De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Whaa energie voor 10 hier. Morgen weekend naar Duitsland. Heb er zo'n zin in. Heb hier in huis hardstyle op staan. Ga letterlijk hakkend en springend door het huis. Haha. Nergens last vanmiddag nog niet eens een harde buik. Baby vind 't wel lekker geloof ik haha. En dat nadat ik vanmiddag 4 uur over het dorp gestruind heb.

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Imona: Heeeeerlijk zo'n dag met energie hè?! Dan voel je je echt weer even zoals voor de zwangerschap. Ik had dat van de week ook, nu de inhaalslag daarvan haha.
    Geniet er van! En bijna een weekend weg, lekker hoor!!
    Wat luister je van hardstyle? Wij hebben het ook regelmatig even op staan, de feestjes niet meer haha.

@Koekie1. Je man heeft de badkamer gepoetst? Wat fijn!!! Mocht ie zich nog vervelen... haha.

@Vita Rose. Dat is ook wat zeg van je schoonzus (las ik het goed?). Hoe is het met de baby? 35,7 is opzich niet heel erg veel te vroeg, maar vaak moeten ze even blijven toch?

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @Floeperd ja luister eigenlijk van alles. Defqon. Nature one. Qbass. Paul elstak. Dominator. Echt van alles.

Mijn man ging vroeger altijd naar zulke feesten. Ik ben zelf vorig jaar naar Ven Detta geweest. Die grote feesten trek ik niet ivm een veel te grote drukte. Maar we zetten wel eens dvds enzo op.
    Leuk man! Kan dan ook echt door het hele huis stuiteren haha

4. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Imona. Dat zijn de betere ja! Luisterde veel Wildstylez, Headhunterz en Tweekaz. Maar ook de compilaties van Defqon en Dominator :cool:

Denk dat ik morgen weer eens een CD'tje op ga zetten haha.
    Wat een verschil! Vandaag nog veel naar Ponk Floyd geluisterd haha

5. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Imona ; geniet van je energie en je weekendje weg :)

@Floeperd ; haha, ik zal hem langssturen :) maar onze badkamer is zo klein dat ik hem nu echt niet zelf kan schoonmaken. Normaal doe ik het wel alleen met mijn dikke buik lukt het niet. Ik heb hem trouwens al wel ongeveer 4 weken moeten aansporen en nu heeft hij het dan eindelijk gedaan :D

6. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @Imona : geniet van je weekendje weg! Ik hoop dat je energie op peil blijft ;)
    @Koekie1 : fijn dat je badkamer weer schoon is. Nu kan je met een gerust hart bevallen :p
    @ Hier: heb tegen m'n man gezegd dat hij vandaag maar thuis moet werken in plaats van naar kantoor (1,5 uur rijden). Heb krampjes en pijntjes en ben al úren wakker. Het zal wel psychisch zijn, want ik ben vandaag uitgerekend... Hij vond het niet erg: hij ligt nog lekker naast me te ronken :D

7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Spannend @Marrie28 zou leuk zijn op je uitgerekende datum.

Hier vannacht wakker gelegen van een zere rug en dus zo geen zin om vandaag te gaan werken:( nou even tanden op elkaar

8. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Ik ben benieuwd Marrie! Waren je andere kinderen rond 40 weken geboren of eerder/later?
    En mamamijn, moet je nog 2 weken werken? Succes!
    Hier vanaf half 5 wakker gelegen. En tussen half 12 en half 1 ook al een uur wakker geweest. Bleh. Vandaag nog controle in het ziekenhuis maar daar verwacht ik niks raars. Ik ben alleen benieuwd of de kleine nu al helemaal ingedaald is.

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @jaatje balen dat je aL zo vroeg wakker was.. succes vandaag in het zkh!
    @Mamamijn succes vandaag met werken meid.. werk je door tot 36 weken?
    @Marrie28 toch spannend de uitgerekende datum vandaag, ben benieuwd of je vandaag gaat bevallen!!
    @Koekie1 heerlijk een schone badkamer, staat hier ook hoog op het lijstje maar kan me er even niet toe verzetten...
    @Imona heel veel plz met je weekendje weg, fijn dat je je zo goed voelt!!!

Hier wel goed geslapen, 1x eruit om te plassen en last van mijn maag..
    We willen vandaag wat leuks doen met de kids maar ik red het niet meer om teveel te lopen.. dan valt er al zoveel af.. zaterdag al naar ballorig geweest.. het weer is slecht:rolleyes:

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Marie: zou een mooie dag zijn vandaag!

Stampertje: lekker zwemmen misschien?

