De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Oh 39 weken dansje :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Fizz, sabagirl en Louloute vinden dit leuk.
  2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik doe 35 weken dans vandaag

Fizz, sabagirl en Louloute vinden dit leuk.
  3. flowertje36

Schiet ook al mooi op!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je van plan bent om tijdens het werken te kolven is dat idd handiger
    Ik kolf maar een paar weken dus dan is huren beter
    Het kost 2 euro pd en ik krijg 80 euro vergoedt

Blijf hier gewoon hangen todat
    'Mijn ' groepje bevallen is hoorhaha

Oceanna vindt dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Gezellige boel hier dames!
    Ik heb vandaag een nietsdoe-dagje. Was vroeg wakker maar heb daarna nog 2x een dutje gedaan. En nu lekker netflix op de bank.
    Stiekem wel aan t plannen - want nu we vakantie hebben is er super veel dat ik graag wil doen ;)

Hier een man die sowieso niet drinkt. Ideaal :) Hij is altijd de BOB - ook straks naar 't ziekenhuis ;) Zelf intussen wel zin in een bubbeltje - ik ga denk ik maar zoals jij een mooi flesje kopen & koud leggen @Nina Sanders

Over kolven nog niet nagedacht. Eerst maar eens zien of de borstvoeding lukt.

6. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hier nu ook een zonnetje maar ik heb een slechte dag.
    Net een enorme huilbui en waarom???? Kan de hele dag wel huilen en heb nergens zin in :cry: beetje zielig voor mijn man.

Ik blijf ook lezen hoor tot de meesten zijn bevallen ;)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Gewoon lekker laten gaan en morgen weer een betere dag! Zorg maar goed voor jezelf!

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik lees ook nog steeds mee! Ben erg benieuwd naar de volgende! Ik weet alleen niet meer wat er is geschreven.. zwangerschap dementie bestaat echt, maar nu de kleine er is, is het nog 10x erger...

Wij genieten vol op.. vindt het af en toe wel pittig! Moet even de draai vinden. Kleine man groeit goed! Maandag naar Groningen om zijn tongriem en lipbandje te laten laseren. Deze is te kort waardoor hij tijdens het drinken veel lucht binnen hapt. Ook geeft dat later tijdens de spraak problemen.

Florina, Oceanna, Louloute en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. flowertje36

Is het echt heel erg te kort ?
    Want hier zeiden de vk en de kraamzorg ook dat het te kort was en wel even wouden knippen.
    Kinderarts amc vond dit complete onzin. En nu is zn tong riempje zelf gescheurd tijdens een gigantische huilbui met het inbrengen van de sonde. Dus nu geen last meer.

10. flowertje36

A
    Altijd leuk toch even kijken of er baby nieuws is!

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier vandaag wat paneelgordijnen ingekort en opgehangen met ml. Wij hebben een open keuken en ikzelf vind dat vreselijk. Vandaar de plannen voor paneelgordijnen. Mijn man had daar wat twijfels over, maar ik had geen zin meer in de bios én net toen we naar buiten wilden gaan ging het enorm regenen. Dus maar de paneelgordijnen aangepakt. Ben blij met het resultaat. Vanavond op de bank maar met een filmpje. Zometeen kipcorns in de oven doen (scheelt echt enorm veel vet en ze worden onwijs knapperig) en dan gewoon relaxen!

@exciting fijn dat de kleine man goed groeit en logisch dat jullie je draai nog moeten vinden. Maar dat gaat vast helemaal goed komen.

@ryanne1989 oh herkenbaar. Gewoon accepteren hoor, dat hoort erbij en morgen heb je vast gewoon een betere dag! Niks raars aan, hormonen doen ook gewoon gek.

Hier merk ik nog niet veel verder van de tabletjes maar misschien moet ik er ook geen wonderen van verwachten, en zeker niet op zo'n korte termijn. Ben immers pas net begonnen.

Verder zijn we heel erg aan het twijfelen wat we begin nov. nou willen doen. Ik heb dan nog verlof en het lijkt ons wel lekker om nog eventjes weg te gaan, maar met een hele kleine baby ook wel de vraag of het bijv. wel een goed idee is om te lang / te ver weg te gaan. Een stedentripje is ook nog een optie. Maarja, in Europa is het dan overal wel vrij koud. Dilemma's dilemma's. Jullie ideeën?

12. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ja gaat zeker hard volgende week nog 3 dagen werken en morgen nog 1 dan alweer verlof yeah :D

Hormonen
    Heel herkenbaar heb er hier ook veel last van vriendlief is niet altijs blij met mij

@exciting super fijn dat het goed gaat met je kleine man

@XmoonlightX hoe gaat t bij jou en je kleintje? Of heb ik er overheen gelezen?

