr browns. Difrax ging veel te snel bij mijn zoontje. Die dronk hij in 5 min compleet leeg. En dr browns was wat langzamer en minder last van krampjes. Plannen Hier begint inmiddels de zon ook te schijnen dus straks even mrt ons drieen naar de stad. En hoop eigenlijk op een bevalling Mijn broertje komt vandaag weer thuis. Heb maar besloten niet mee te gaan naar Schiphol. @Fizz kun je het snoer nirt verwerken in de muur? Hebben wij hier ook gedaan met lampjes aan de muur. Dat wolken lampje vind ik ook zo leuk. @Louloute dat is wel een hele snelle baby dan @2012mama veel plezier. @ryanne1989 ja als de kans er in zit dat hij teveel drinkt is even niks wel verstandig!