De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Floeperd, ik verwacht ook niet dat ze mij morgen tijdens de controle strippen hoor (37+6 dan).
    Maar misschien de controle erna??
    Mijn eerste kwam uit zichzelf met 38+6 trouwens.
    Maar ben wel nieuwsgierig of al die voorweeën wat gedaan hebben.

2. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bo1986 wat kijk je op netflix? Ik zoek nog wat leuks :D

Net terug van de gynaecoloog, ze heeft ook geprobeerd te strippen, maar pas 1 cm ontsluiting dus net niet genoeg. We gaan gelijk op geloof ik @Marrie28 ;)

Ik ben nu de aflevering van Friends aan het kijken waar Rachel overtijd is. Kennen jullie die? Hilarisch :p

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @MamaLara. Ja die is leuk!!! Vooral die ziekenhuis scène.. is ze al zo lang bezig en dan wordt de volgende naar binnen gebracht en gelijk doorgereden naar de verloskamer. Briljant.
    Maar wie weet werkt het strippen! Zal duimen voor je!

@teuntje83. Gewoon vragen :) je weet maar nooit inderdaad! Wie weet toucheert ze sowieso wel even!
    Mijn vliezen braken 38+2 dus ik heb ook stiekeme hoop hihi.

@Marrie28. Spannend! Zal ook voor jou duimen dat het op schiet nu.

Kan iemand anders hier met magische krachten wellicht de weken doorspoelen? Dan gaat het voor mij wat sneller. Voel me top vandaag, daar niet van! Maar de tijd kruipt zo voorbij hihi!

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

@MamaLara, ja die is heel grappig! Haha. Ook dat ze zo lang wacht op 10cm ontsluiting en de 1 na de ander binnenkomt, bevalt en weer naar huis gaat, haha.

@Teuntje, ik zou gewoon vragen of ze iets kan zien. Die vraag krijgt ze ongetwijfeld constant en is heel normaal hoor! Ze zal je echt niet raar vinden of zo :)

5. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    hoi hoi, ik schrijf graag ook mee zit de hele dag thuis en verveel me af en toe best wel, ben morgen precies 36 weken zwanger van de eerste. enigste kwaaltje waar ik last van heb is dat ik in de nacht niet kan slapen val pas rond 5 uur in slaap tot een uur of 8 en ben dus de hele dag moe. ik slaap overdag expres niet ben bang dat ik dan helemaal geen oog meer dicht doe. verder voel ik me eigenlijk helemaal prima kleine is lekker druk de hele dag af en toe een uurtje rust, slaapt dus niet veel net als ik. Wij weten niet wat het gaat worden jongen of meisje maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig en heb het gevoel dat het een meisje wordt geen idee waarom. onze namen staan ergen in de 700 van de namen top 1000 en zijn echt Hollandse tijdloze namen. ben benieuwd welke het mag worden.
    friends serie kijken heerlijk he ik heb de hele serie op dvd en kijk ze ook vaak terug. ben nu bezig met ER deze heb ik op dvd al jaren. Wij wonen in het buitengebied en ons internet is te langzaam voor interactieve tv of netflix dus ik doe nog ouderwets met dvd's.
    In het najaar gaan we eindelijk aangesloten worden op glasvezel kan niet wachten.

6. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ik kijk Arrow, ben er helemaal verslaafd aan *oeps*

Hmm hopelijk heeft het toch wat gedaan

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Welkom @jadie waar woon je in het buitenland?
    Wat leuk dat jullie het nog niet weten
    Wij wisten het bij de eerste ook niet maar ik was nu te nieuwsgierig

8. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @jadie : welkom!
    @MamaLara : volgens mij ook, ben benieuwd wie er straks eerder bevalt. Of we liggen straks tegelijkertijd te puffen :p
    De verloskundige wilde me wel strippen omdat ik aangaf het nu wel echt zwaar te vinden, vooral met de zorg van de andere kinderen erbij én het kindje vrij groot wordt geschat (9 pond). Het lijkt weinig te hebben gedaan. Ik heb af en toe een harde buik, maar dat had ik daarvóór ook al.

9. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @Marrie28 jeetje 9 pond, respect voor jou als het via de natuurlijke weg gaat:eek:
    Snap heel goed dat het zwaar voor je is! Ik vind 1 kind al zwaar erbij laat staan 3

10. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Marrie28. 9 pond, halleluja zeg. Ben heel benieuwd wat het echte gewicht is, het is en blijft een schatting nu natuurlijk :)
    Maar die harden buiken kunnen zo doorschieten naar het echte werk he. Knap van je hoe rustig je overkomt hier, en dat met 3 kids!! Respect...

Ik mag ook niet klagen daarin. Dochter van bijna 8, die de ene week hier bij ons woont en de andere week bij der papa en zijn vrouw :)
    Dus heb om de week even mijn handen vrij en als ze er is zit ze op school. En buiten school helpt ze zo goed! Ze vraagt echt of ze dingen kan doen, ruimt der eigen kamertje op, helpt me met de tafel dekken- en afruimen en helpt me met huishouden want stofzuigen is ze gek op (houden zo hihi). En ze vindt het leuk te helpen met was vouwen. Ze voelt zich al een echte dame, dat maakt het zo leuk.

