Nog gefeliciteerd dan Shampoo! Op de markt niks leuks gevonden. Ja, een little tikes glijbaan, maar die hebben we 3 weken geleden nieuw gekocht voor dochters verjaardag. Dus de markt eigenlijk net een maand te laat, haha.
Nog van harte gefeliciteerd @ShampooL Lief dat ze toch hun gedachten voor je opzij konden zetten voor een leuke dag voor jou! Hier vanmorgen even boodschappen gedaan, kom manlief mooi even meehelpen met tillen etc. Merkte vorige week al dat het niet meer heel prettig is om zon zwaar boodschappen krat te tillen. Dus mooi even gebruik van gemaakt. Vanmiddag even over de markt maar zal ook wel niet lang zijn want hier ook pijnlijke heupen.
Thanks meiden, voor de support. ik heb de baby wel weer beter gevoeld gelukkig. Maar die pijn down under is afentoe niet te houden. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Want als het puur de blaasontsteking is, zal de vk er weinig mee kunnen. Maar er zitten echt steken/Krampen tussen waarbij ik echt even niet weet waar ik het zoeken moet. Maar het is niet echt te timen ofzo.
Hi @teuntje83 ik zou gewoon ff bellen hoor. Klinkt niet echt lekker. Dan heb je in ieder geval wat geprobeerd. Succes!
Ik heb gedouched en lig in bed. dat voelt goed. het is echt die stomme blaasontsteking denk ik. Die kan dus (voor)weeën opwekken. En de baby nog meer indalen denk ik. Weet gewoon dat ze nu toch niks kunnen.. En zeker niet als het weggaat als ik in bed lig.
Ik hoop voor je dat het nu ff wegblijft teuntje! Heb je paracetamol ingenomen? Hier duurt de dag lang..kinderen zijn buiten mijn man aan het helpen in de tuin. Ik heb binnen alles op orde dus pfff. Toch gek als iedereen denkt dat deze beeb ook te vroeg gaat komen...zul je zien dat ie nog 3 wkn zit hihi
@ShampooL nog gefeliciteerd! @MoJo1986 Wat Een Toeval Allemaal, Voorspoedig Herstel Gewenst! En gefeliciteerd natuurlijk. @Teuntje oei, is het al wat gezakt na de paracetamol? @Koningsdag tompouce gegeten en planten gekocht! Helemaal blij mee. Krijg lichtelijk last van nesteldrang.. gisteren laatste kleertjes gestreken (maat 46 en 48), vandaag het huis opruimen.
Bedankt meiden! @Teuntje sterkte en beterschap! @1BB , verwacht je zo'n klein babytje ? Maatje 46 is wel heeel schattig , haha
Ja het is moeilijk. Ze wordt bij 40 weken 2700 gram geschat. Dus niet echt groot en ik denk niet dat ik de 40 weken haal. Voor de zekerheid dus dat kleine spul ook maar gekocht. Niet heel veel maar ik denk dat ze in maat 50 gaat verzuipen
Ja is lastig in te schatten he! Ik heb nog geen eens maatje 44 gekocht Mn zoontje was 3080 bij zn geboorte maar wel 52cm Een dunne baby dus Nu hebben ze bij de groeiecho van ons meisje gezegd dat ze lange benen heeft (net zoals dr broer) dus met maatje 50 gaat dat denk ik wel goedkomen Morgen maar eens de spullen voor t vluchtkoffertje verzamelen en voor de zekerheid een big shirt kopen
@teuntje83. Heb je even lekker kunnen slapen? Wellicht helpt een lekkere warme kruik je even met een paracetamolletje. Zo zijn die laatste loodjes in ieder geval niet zo leuk @1BB. Maatje 47, dat is zo schattig! slim dat je dat alvast ingekocht hebt. Ik heb dat maatje voor mijn eerste gehad. Nu niks van die maat in huis helaas. @Vita Rose. Je weet maar nooit hihi. Wel lekker dat de dag zo besteed is toch. Tuin en huis aan kant nu Hier doet vriend alles in de tuin ook. Mis het wel hoor.... even lekker bezig zijn, maar er wordt door zoveel katten in de wijk gepoept dat ik dat risico gewoon niet neem en nu met die enorme buik kan ik het toch niet meer haha. Hier lekker op de bank. Net met schoonzusje en nichtje even naar de jaarmarkt geweest, maar met 30 minuten lopen al klaar. Was niet veel. Was ook precies lang genoeg want in de auto kreeg ik met elk hobbeltje een harde buik. Nu tv aan en niks meer haha. O ja. Even in een lekker warm bad straks
