De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Een update van mij.
    De kleine man doet het super goed. Hij komt s nachts 1 keer voor een voeding meestal zo tussen 3 en 4 uur. Hij zit al op 120ml en 4 schepjes. Vorige week heeft hij helaas spruw gehad. Hadden gelijk hap gebeld want hij wilde niet echt meer eten dus hadden we medicijnen gekregen. Gelukkig is het nu weg maar heeft hij wat darmkrampjes gekregen. Gelijk iets voor gehaald bij de Kruidvat.
    Ik heb zelf dus ook nog wat last van mijn bekken en merk dat ik daar dus ook echt mijn rust voor moet nemen.
    Mijn dochter is echt super lief voor haar broertje. Ze probeerde daarnet al haar koekje met hem te delen:roflmao:. Ze heeft hem ook steeds kusjes en aait hem over zijn hoofd. De blauwe wolk is hier goed aanwezig. Alleen in de eerste week wat kraamtranen gehad maar die zijn gelukkig weer weg.
     
    Esmy, Fizz, Florina en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Enige tip die ik heb is naar de fysio gaan. Die krijgt de beknelde zenuw hopelijk wel los. Toch ook proberen te blijven lopen hoe pijnlijk ook.
     
  3. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa ik vond t wel een groot verschil en zou nooit meer ingeleid willen worden haha
    Nou is daar tot nu toe geen aanleiding voor ook dus word t vast weer een spontane bevalling.
    T grote verschil was vooral dat ik merkte dat met de inleiding mijn lichaam en dochtertje helemaal nog niet 'rijp' waren voor de bevalling en de spontane bevalling veel fijner en soepeler verliep en het herstel ook veel sneller ging
     
  4. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het inderdaad een groot verschil is als je lichaam nog niet klaar is voor een bevalling bij een inleiding. Ik lees het wel vaker dat een inleiding best lang (meerdere dagen) kan duren. Mijn inleiding duurde van begin tot eind 10,5 uur. (Volgens het partus verslag) bij mijn dochter de spontane bevalling 10uur (ook volgens partus verslag). Ik vond de bevalling van mijn dochter vervelender dan de inleiding. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat bij mijn dochter de ontsluiting langzamer ging en het persen 1,5 uur duurde. En het echte actieve deel bij de inleiding (breken vliezen tot geboorte) een 2,5 uur duurde.
     
  5. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa dat denk ik ook hoor en sommige die doen wel een inleiding alsof t niks is haha

    Bij mijn dochter duurde t geloof ik vanaf t begin 13/14u met 16 kleerscheuren en een ruggenprik omdat ik na 10u nog steeds 1cm had haha en de bevalling van mijn zoontje duurde 4,5 uur.
    Was ook zo hersteld bij mijn dochter duurde dat wel een paar weken.

    Ben benieuwd hoe deze bevalling gaat ik heb wel eens gelezen dat een 3e bevalling weer langer duurt en meer zeer doet haha dus ik hou mijn hart vast
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  6. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Oceanna Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

    @Louloute Bah balen van de nacht en voorweeen, en je moet nog wel een aantal weekjes. Je kan die spieren en zenuwen rekken door in kleermakerszit je knieën naar de grond te duwen, maar of dat nu nog makkelijk lukt...:rolleyes:

    @flowertje36 Heel veel succes vandaag! Komt vast goed en straks houd je eindelijk de kleine in je armen:)

    @Donutlover gelukkig heeft de kleine nog even om in te dalen en te draaien, hoewel dat laatste natuurlijk beperkter gaat worden:confused: maar dat wordt goed in de gaten gehouden!

    @Nina Sanders fijn dat het zo lekker loopt allemaal!

    @Fizz bah balen, en dat gevoel van steeds dieper zakken herken ik wel o_O maar dat houdt gelukkig bij mij niet de hele dag aan.

    @gouda82 oh dat was dus nog even spannend!!
    Leuk die volleybalwedstrijd! Kan niet wachten om straks zelf weer te gaan trainen :)

    Hier gisteravond veel pijnlijke harde buiken, of zijn dit nou oefenweeën? Wat is eigenlijk precies het verschil? Ze hielden ongeveer een minuutje aan en heb er over de avond verspreidt denk ik een stuk of 6 gehad. Wel lekker geslapen overigens (met plaspauzes) ondanks dat we logees hadden.
    Vandaag eigenlijk niets op de planning. Man heeft net al stofgezogen en gedweild en ik ga alleen vanmiddag ons bed nog verschonen.
    En de vrijdag is al weer om, dus op naar volgende week vrijdag :roflmao:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  7. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @ryanne1989 haha ja ben benieuwd! Al verwacht ik ook geen indaling hoor mijn zoontje is ook nooit ingedaald

    Ik had bij n. Vanaf week 35 voorweeen die zeer deden en om de zoveel minuten kwamen maar dat zakte af als ik ging douchen ofzo
     
    Friesje203 vindt dit leuk.
  8. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Spannend hoe zal t met @flowertje36 gaan? Wie weet ligt ze al lekker te genieten!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  9. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Heerlijk vooruitzicht in ieder geval! We wachten in spanning op nieuws :)
     
  10. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @flowertje36 Ook benieuwd hoe het met jullie gaat! Hoop dat je al ligt te genieten :)

    @Nina Sanders Fijn dat jullie genieten, en inderdaad zoals hier al vaker gezegd is, ook met fv worden ze groot. Mijn beide jongens hebben fv gehad, en dat ging prima! Beter dan dat je stress hebt door bv te moeten geven...

