Oh dat scheelt inderdaad dan! Ik heb het meerdere malen op de dag, ongeacht wat of wanneer ik gegeten heb. Ene week niks en zo de andere week 5x per dag! Hier ligt de baby al heeeeeel laag en klaar. Dat zal de nodige nood wel veroorzaken dan denk ik. Ik kan dat echt niet meer, moet ook een plaswekkertje zetten hihi
Alleen even ego. zal straks eens bijlezen Kindje ligt er klaar voor, helemaal ingedaald. Leuk om nog even te kijken al zag je niet zo heel veel meer. Wel lange haartjes op de echo. Dat was wel een leuk gezicht
Ja voel me wel aardig hoor. Laatste loodjes klachten: Maagzuur, pijn met slapen/ lopen enz. Ben het eigenlijk gewoon al zat terwijl ik weet dat ik eigenlijk helemaal niets te klagen heb
Fijn Juffie! Wat een lekker weer vandaag hè? Daarom een lekkere maaltijdsalade op het menu hier. Couscous Jullie ook smakelijk allemaal!
Hallo, ik meld me ook weer eens. Floeperd, fijn dat de bloeddruk wat gezakt is en je niet meer zo beroerd bent. @maagzuur. Hier al maanden heel veel last van. Ik heb van de huisarts ranitidine gekregen. Dat werkt goed. Ik sliep er gewoon niet meer van en rennies hielpen niks meer. Dus ik leef met jullie mee! Hier: uitgerekende datum vandaag. Ben ontzettend oncomfortabel, veel pijn down under, ik voel voortdurend het hoofdje duwen, pijn in liezen. Menstruatiepijn af en toe, 2x veel slijm met oud bloed verloren. Maar nog geen begin van de bevalling, helaas. Ik wil echt heel graag bevallen, het idee misschien nog 2 weken te lopen maakt me verdrietig. Hoe gaat het met jullie?
Floeperd, hoe is het nou thuis? Houd je je aan je rust? Mamalara, ik hoop voor jou dat je snel mag bevallen. Toch klinkt het alsof het niet lang meer zal duren hoor! Hier weer erg last van mijn schaambeen. Alsof hij zwaar gekneusd is. Groot hoofd van de baby denk ik En vandaag ook weer aardig wat harde buiken gehad. Maar ze voelen vooral bovenaan de buik pijnlijk. Lijkt dat net alsof de baby vierkant is bovenin mijn buik. Of 2 paar billen
@teuntje83 hahaha 2 paar billen. Ik heb dat vierkante ook vaker, vraag me af wat dat is. En pijn schaambot ook, naar is dat he. Pfff hoop dat we allemaal snel bevallen (tenminste, diegene die er klaar mee zijn).
@teuntje83. Ik doe mijn best haha. Maar met een dochter van bijna 8, een hond en kat en een man die tot middernacht werkt... dan moet je wat he haha. Maar ik hou mij in. Wil nooit meer zo'n hoge bloeddruk hebben! Dag was echt en gisteren!!!! Nare pijn is dat he, als ze vrolijk drukken achter je schaambeen! Alsof ze het erom doen! Bij jou zouden die harde buiken ook maar zo omgezet kunnen worden! @MamaLara. Wat rot dat je je zo verdrietig voelt dat het misschien nog zo lang kan duren. Maar meis, wat je allemaal zo omschrijft, naar mijn idee zal dat toch niet te lang meer duren! Wanneer moet je naar de VK toe, wellicht kan zij je helpen? @jaatje. Lekker fris zo'n maaltijd met dit mooie weer. In de zomer ben ik echt zeker meer van de pasta en quinoa salades dan in de winter Wat gaan de dames morgen doen? Ik denk dat wij lekker de tuindeur wagenwijd open gooien en dan gaan genieten van de zon (ik inde schaduw want ik heb me toch een zwangerschaps-masker gekregen door de zon vorige week!!!) Wellicht even een kort rondje bos met de hond en verder he-le-maal niks
Mamalara, wat "fijn" dat je de vierkante harde bovenbuik herkend In ontspannen toestand voel je vaak de billen goed zitten, vaak links of rechts zo'n bolling. Maar nu bij een harde buik heb ik dus soms 2 paar billen, zowel links als rechts. Weet dan niet wat wat is Ik ben er ook wel klaar mee.. Dus ik wil ook wel bevallen binnenkort
Floeperd, je moet wel echt echt echt rustig aan doen hoor. Want jij moet je kleine nog even binnen houden! Anders krijg je misschien spijt.. En inderdaad, harde buiken kunnen zomaar weeën worden. Al kan ik het me niet echt voorstellen, omdat ik ze al zoveel weken heb.. We wachten "rustig" af..