@MoJo1986 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Raf. Wat een stoere naam! Ik hoop dat hij snel sterk genoeg is en lekker mee naar huis mag. Hier een rustige dag. De kinderen hebben vanochtend spelletjes gedaan bij het gemeentehuis en vanmiddag zijn we naar m'n zus gereden. Mogen de kids daar een nachtje logeren. Ik ben benieuwd: het zal wel een lekkere chaos worden met zes kinderen. Gelukkig vinden ze elkaar allemaal even leuk. Vooral mijn oudste neefje is heel zorgzaam naar onze kinderen toe. Zo lief om te zien
Het douchen en liggen heeft mij goed gedaan. En ik hoop/denk dat de antibiotica wellicht begint te werken. baby wordt ook weer beter voelbaar nu ik minder pijn heb. Hopelijk gaat het morgen nóg beter Ik las iets over maat 46&48? Ik ken alleen 44 en dan 50.. Ik heb geen 44 in huis. Dat is wel echt meer voor prematuur kindjes of hele kleine. Maat 50 wel. mijn zoontje heeft daar best lang ingezeten. Maar denk dat deze grotere dame er wat sneller uit zal zijn. Als ze er maar even in past, anders is het zonde van de pakjes maat 50 Overigens, die maten 50/56 zeggen ook niet altijd alles vind ik. het ene merk in 50 is groter dan de 56 van een ander merk..
@teuntje83 fijn dat t nu wel ietsje beter gaat! Hopelijk slaat de kuur inderdaad goed aan. @MoJo1986 gefeliciteerd wat een stoere naam! Hopelijk is hij snel sterk genoeg en mag hij lekker mee naar huis. @Floeperd half uur is hier ook zo'n beetje het maximale. Vandaag bij de Ikea gelopen, moesten nog een rolgordijn hebbben voor de zolder en een klein vloerkleed voor de babykamer. Pff heb me toch een pijn gehad met lopen! @Vita Rose heerlijk alles weer aan kant. Hier niet echt last van nesteldrang, of eigenlijk heb ik dat altijd ook als ik niet zwanger ben.. Hier nog steeds niks klaar voor de vluchtkoffer. Zowel voor mezelf en baby niet als voor dochter niet.. bij eerste flink over tijd gegaan en nu het idee dat dat weer gebeurd dus het idee dat ik alle tijd heb.. maar vanaf volgende week mag het al! Spannend!
@Verliefd91 pas maar op. Mijn nichtje dacht vd week dat ze met 35,6 ook nog alle tijd had. Nu heeft ze nog geen kaartje...geen lakentjes/dekentjes enz. De kleine ligt nog in zkh en haar moeder koopt zich gek haha
@Teuntje, fijn dat het slapen je goed heeft gedaan. Hopelijk slaag de ab snel aan meid! @MoJo1986 van harte gefeliciteerd metbde geboorte van Raf! Super stoere naam en wat bijzonder zelfde termijn en gewicht! Goed herstel en lekker genieten Hier even over de markt geweest en vanmiddag hadden we een verjaardag. Vanavond lekker patatjes gegeten... Ben nu echt bekaf!!! @kleertjes, heb eigenlijk niet zoveel omdat we niet weten wat het is.. en van vorige twee vind ik veel gewoon niet zo leuk meer. Dus als de kleine geboren is mag ik heerlijk online shoppen
@kleertjes; hier een paar maat 50 maar vooral maat 56. Mijn dochter heeft vrijwel niet in maat 50 gezeten. Wel een paar pakjes aangehad maar 56 zat veel prettiger. Vanmorgen even naar schoonouders geweest, vanmiddag rondje dorp gelopen maar bij ons in het dorp gebeurd niet veel Man heeft de badkamer goed gepoetst, nu is hij een fietsje voor mijn dochter aan het ophalen en dan ben ik klaar om te bevallen haha Even douchen en dan zo naar bed