@Nina Sanders wat spannend zeg! En lekker op tijd, de kleine is er klaar voor! Zet hem op! Ik kom af en toe even spieken of er al babynieuws is!
Flowertje36, zwanger van een meisje, verwacht op 26 augustus '17 Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17 Fizz, zwanger van een jongen, verwacht op 31 augustus '17 ryanne1989, zwanger van een ??, verwacht op 1 september '17 Nina Sanders, zwanger van een jongen, verwacht op 4 september '17 Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17 Gouda, zwanger van een ???, verwacht op 24 september '17 Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17
Flowertje36, zwanger van een meisje, verwacht op 26 augustus '17 Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17 Fizz, zwanger van een jongen, verwacht op 31 augustus '17 ryanne1989, zwanger van een ??, verwacht op 1 september '17 Nina Sanders, zwanger van een jongen, verwacht op 4 september '17 Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17 Gouda, zwanger van een ???, verwacht op 24 september '17 Poolvos, zwanger van een meisje, verwacht op 1 oktober Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17
Hoi dames, mag ik hier ook meekletsen? Ons topic van september reageert niemand meer en ervaringen delen vind ik wel leuk! Ik ben inmiddels 36+6 van ons derde zoontje, spannend dus! 14-09-2017 uitgerekend!
Tosti!! Omg dit ga ik maken vanmiddag Fijn dat de ctg goed was!! Oooh spannend zeg meid!! Zet hem op! @gouda82 oh heerlijk dat zwemmen!! Hopelijk heb je goed kunnen slapen vannacht. @cruesli welkom! Hier niet echt plannen vandaag. Ga wat schoonmaken (blegh...), opruimen, vanmiddag misschien even naar het zwembad met m'n zoontje.
Flowertje36, zwanger van een meisje, verwacht op 26 augustus '17 Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17 Fizz, zwanger van een jongen, verwacht op 31 augustus '17 ryanne1989, zwanger van een ??, verwacht op 1 september '17 Nina Sanders, zwanger van een jongen, verwacht op 4 september '17 Louloute, zwanger van een jongen, verwacht op 18 september '17 Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17 Gouda, zwanger van een ???, verwacht op 24 september '17 Poolvos, zwanger van een meisje, verwacht op 1 oktober Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17
Wat wordt er veel gekletst. Ik zoek een beetje afleiding haha. Kwartier geleden hebben ze de vliezen gebroken en nu aan de wee opwekkers. Omdat ik wél trek heb, eet ik af en toe een hapje van een cracker of biscuitje. En een slokje water soms. Heb nu 7 cm ontsluiting en probeer wat te rusten. Ben best vermoeid door slechte nachtrust afgelopen dagen. Ik vind het onwijs spannend maar voel me oké.
Zet hem op @Nina Sanders! Probeer wel te eten zodat je op krachten blijft. Nog even geduld dan hebben jullie je kleine ventje in je handen!
Nog 3cm verwijderd en paar persweeen en dan is hij er hoor! Met de eerste 2 weken eerder! Wauw! Chill!
@Nina Sanders ik breek ff in voor jou. Zet m op! Letterlijk de laatste loodjes nu heb je nog een ruggenprik gekregen?
Klinkt goed @Nina Sanders . En je klinkt wel heel relaxt. Succes nog even en geniet van het mooie bijzondere moment straks!!
@Nina Sanders Vandaag is een mooie datum om jarig te zijn hoor! Ben zelf jarig vandaag Succes met de bevalling! (Ben een stille meelezer maar wilde je toch even een berichtje sturen)