Mamamijn: werkze vandaag.

Vannacht best goed geslapen. Vandaag lekker rustig dagje en vanavond tapas eten met vrienden:)

11. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oehhhh @Marrie28 spannend!!! Ik zal aan je denken vandaag. Hier nog steeds steekjes en krampjes af en toe, maar het stelt nog weinig voor. Vorige keer op de uitgerekende datum bevallen. Vandaag 39+6 dus reuze spannend. Vanavond dochter uit logeren en met man hapje eten en naar de bios. Ik kan wel wat afleiding gebruiken nu :oops:

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Oeh spannend @Marrie28 zou wel mooi zijn op de uitgerekende datum!

Hier vannacht weer elk uur wakker geweest omdat ik moest plassen en dorst had
    Deze dame is in ieder geval een stuk rustiger dan haar broer. Die hield me echt nachten wakker met zn getrapt. Haar voel ik snachts nooit en overdag is ze ook heel rustig
    Ook heel grappig om te zien dat ik nu geen bruine streep onder mn navel heb wat ik wel bij mn zoontje had
    Wij gaan strakjes even naar t stadhuis omdat ik mn id kaart moet vernieuwen en daarna even een klein rondje in rosada doen
    Vanavond ga ik gezellig naar vriendinnen toe, die wonen hier 40 min vandaan en we hebben elke maand bij 1 van ons een "eetdate"

13. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bo1986 mijn dochter was ook altijd heel rustig 's nachts en was ook daarna een goede slaper, dus misschien gaat het in je voordeel werken ;)

14. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @MamaLara dat zou echt fijn zijn aangezien mn zoontje echt een slechte slaper is. Ik kan me ook niet voorstellen dat het nog slechter kan dan dat hij t heeft Haha die slapeloze nachten ben ik inmiddels wel gewend

15. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Marie, spannend, hoop voor je dat de kleine zich vandaag gaat melden!

En mamalara, voor jou morgen dan ;)

Mijn eerste was 's nachts altijd druk, en heeft in begin heel slecht geslapen ook.
    Deze is 's nachts rustig, dus ik hoop dat het een beetje waar is :)

16. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hi dames. Even een update. Vanmorgen in het ziekenhuis bleek mijn bloeddruk te hoog. Ruim 180 over 100. Deze blijft steeds zo hoog. Heb hoofdpijn en harde buiken en krampen. Ik heb daarbij ook klachten van geen gevoel meer in mijn linkerhand en extreme spierpijnen. Urine en bloed is afgenomen en we Wachten nu op hoe verder.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oei dat is wel erg hoog idd.. sterkte! Hoever ben je? Is de kans aanwezig dat ze je meteen inleiden bijvoorbeeld?

18. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Sterkte floeperd! Je bent nu ongeveer 36 weken toch? Hopelijk is het voor jullie allebei verantwoord om het nog eventjes te rekken...

Hier ook net terug van controle en alles in orde. Nog niet helemaal ingedaald, maar het kan zijn dat dat pas tijdens de bevalling gebeurt zei de gyn.

19. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Floeperd ; oh, dat is inderdaad erg hoog! Enig idee wat ze vermoeden? Sterkte in ieder geval!

@Marrie28 ; zou inderdaad leuk zijn op de uitgerekende datum ;) fijn dat je man thuis kan werken.

@MamaLara ; voor jou ook spannend hoor! Zie je het nog wel zitten om vanavond naar de bios te gaan? Ik zou dat niet eens redden. Moet 's avonds zo vaak plassen dat ik de helft van de film mis :D

Hier is de kleine 's nachts ook rustig sinds een week of 2. Mijn dochter was 's nachts ook rustig in mijn buik en sliep met 6 weken klokje rond. Ze is nog steeds een goede slaapster gelukkig. Tenminste; in de zin van doorslapen. Overdag heeft ze nooit veel geslapen. Middagslaapje was er met 1,5 jaar ongeveer al vanaf.
    Ben benieuwd of dit meisje 's nachts ook goed gaat slapen. Overdag is ze in ieder geval erg druk :)

Hier vandaag een rustig dagje. Vanmorgen even eten voor vanavond gehaald. Morgen met man weekboodschappen halen. Zal wel weer een duur geintje worden net als de vorige keer. Aangezien mijn man van alles in zijn karretje stopt wat er niet hoeven te hebben (maar hij wel lekker vind). Maar ja, heb hem toch even nodig om te sjouwen :D

Als het weer meewerkt vanmiddag even naar buiten en verder lekker relaxen :)

20. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @jaatje ; fijn dat alles goed was!

Deel Deze Pagina