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Floeperd hahah ik zie je al zitten met je dikke buik bij de Mac... soms moet je daar gewoon even aan toegeven...
    Wie was dat ook alweer met de tompouce... (lastig dat je niet zover kan terug lezen), hilarisch dat je die gewoon bent gaan halen!! Wat de zwangerschap al niet met je doet, hihi!!
    @Marie28 ik hoop toch voor je dat het gaat doorzetten meid.. ben benieuwd wat het uiteindelijke gewicht zal zijn.
    Gezellig @jadie. Wij weten het ook niet... ben nu zooo nieuwsgierig!!
    @Teuntje vragen kan altijd toch!!! Nee heb je...

12. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Marrie, al 3 kinderen thuis, pff respect. Ik vind het met eentje al pittig. (Komt ook door de bekkeninstabiliteit denk ik).
    En die schatting van 9 pond, puur op basis van buik? Of echt een echo?
    want bij mijn eerste zaten ze er ook naast, maar dat was dus op basis van de buik en voelen.

Hoop voor de gestripte dames dat het snel op gang mag komen!

13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Oké, beetje veel geschreven hier :D
    Heb even wat dingen opgeschreven want hou het niet meer bij haha.

@Juffie1984 ; onze naam begint met een E. Sinds 2009 8x gegeven waarvan vorig jaar 2x. :)

@Floeperd ; lekker hoor de Mac :D
    fijn dat je je beter voelt met de norit.
    Dat namentreintje, komt die toevallig bij de babymax vandaan? :rolleyes: wij hebben ze ook voor beide dochters :D

@MamaLara ; ik heb er geen problemen mee om over tijd te lopen. Scheelt ook dat ik me nog goed voel. Kan me voorstellen dat als je je lichamelijk niet zo goed voelt je er eerder klaar mee bent. Vorige keer ben ik met 39.6 weken bevallen, benieuwd hoe het nu gaat.

@teuntje83 ; vervelend hè dat indalen? Hier heb ik er 4 uurtjes last van gehad, daarna gigantische honger gekregen want mijn maag had er ruimte :)

@jadie ; welkom, lees en schrijf gezellig mee!

@Stampertje23 ; ik was degene met de tompouce :D ben wel met de auto gegaan want rennen met een bijna 39 weken buik gaat niet zo handig haha. Maar hij was lekker! Donderdag ga ik voor de oranje tompouce :D

@feestdag bevallen; nou liever niet. Al vind ik deze feestdagen nog wel meevallen (Sinterklaas of kerst zou ik minder leuk vinden).

14. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    De schatting van 9 pond is op basis van voelen en eerder behaalde resultaten ;) Ze bood wel een groeiecho aan, maar aangezien ik m'n jongste er ook gewoon uit heb gekregen (4360 gram) en ik lekker thuis wil bevallen (en dus niet ingeleid wil worden) heb ik dat niet gedaan.
    Ook met een echo kunnen ze er trouwens behoorlijk naast zitten, heb ik begrepen. Oh, en de andere kinderen logeren een paar nachtjes bij opa en oma, heerlijk :p
    Maar goed, ik doe nog een weeëndansje en dan naar bed! :D

15. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Stampertje23. Ja, daar zat ik dan haha. Maar ik had er zo'n zin in! En hey heeft me prima gesmaakt :p

@Koekie1. We hebben hem bij de Prenetal in Amersfoort vandaan, dat namen treintje.

@Marrie28. Een weeendansje? Vertel!!
    En blijkbaar maak jij gewoon gezonde Hollandse kinderen zoals mijn moeder een grotere baby noemt. :cool:
    Ikzelf was 4500 gram en mijn vriend 4320.

Mijn dochter van mij en mijn ex woog 2615 bij 47cm. En mijn ex woog bij zijn geboorte 2750 gram. Ben benieuwd hoe het dus dit keer zal worden haha!!!

16. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @Floeperd : ff los op Come Baby Come van K7 (let op: uit de oude doos ;))

17. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Floeperd ; oh, dan is het een ander treintje :D

@Marrie28 ; heb je al weeën of hoop je dat je ze krijgt? Ik duim voor je dat het gauw gaat gebeuren :) geniet van de rust thuis!

@gewicht; hier word ook weer een groter kindje voorspeld. De eerste was 4kg. Man en ik waren beide rond de 3 kg dus ze heeft het niet van ons haha.

18. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hou van oude muziek. Ik ga deze gelijk even opzoeken :D

19. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    @jadie welkom! Vervelend dat je zo weinig slaapt!!

@indalen voelde laatst net alsof er een handje uitkwam pfff.

@strippen ik las het wel telkens maar nu toch maar opgezocht wat het daadwerkelijk inhoudt.. man man man, ook al zou je preutse Mathilde zijn, daar is geen plek voor als je zwanger bent. Haha vind het best fijn Hoe open mijn omgeving is over bevallen en TMI gebeuren zoals bloed verliezen. Lekker eerlijk allemaal.

@series ik kijk Fargo, bake off (van de BBC) en ben begonnen aan pretty little liars.

@grote babies: mag de mijne iets hebben? Lol. Morgen voor extra groeiecho, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

20. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    @1BB whahahaha preutse Mathilde, nee die kan beter bij de nonnen bevallen. De gynaecoloog en verloskundige die vragen nergens naar. Ik voelde me toch even een koe toen ze zo'n blauwe handschoenaantrok om naar binnen te gaan.
    En bake off, staat dat ook op netflix? Dat bind ik ook leuk nl!

@Marrie28 Heeft het doorgezet? Hier nog geen wee te bekennen helaas...

Deel Deze Pagina