@MamaLara Balen hè, de uitgerekende datum halen. Vanaf nu is de kans dat het eindelijk gebeurt wel steeds groter Laten we hopen dat onze baby's snel het sein geven dat het moet gaan beginnen! @teuntje83 Hm, bij twee paar billen zouden ze wel héél scheel moeten hebben gekeken bij de echo's : D Ik moet zeggen dat ik nooit zo goed voel wat waar zit. Het is dat de verloskundige me dat vertelt. Dat er af en toe een knie of voet uit m'n buik prikt, vind ik echt freaky. @Juffie1984 Klinkt goed: klaar voor vertrek Hier is de baby nog steeds niet helemaal ingedaald. Dus geen pijnlijk schaambeen, wel een stel billen in m'n maag (ook niet fijn...'t Is ook nooit goed ) Plannen voor morgen? Het liefst bevallen maar ik reken er niet op. De kinderen zijn thuis, dus even naar het strand ofzo. Kunnen ze lekker spelen, ijsje eten, pootje baden (brrrr, koud!)
Hopelijk bevallen jullie snel teuntje en mamalara.. Floeperd wel rustig aan doen hoor! Denk aan jezelf en jullie uk! Hier zojuist man op pad gestuurd om een mac flurry te halen.. k zag zo'n tag in Facebook voorbij komen en toen had ik me toch ineens zin in de nieuwe mac flurry milka. Hij was er zelf ook niet vies van want hij is m mooi gaan halen..
Owja plan voor morgen, dagje uit met de familie van mijn man. Gaan een dagje naar de Apenheul. Hardstikke leuk, alleen niet voor mij met mijn 10 passen die ik nog maar kan lopen..
Ik heb voor morgenmiddag de hulp troepen gebeld! Dan kan ik inderdaad rust houden, want een huishouden zoals vandaag gaat gewoon niet meer hij moet nog minimaal 10 dagen blijven zitten zeiden ze. Dus dat moet vast goedkomen!
@Juffie1984 fijn dat de kleine er goed voor ligt! En ohhh wat leuk lange haartjes!!! @Floeperd rondje bos klinkt niet echt als rustig aan doen maar begrijp ook dat je anders gek wordt... @uitgerekende datum... weet hoe het is hopelijk komen jullie kleintjes snel!!! Nu duurt het wachten helemaal lang... @Verliefd91 klinkt niet heel fijn voor jou zon dag Apenheul.. laat je rond duwen in een rolstoel... goed om jezelf denken hoor!! Wel heeel lekker zon mcflurry.. hebben laatste tijd steeds zon zin in een ijscoffee van de mac @Marrie28 hahaha ik weet eigenlijk ook nooit zo goed wat, wat is... ook met echo's,heb ik moeite om het zelf goed te zien.. het is dat de vk het dan vertelt Heb vanmiddag bijna twee uur lang echt voorweeen gehad en ben pas 32 weken.. nu is het wel nr 3 dus weet niet of dat er mee te maken heeft.. maar ml is naar een concert en voelde me er echt niet oké bij.. zit je dan te concentreren op het gevoel en twee kids naast je op de bank die dan net wat willen vertellen of knuffelen Gelukkig is het nu weer gezakt.. vind het altijd lastig wanneer je nu vk belt, ik trek niet zo snel aan de bel... En bij mijn vorige twee geen weeen gevoeld in het begin dus ik ken dit niet.. Ukkie moet echt nog even blijven zitten!!
Zo leuk de Apenheul. En prachtig weer erbij! Misschien even bij de ingang kijken of ze zo'n rolstoel hebben mocht het niet gaan? Heel veel Plezier in ieder geval
Verliefd: lekker mac flurry! Geniet ervan en dagje Apenheul is leuk maar als je niet goed kan lopen minder natuurlijk. Is een rolstoel een optie? Dames die 40 wk zijn of bijna: ik hoop dat jullie snel bevallen!
@Stampertje23. Haha klopt. Maar bos is hier om de hoek en mag van de arts 3x 15 minuten lopen. Dat is wel even lekker dan Wat je zegt. Anders word ik gek de hele dag tussen 4 muren