De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Verliefd91. En bedankt he!! Nu heb ik zin in een MC flurry. Maar dan met M&M's haha.

Enjoy!!!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Stampertje: 32 wk is idd nog echt wel te vroeg voor weeen. Maar als ze ook weer afzakken zijn het waarschijnlijk toch voorweeen? Vervelend joh:(

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik heb nu zin in een sunday ijsje karamel van de mac:p Maar hier geen mac in de buurt. Ijs is gesmolten voor het hier is;)

4. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Wie had er laatst ook alweer zo'n zin in tompoucen? Dat kreeg ik daardoor dus ook. Vriend zo lief geweest om die te halen (doosje van 4, kleinere verpakking was er niet), zegt ie daarna leuk dat hij er zelf geen hoeft! Ik dus dankzij dit forum 4 tompoucen in 2 dagen op!!! Wat doen we elkaar aan, haha!

5. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oehhhhh mcflurry m&m's, enorme zin in nu haha :p

6. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Stampertje23. Misschien volgende keer even een lekker Kruikje maken of even onder de douche gaan staan?
    Voor weeen ebben dan meestal wel weg zeggen ze en bij mij is dat tot nu toe ook zo geweest.

Mocht dat nou niet zo zijn, kan je altijd je vk bellen. Daar is ze voor :) vinden het alleen maar fijn als je belt en ongerust bent meid!!

7. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Haha, wat een straf is dat he!!! :p

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Haha:D

9. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Haha graag gedaan:D

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Whahaha al die etenswensen... hier ook al tompoucen gegeten gisteren...:D:rolleyes:
    @Floeperd ik weet het.. maar had twee kids op de bank en Pizza in de oven.. wil ze dan niet alleen laten. En ml is naar een concert, anders had ik zeker even een warme douche genomen...
    Fijn dat het bos zo lekker dichtbij is!! Kan je toch lekker even frisse neus halen!

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik ben van de week naar de HEMA "gerend" voor een tompouce. Graag gedaan hoor :D lekker zijn ze he?

@maagzuur; check. Gelukkig alleen 's avonds / 's nachts en rennies helpen goed.

@kramp; check. Met magnesium tabletten wel minder last van maar nog steeds aanwezig.

@Floeperd ; rustig aan doen hoor!

@hier; even kort berichtje. Vandaag erg drukke dag gehad. Te druk eigenlijk. Vanmorgen huis opgeruimd samen met man, daarna lunch, visite van zwager met zoontje van 6 maanden, weekboodschappen, avondeten koken +eten, opruimen, man heeft kind op bed gedaan en toen was ik op :(
    Sinds vanmorgen last van mijn onderrug, het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Veel harde buiken maar dat kan ook komen omdat ik te druk ben geweest.

Hoop dat ze nog even blijft zitten want ik vind mei mooier klinken als april :D

Rustige nacht voor iedereen en degene die er klaar mee zijn... Nog eventjes. Iedere dag is weer een dagje dichter bij je kind :)

12. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @Koekie1. Vind het wel een beetje spannend wat je omschrijft! Ook al ben je lekker druk geweest. Je weet maar nooit als je naar je dagen kijkt hihi.
    Maar ik geef je volledig gelijk, Mei klinkt een stuk leuker dan april. :p

13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Floeperd ; ja ik ook wel. Vooral omdat ik bij de 1e ook wat (menstruatie) rugpijn had en verder geen weeën.
    We wachten het maar af, morgen rustig aan doen en vanaf maandag mag ze komen van mij :D

14. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Yeah!! Maandag alweer 1 mei. Dan zitten we officieel in de maand waarin we uitgerekend zijn!
    Vallen een hoop datums af voor mij haha.
    Vriend is begin mei jarig en eind mei nog meer familie leden haha.

14 mei op Moederdag vond ik wel leuk ;)

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    @Floeperd ; 14 mei is ook leuk al ga ik dat niet redden denk ik :rolleyes:
    Ik denk zelf dat ik 2 mei ga bevallen. En dan overdag graag aangezien mijn dochter dan op het kdv zit. Lekker handig :p:D breng ik haar 's morgens weg, "even" bevallen en mijn man haalt haar 's avonds weer op :)

16. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Koekie1 Klinkt inderdaad spannend wat je beschrijft! Ik vind mei ook mooier klinken :rolleyes:

@maagzuur: ondanks de medicatie zit ik weer rechtop in bed, met ook nog maar een Rennie. Pff werd weer eens wakker met een stoot maagzuur, blegh. Ongelooflijk dat we daar bijna allemaal last van hebben.

Zojuist naar toilet: nu geen twijfel meer, veel slijm en oud bloed, nu wat dikker, dus dit moet de slijmprop zijn. Jeij! Alhoewel ik op internet lees dat het dan nog steeds lang kan duren en hij zelfs weer aan kan groeien. Hehe :oops:

Bij de vorige bevalling heb ik niet eens een slijmprop gezien. Jullie?

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @MamaLara Misschien is vandaag wel onze dag! Ik had ook net een klodder slijm met bloed en nu een uur krampen, alleen nog niet zo heftig. Hopelijk zet het door deze keer.

18. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Oh; spannend mamalara en marrie! Ik heb bij mijn vorige bevalling geen slijmprop gezien. Bij mij begon het toen met vliezen breken.
    Hier een redelijk goede nacht gehad. Maagzuur viel mee deze keer maar ik blijf last houden van mijn heupen. Na een aantal uur liggen kan ik geen fijne houding meer vinden en ga ik woelen.
    Vandaag niks op het programma staan, lekker rustig aan doen. En maar wachten...

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Ik heb bij allebei de bevallingen de slijmprop (of deel ervan) gezien. Slijm met bloed idd. Was bij mij 2 x een teken dat de bevalling echt bezig was, Had volgens mij wel al wat last van gerommel toen.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mamalara en Marie: spannend! Hopelijk zet het door.

Deel Deze Pagina