De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Marrie28 Haha ik ga voor je duimen met Koningsdag!

Dat mis ik echt, vond Koningsdag altijd zó'n leuke feestdag. Baal echt dat we niet in NL zijn nu.

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Tompouche?
    waarom zou dat niet mogen?
    zit niks in wat niet mag ;)

Floeperd, banaan eten stopt ook beetje de diarree.
    En paracetamol voor de overige klachten.
    Succes ermee

3. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeetje wat veel geschreven zeg! Moest ff bijlezen...

@loqka gefeliciteerd met jullie zoon geniet er lekker van

@namen: wij hebben ook geen standaard namen. Ene 17 keer gegeven andere 8 keer t afgelopen jaar. Vind ze zelf natuurlijk super mooi en leuk

@voorbereiding: ik heb morgen laatste avond cursus. Ik doe hypnobirthing en vind de cursus echt fantastisch. M'n man was super sceptisch maar is nu helemaal om. Denk dat we er samen veel aan gaan hebben tijdens t bevallen.

@koningsdag: heb er niks mee dus doe ook niks bijzonders....

Hmmm nu heb ik zin in tompouce

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @teuntje83 ; in dat tussenstuk van de tompouce zit toch rauwe ei? Maar als het mag breek ik nu nog in bij de HEMA ;) ik dacht echt dat het niet mocht...

@Boommm ; Londen, is ook buitenland :)
    Het is maar een klein stukje vliegen naar Nederland voor Koningsdag :D
    Ik heb de namen van je andere kinderen weleens voorbij zien komen en die zijn erg mooi (al kan ik ze niet onthouden haha)

@Floeperd ; ja, dat zou wel erg vroeg zijn ja. Hoop voor je dat de norit mag en je je gauw weer wat beter voelt.

@Mamamijn ; fijn dat de meting nu beter was als de vorige keer. Hopelijk groeit het de komende tijd nog goed.

@MoJo1986 ; vervelend dat je je niet lekker voelt. Gefeliciteerd met je zoontje!

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Koekie1 Zit geen rauw ei in hoor! Gewoon lekker eten!!
    Haha ja is zeker buitenland. Durf jammer genoeg nu niet meer te vliegen, dus we slaan een jaartje over. Wil nog even kijken of de Nederlandse ambassade hier nog wat organiseert.
    En bedankt! Zijn zelf ook nog elke dag blij met de namen van de meisjes!!

@MoJo1986 Nog gefeliciteerd met je zoontje! Hopelijk voel je je snel beter.

@Floeperd Vervelend zeg! Banaan wil inderdaad nog wel eens helpen, of geroosterd wit brood..

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Boommm ; word dan toch even naar de HEMA rennen nu haha. Nou ja, bevallen in de gevangenis stond ook niet in de planning. Wacht wel tot morgen :)
    Ja, vliegen kan ook niet meer aan het einde van de zwangerschap. Geen jullie normaal wel maar Nederland met Koningsdag?

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    :D:D:D Dan haal je wel t nieuws met je bevalling in de gevangenis :p

8. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Haha, dat is waar ja. Maar ga toch liever voor een thuisbevalling :D

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Koekie1. Gelukkig mag ik Norit! Ben ik daar morgen ook weer vanaf haha!

Koningsdag hoop ik voor alle kindjes en mensen op kleedjes of met kraampjes dat het in ieder geval een beetje goed weer wordt zeg!!!
    Ikzelf heb geen plannen, denk over de jaarmarkt lopen.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63

Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan. Nu lekker genieten

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Floeperd ; fijn zeg! Op naar een betere dag morgen!

12. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Jazeker!!!

Hoever ben jij @Koekie1 ? Zie je banner niet hihi

13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    O, morgen eens naar kijken dan ;)
    Ik ben woensdag 39 weken

14. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Oooh dat schiet al echt op bij jou zeg! Heerlijk vooruitzicht!

Ik ga lekker slapen! Trusten dames, hopelijk allemaal een goede nacht :)

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat wordt hier altijd veel geschreven! :D

Allereerst: van harte gefeliciteerd Loqka !! :)

@Floeperd , hoe gaat het met de pre-eclampsie? Is alles een beetje onder controle?
    @Boommm, Hier doen we ook niets aan koningsdag. Ik vind het in Nederland altijd wel erg leuk en gezellig!

