De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Jeetje heftig zeg @MoJo1986, wat zullen jullie weer geschrokken zijn! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ventje Raf! Hopelijk mag hij snel mee naar huis!

2. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Gefeliciteerd Mojo! Leuke naam ook :)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gefeliciteerd Mojo! Wel wat vroeg maar fijn dat het goed gaat! Hopelijk mogen jullie snel thuis gaan genieten.

4. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Gefeliciteerd Mojo!
    Veel geluk!

5. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @MoJo1986. Dat is plotseling geweest zeg! Wat fijn dag alles opzich goed gaat en nu hopen dat jullie snel naar huis mogen.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! :D

6. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    @MoJo1986 gefeliciteerd! Ongelooflijk, weer op dezelfde vroege termijn. Hopelijk gaat het goed met jullie en kunnen jullie snel gaan genieten.

Gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?

Vannacht dus wel slecht geslapen. Eindelijk hahaha. Gerommel in mijn buik, maar moeilijk te duiden. Menstruatiepijn, pijn in liezen, rug, schaambod. Ik weet niet of het voorweeen zijn, of van mijn darmen komt of van het ingedaalde hoofdje. Het komt en gaat zo sinds gisteravond maar er is geen pijl op te trekken.

Hoe gaat het met de rest?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wij zitten op de boot naar texel. Daar wonen mijn ouders en de jongens gaan lekker een paar nachtjes logeren bij opa en oma. Jammer van het slechte weer!

Hier ook slecht geslapen trouwens. Zere heupen, billen en schaambot.

8. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @MoJo1986 ; gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis!

Hier op zich wel goed geslapen maar vanaf 6.30 uur veel last van mijn heupen. Bed maar uitgegaan en een dochter die een keer uitsliep tot 8.00 uur :)

Zo even naar de bakker oranje tompoucen halen :D
    Straks nog even over het rommelmarktje lopen hier, even langs schoonouders en verder wil mijn man heel veel gaan opruimen in huis (klinkt als nesteldrang haha:p)

9. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    WoW @MoJo1986 ongelooflijk wat snel. Wel een mooi geboorte gewicht voor dit termijn. Van harte gefeliciteerd en hopelijk mogen jullie vlot naar huis

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier niet zo veel bijzonders vandaag.

Straks ontbijt maken. Weer eens samen ontbijten met mijn man. Dat kan eigenlijk nooit omdat hij om half 7 de deur al uit is door de week en ik altijd in het weekend werkte. Dus nu lekker even de kans grijpen.

En de rest van de dag huis schoonmaken samen en de koffers inpakken voor dit weekend weg. Misschien nog even op het dorp kijken voor koningsdag en dat was het. Haha

11. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier een heerlijke nacht gehad sinds eeuwen! Heb vanaf ongeveer 23uur tot 06:30 non stop geslapen! Moest alleen wel ontzettend nodig plassen toen ik eenmaal wakker was. Scheelde niet veel haha!

Voel me op en top energiek vandaag.

Straks om 13u is mijn vriend wakker en daarna gaan we naar het dorp waar mijn schoonzusje woont. We halen haar op en dan gaan we even gezellig over de markt lopen. Veel lopen zal ik wel niet kunnen doen denk ik, maar het is het idee :)

Fijne dag allemaal!!

12. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Lekker floeperd, zo lang slapen! Dat is mij al weken niet gelukt.
    Wij zijn net terug van een uurtje slenteren over de markt. Een uur is toch een tikje te lang, dus nu even bijkomen op de bank.

13. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @jaatje. Nog wat leuks gezien of gekocht?

14. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    gefeliciteerd Mojo!

15. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Mijn zoontje heeft vanmorgen meegedaan aan de versierde fiets optocht.
    En nu weer heerlijk op de bank.
    Heb momenteel wel echt last van de blaasontsteking merk ik.
    onderin doet alles zeer.
    Baby is ook erg rustig.

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Gefeliciteerd MoJo! Hopelijk is hij gauw sterk genoeg om mee naar huis te komen!

Hier goed geslapen. Wel wat pijn in de heupen, mja, je kan niet alles hebben he. Haha.

Ik was gisteren jarig en heb een nieuwe telefoon gekregen. Super lief, totaal niet verwacht dus ik ben lekker aan het instellen en uitvinden :D

Iedereen een fijne koningsdag !!

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @ShampooL nog van harte gefeliciteerd!! Dat is lief zeg dat je een nieuwe telefoon hebt gekregen! Welke heb je gehad?
    Heb je het ook gevierd?
    Wel vervelend dat je last hebt van je heupen

@teuntje83 doe je wel rustig aan vandaag?! Als je de baby te rustig vind zou ik wel even de vk bellen

18. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    @MoJo1986 : gefeliciteerd!! Wat bijzonder allebei zelfde termijn en gewicht!!

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dankjewel! Een Asus Zenphone3. Ik kende de telefoon niet maar hij is erg mooi en snel!
    Mijn verjaardag is altijd een beetje gecompliceerd. Mijn schoonvader is overleden op mijn verjaardag dus we zijn die dag altijd bij mijn schoonfamilie. Daarom had ik geen taart verwacht. Maar dus toch gekregen! :) Erg lief en attent van ze!

20. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Gefeliciflapstaart met je verjaardag nog @ShampooL!! Wat leuk dat je toch nog in het zonnetje gezet bent. Lijkt me toch best moeilijk op zo'n 'dubbele' dag. Hoop dat je een top dag hebt gehad!!

@Teuntje
    Denk je wel om jezelf? Als je het niet vertrouwd, gewoon aan de bel trekken hoor. En als je teveel pijn hebt ook. Echt super vervelend voor je!

Deel Deze Pagina