De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Elke dag is er 1! Bloeddruk blijft aan de hoge kant, maar eiwitten waren wederom niet zorgwekkend te noemen. Lig nu nog in het ziekenhuis en morgen wordt er een plan gemaakt. Ik hoop echt dat ik naar huis mag onder bijvoorbeeld volledige rust.
    Als ze met medicijnen willen beginnen dan moet j blijven zeggen ze.

Ik ga morgen op mijn gemakje jullie verhaaltjes even lezen dames. Bedankt voor alle lieve woorden en steun! :)

2. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    @Floeperd sterkte met slapen int ziekenhuis vannacht! Hoop voor je dat je een beetje kan slapen! En hopelijk morgen een goed plan voor je!

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Floeperd ; sterkte en hopelijk kun je wat slapen en mag je morgen naar huis.

4. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb ook weer even bijgelezen tussendoor!
    Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!!
    Floeperd, spannend zeg!! Succes!!

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Hoe was je nacht Floeperd?

6. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
  7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Ben ook benieuwd hoe het met je gaat Floeperd!
    De rest een beetje geslapen? Geen babynieuws??:):)

Hier waardeloos geslapen, om de twee uur wakker, veel last van maagzuur:rolleyes:
    Maar mijn kids hebben heerlijk geslapen tot 8:15:D:D:D heerlijk hihi!!

8. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Goedemorgen. Na een redelijke goed nacht en flinke harde buiken en krampen gaat het best goed. Bloeddruk is gedaald naar 145/90. Nog iets te hoog, maar niet zorgwekkend meer!

Harde buiken kunnen wel of niet door gaan zetten, dus ben benieuwd.

Straks kimt de dokter en die gaat me vertellen wat verder het plan gaat worden :)

Lief dat je het vraagt!!

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Stampertje23. Wat balen van je slechte nacht zeg! Maagzuur is vreselijk! Ik had bij de apotheek zonder recept Antagel, kost 6,95 voor een grote fles en helpt als een dolle!!!
    Wel Fijn dat de kids hebben uitgeslapen :)

Alle dames. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en vraag hoe het gaat. Vind ik ect zo lief!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen

Ben ook benieuwd hoe het met Floeperd gaat.

Hier vannacht ook veel maagzuur. Heerlijk uit eten geweest maar daar had ik vannacht wel flink last van.
    Wij gaan vandaag de laatste dingen klaarmaken voor de komst van de baby en vanmiddag liggingsecho bij de vk. Ik denk wel dat ze goed ligt hoor maar even kijken is altijd leuk

11. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Juffie, controle bij vk op zaterdag ja?
    Handig ;)

Floeperd, goed dat je bloeddruk wat gedaald is!
    Ben benieuwd wat het plan van aanpak wordt.

Hier ook maagzuur gehad vannacht.
    Hoop dat de baby zich snel meldt.. :oops:

12. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Fijn om te horen dat je een redelijke nacht gehad hebt floeperd, maar het blijft dus nog wel spannend...

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @Floeperd fijn dat je bloeddruk wat is gezakt. Hoop dat je vandaag naar huis mag!
    Vervelend dames met maagzuur. Ik hoop dat jullie komende nacht net zo heerlijk zullen slapen als ik afgelopen nacht. Maar één keer hoeven plassen en om 7:30 pas wakker; heerlijk! :D

14. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Fijn Floeperd!!

Maagzuur mag ik afkloppen....bij geen enkele zwangerschap last van gehad! Het lijkt me supervervelend.
    Enige waar ik s nachts last van heb is onrustige benen en kramp in kuiten.

15. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    floeperd fijn zeg weer iets meer rust dus.
    maagzuur is zo vervelend ik heb er ook al nachten van wakker gelegen en niets helpt rennies melk helemaal niks. ik heb nu gemerkt wanneer uk met het ruggetje rechts ligt ik geen last heb en wanneer de uk met zijn ruggetje links ligt ik wel enorm last heb. dus zo gauw ik merk dat er iets verschuift begin ik al te mopperen en te waarschuwen en baby heeft al vele aanwijzingen van mij gehad zonder resultaat trouwens hahaha. maar goed afgelopen nacht dus heerlijk geslapen vanaf een uur of 2 tot 9.30 uur tjonge weet niet wat me overkomt voel me heerlijk zeg dat na weken van nauwelijks slapen

16. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Fijn @Floeperd hopelijk mag je naar huis!

Haha @jadie moest wel even lachen, die baby van jou krijgt nu al moppers:D
    Hier gelukkig ook geen last van maagzuur. Ook goed geslapen, lag er om 2200 uur in tot 6.45 uur toen dochterlief wakker werd met maar 1 plasbeurt tussen door:)

17. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Juffie1984. Wat leuk om vandaag even een echo te hebben. Hopelijk ligt het helemaal klaar voor verzending en kan je even van de kleine genieten!!
    Nog even en dan is het in het echt :)

@Marrie28. Wat heeeeeeerlijk zo'n nacht zeg! Daar kan je even op teren. Je zal wel energie hebben vandaag :)

@Vita Rose. Maagzuur is niet alles, maar die krampen lijken mij ook drama zeg! Heb je dat heel vaak?

@jadie. Haha, zie je al helemaal tegen je buik praten! 'Ga opzij, hup hup aan de kant'! Hopelijk luistert de uk snel :)

@Mamamijn. Ook al zo'n lekkere nacht gehad. En je dochter ook! Heerlijk zeg. Ontspannen het weekend beginnen!

Hier mag ik mij maandag weer melden bij het ziekenhuis. Zo blij dat ik op een paar minuten afstand woon! Vriend had alles thuis al klaar gemaakt: de hele was, gezogen, badkamer aan kant en slaapkamers opgeruimd. Hebben net even samen boodschappen gedaan en nu zit ik weer op de bank naar de herhalingen van TLC 'a Baby Story' te kijken hihi.

Hopelijk gebeurt het snel bij ons dames!

18. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    @Floeperd fijn dat je thuis bent, en dat je man zo veel voor je heeft gedaan! geniet lekker van je tv kijken..

Hier ook een goede nacht, van 22.45 tot 6.15 toen plassen en daarna nog weer van 6.20 tot 8.30! Heerlijk.

K heb laatste dagen wel weer enorm last van de hernia, das echt balen. En inderdaad dat verrekte maagzuur. Hoewel ik blij moet zijn dat ik t niet heb als ik in bed lig..

Zo meteen condoleren. Client van ons is overleden en dochter was zo mega betrokken dat ik daar even heen wil gaan. Ze was er al vanaf het begin en ze was nog de enige van t begin..

19. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Verliefd91. Wat vervelend die hernia zeg! Waar zit ie?
    Voor maagzuur kan je wellicht Antagel bijbrengen apotheek halen. Heb ik ook en werkt zo goed, verlicht gelijk!

Hoeven jullie na zo'n goede nacht niet ontzettend hard te rennen naar de wc? Als ik langer dan 4 uur geslapen heb, moet ik sowieso! En laatst na een goede nacht moest ik met samen geknepen billetjes naar de wc hoor ahha

20. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Whaha nee hoor dat valt nog behoorlijk mee. Maar ons kindje zit ook nog steeds heel hoog, en is verre van ingedaald. Misschien ook daardoor?
    Mwah ik vind het nog wel te doen met de maagzuur. Maar goed ik heb t dan ook eigenlijk allen maar s avonds of als ik iets met prik heb gedronken, verder dus niet ovedreven veel last van

Deel Deze Pagina