    @Oceanna fijn dat jullie ook lekker genieten :)

    Hier zojuist besloten lekker uit eten te gaan, even er lekker uit :)
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  11. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    He dames even heel snel een ego berichtje.
    Zou vanavond alles terug lezen.
    Om 14.07 zijn we ouders geworden van onze dochter Lynn.
    Zou vanavond of morgen even uitgebreid verslag geven.
     
    Noortje88, XmoonlightX, Ladylola en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Heerlijk zeg! Wij dachten gezellig een film te huren met de kids en lekkere hapjes te gaan eten maar de kids gaan liever zwemmen in t badje haha dus we laten de film maar voor wat t is
    Logische ook wel met dit weer
     
  13. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Oh dat is snel gegaan zeg! Gefeliciteerd! Lekker genieten en wat een leuke naam
     
  14. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan zeker!
    Lekker genieten

    Ik ben voor een topic met de dames die al zijn bevallen (en die nog gaan bevallen). Wij zijn aan het BBQ met ons gezin. Alleen is J.J erg onrustig. Zul je altijd zien...
     
    XmoonlightX, Esmy en Oceanna vinden dit leuk.
  15. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Ja super leuk heb ik ook met groepje van de moeders van me zoon zn zwangerschap.
    Kraamgeklets was het toen.
     
    exciting vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @flowertje36 van harte gefeliciteerd! Prachtige naam en lekker genieten!
     
  17. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    @Oceanna oh bah spruw, gelukkig is het zo goed als over nu!
    Balen van je bekken ook.
    Wat lief, smelt!! ❤️

    @ryanne1989 harde buik noem ik als m'n buik gewoon hard wordt, zonder pijn. En voorweeën als ze pijnlijk zijn en ik begin-hoogtepunt-einde kan onderscheiden. Maar geen idee wat nou 'officieel' is.
    Fijn dat je goed hebt geslapen!!

    Thanks voor de tips meiden! Het gaat al ietsje beter.

    @2012mama veel plezier!!

    @flowertje36 van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Lekker genieten nu :)

    @exciting balen dat JJ zo onrustig is!! Hopelijk kunnen jullie toch genieten van de bbq :)
     
    exciting en Oceanna vinden dit leuk.
  18. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Lekker van genieten en ik vind de naam geweldig. (Was ook mijn favoriete naam had Thomas een meisje geweest. Vond het ook wel mooi bij Jayna staan)
     
  19. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Louloute Inderdaad, ja! Ben benieuwd wie er gaat 'winnen'.
    Hoe heet die homeopatische thee die jij gebruikt? We moeten natuurlijk wel gelijke kansen hebben ;)
    Hehehe je zou bijna gewoon met je zoontje rondjes in de auto gaan rijden als je even je rust wilt pakken :D

    @gouda82 Leuk zo'n wedstrijd van het nationale team bijwonen! Hopelijk komt het inderdaad goed op zo'n plastic stoeltje. Speel je zelf ook?

    @Nina Sanders Fijn dat alles goed gaat daar. Hopelijk heb je gauw minder last van je bekken!

    @Oceanna Oeww lekker slechts 1 voeding 's nachts! Fijn dat de kraamtranen al weer redelijk over zijn.

    @2012mama Lekker! Wij zijn vorig weekend ook nog ergens gaan eten. Kreeg alleen na 1,5 last van m'n rug :( Veel plezier met tafelen!

    @ryanne1989 jij leeft van vrijdag naar vrijdag? :D
    Ik kan ook echt niet wachten om weer te gaan sporten! Mis het ook echt. Heb vorig seizoen gelukkig helemaal af kunnen maken (laatste wedstrijd handbal was met 16 weken), maar heb het trainen ook erg gemist! Wat speel jij?

    @flowertje36 Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van.

    Een topic voor de kersverse moeders lijkt me ook wel gezellig!
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  20. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @flowertje36 Gefeliciteerd!!!! Mooie naam, is bij ons ook voorbij gekomen. Heerlijk genieten nu!

    @2012mama Lekker waar zijn jullie geweest? Wij hebben bij een schnitzelrestaurant gegeten. Lekker fout en simpel :p

    @Tuttebelleke Hahahaha ja :roflmao: nee was meer door het nieuwsitem deze week. Maar vrijdag a.s. Ben ik wel uitgerekend dus wie weet!
    Ik volleybalde maar ben daar al met 8 weken mee gestopt. Was echt super moe s avonds waardoor ik na het werken geen puf meer had. Ik hoop rond de kerst weer te beginnen!

    Laten jullie wel ff weten hoe het topic dan heet? ;)

    Hier eigenlijk niets bijzonders op de harde buiken na. Straks nog lekker ff in de tuin zitten denk ik.
     

Deel Deze Pagina