Onze naam is vorig jaar 3x gegeven. Geen idee hoe vaak deze in Frankrijk gegeven is. Ik gok ook niet veel. We hebben nog steeds geen tweede naam, maar ik denk dat dat ook geen populaire naam wordt.

@hier, vandaag de groei- en liggingsecho gehad. De baby is netjes doorgegroeid op zijn P.47 lijntje. Zijn geboortegewicht wordt nu geschat op 3100 gram :D
    Hij ligt met zijn hoofdje beneden, nog niet vast maar wel al laag. Verder zag alles er ook prima uit!

16. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Koekie, het is al gezegd, maar inderdaad geen rauw ei in een tompouche. Dus ik weet wel wat jij gaat kopen straks ;)

Floeperd, hoe is het nu met je? Norit geholpen?

Shampoo, fijn dat de baby netjes door groeit. Nu nog even vast naar beneden zakken, en klaar ervoor ;)

17. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ppff hier een beroerde nacht achter de rug... in totaal misschien 2 uur geslapen (rechtop)
    Zoveel last van maagzuur en drukke baby! Heb nu zelfs pijn bij mijn middenrif en achter tussen mijn schouderbladen! Lastig want dit zijn ook allemaal symptomen bij zwangerschapsvergiftiging maar mijn bloeddruk, urine en bloed waren vrijdag goed!
    Zo eens proberen op te staan en een warme douche pakken... kan vanmiddag ook nog niet gaan rusten ivm fysiotherapie!
    Maar wel iets leuks om naar uit te kijken; vrienden van ons zijn vorige week woensdag bevallen van hun dochtertje en daar gaan we (als het allemaal een beetje gaat) vanavond kijken!!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oei Mojo dat is wel erg weinig slaap! Sterkte vandaag. Wel leuk kraamvisite:)

19. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Loqka gefeliciteerd met je ventje!!!

@Floeperd moet wel lachen, je gebruikersnaam past wel weet mooi in het geheel. Hopelijk is het "sprinten" gebeurd.

@namen mijn eerste voorkeursnaam wordt jaarlijks heel vaak gegeven hahaha. De andere voorkeursnaam is een Franse naam. Ik hou van klassieke namen (voor mijn eigen kind) dus die zijn niet origineel. Mijn vriend maakte het helemaal bont en zei dat ze wel Beatrix kon heten. In het Nederlands is dat niks, in het Engels ook niets (vanwege Harry Potter). Lol. We wachten totdat we haar zien met definitief bepalen van de naam.

@Koningsdag normaal ging ik altijd zuipen en gezellig dansen met vrienden, maar ik heb geen zin in die drukte en dansen wordt hem ook niet, laat staan me klem zuipen aan cola. Ik heb overigens zelfs in China Koningsdag en bevrijdingsdag gevierd en ik weet dat er een hoop nls in Londen wonen dus dat moet geen probleem zijn toch?

@ShampooL fijn dat alles goed is!!

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

@MoJo1986 dat is zeker een kort nachtje! Hopelijk knal je wat op van de douche en als je het toch niet vertrouwd aan de bel trekken hoor! Leuk kraamvisite!!
    @Floeperd hoe is het nu met jou? Heeft de norrit geholpen?

Ben wel heeel nieuwsgierig naar jullie namen hoor...
    onze jongensnaam komt wel vaak voor maar onze meisjesnaam niet...
    Mijn gevoel is heel sterk dat het een meisje is, maar zou zomaar anders kunnen zijn...hahaha! Dan moet ik wel even schakelen hoor.

Ik voel me niet tof...
    Gisteravond heel veel last van mijn rug en harde buiken... daarbij gewoon niet lekker voelen.
    Nu ook nog niet oké, ga zo even mijn urine inleveren op blaasontsteking en anders zal het wel wat voorwerk zijn..
    Veel last van harde buiken. Bij de andere twee voelde ik mijn weeen niet dus dit is zo niet herkenbaar voor mij...

Deel Deze Pagina