Kolven
    Wil dit wel doen maar eerst is kijken hoe de bv loopt

13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik heb ook heel veel nagedacht over reizen met een baby. En de afstand ofzo vind ik geen punt - komt vast goed.
    Maar: ziektes! Ik wil niet naar een land met risico op een of andere ziekte waar m'n kindje pas na 2 vaccinaties (6mnd) beschermd tegen is. En hepatitis mag je pas tegen vaccineren bij 6mnd ofzo.
    Ik ben er dus nog niet over uit

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik ben in bad geweest met thee en chocola dus ik ben weer iets opgeknapt ;) vanavond er gewoon weer vroeg in.

@Nina Sanders die doe ik altijd in de actifry, smaakt ook veel beter als uit de frituur vind ik. Tja een stedentrip is ook leuk.. maar idd het weer is niet optimaal en ook dan heb je reistijd. Wij bekijken het half oktober en dan beslissen we (zal er dan vast een topic over openen voor tips :p).

15. Louloute

Louloute Niet meer actief

@ryanne1989 thee, bad en chocola kan je ook alleen maar goed doen!! Fijn dat het al beter gaat :)

@XmoonlightX en @exciting ik vind het juist gezellig!! Vind het een beetje jammer eigenlijk dat de mama s die al bevallen zijn niks meer van zich laten horen. Snap natuurlijk wel dat dit topic om de laatste 10wk van de zwangerschap gaat maar goed :rolleyes:
    Spannend exciting dat laseren! Maar schijnt heel snel en makkelijk te gaan en dat het kindje er geen last van heeft..:)

@Poolvos heerlijk even niks doen!

Reizen
    Ik zou zeker niet naar een land gaan dat ver weg is..sowieso niet voordat het kindje alle prikjes heeft gehad, en daarnaast is het ritme omgooien als je die net begint te krijgen ook niet tof.
    Wij zijn met 6maanden naar NL geweest voor het eerst, dat is 10-12u rijden voor ons. Ging prima. En daarvoor alleen max 3,5u rijden. :)

Friesje203 en XmoonlightX vinden dit leuk.
  16. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

@ryanne1989 mooi dat je je weer wat beter voelt ;) gewoon lekker aan overgeven idd.

Vanmiddag had ik ook ineens een bui joh. Hele dag ging goed, vrolijk enzo, en ineens sloeg dat volledig om. Wilde naar huis, was saggo en moest me echt inhouden om niet overal boos op te reageren of te huilen.

Thuis lekker even op bed gelegen en zo douchen en klaar maken voor vanavond! Eens kijken of we de baby eruit kunnen dansen :roflmao:

Wat betreft weekje weg, wij zitten vast aan de herfstvakantie vanwege dochter. Dus we kijken binnenkort even voor een huisje op CP waarschijnlijk.

Fizz en Friesje203 vinden dit leuk.
  17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier gaat alles goed goed.
    Hij komt a 4/5 uur voor voeding , dus ik klaag niet ;)
    Vond het met de regeldagen wel wat lastig hoeveel ik mocht geven, omdat we ook mm geven en kv.
    Maar geef gewoon wat hij zelf aangeeft
    Ook in de avond wil hij er wel eens maar 2 uur tussen laten
    Snachts komt hij 1x

Mijn bekken zijn er helaas nog lang niet dus moet goed aan de bak

Oceanna, Louloute en kim2306 vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja te ver reizen met een kleine lijkt me ook niks. Bovendien is het sowieso wennen met een kleine en het nieuwe ritme en wellicht ook hormonen enz. Pff.. we zien nog wel even. We kunnen altijd een weekendje België doen (hebben we gewoond).

Verder ben ik me toch een partij blij met de paneelgordijnen! Ein-de-lijk 's avonds vanaf de bank niet meer in een rommelige (nee opgeruimde!) keuken kijken. Voor mij persoonlijk is de living echt een andere leefruimte in huis dan de keuken. Je gaat toch ook niet douchen in je slaapkamer?
    Nu kan ik het lekker dicht doen maar ook open als ik lekker veel licht wil.

Verder ben ik zoooooo benieuwd wanneer de baby komt! Kom nou..!

Friesje203 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  19. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Klinkt heel goed wennen zal t zowiezo wel zijn natuurlijk mooi dat t zo goed gaar heerlijk

Alleen jammer van je bekken zeg

20. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Wij zijn toen de kleine man 9 weken oud was een weekje naar kreta gegaan. Was echt ideaal om te reizen met zo'n uk (lang leve de draagdoek). Toen hij een maand of 5 was gingen we maar Toronto. Dat ging prima maar vliegen naar kreta ging toch echt beter want toen sliep meneer de hele tijd. Toen we naar Toronto vlogen was hij veel nieuwsgieriger dus sliep minder in het vliegtuig.

Wij zijn vandaag met de kleine man (bijna 2,5) voor het eerst naar de bioscoop geweest. Hij vond het echt geweldig, cars 3 kijken op een hele grote tv.

Deel Deze Pagina