Bekijk bijlage 532090 @. @Marrie28 Wat is hij moooooi! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Hugo! Fijn dat alles zo voorspoedig is gelopen. Geniet er van!!!!
Marrie, gefeliciteerd met jullie mannetje! En dus toch inderdaad nog doorgezet, snel gedaan hoor! Geniet er maar lekker van
Omdat hier trouwens nog geen voortekenen zijn hebben we vandaag nog lekker op een terrasje genoten van een drankje en borrelgarnituur, heerlijk dagje!
@Marrie28 van harte gefeliciteerd met jullie zoon en een hele leuke naam (mijn man heet Hugo dus ik ben wel bevooroordeeld). Geniet er lekker van!!
Ik heb ook al heel lang last van harde buiken denk vanaf week 15. Sinds een week of 5 ook voorweeën. 2 nachten geleden nog 3,5 uur lang voorweeën gehad echt super irritant want ze moeten nog wel ff blijven zitten. En afgelopen nacht heel veel op de wc gezeten super irritant.... Oja en wat maagzuur betreft dat herken ik ook wel heb t de hele dag door wel maar met antagel is t redelijk uit te houden Hopelijk snel weer meer babynieuws!!
Ohja die harde buiken hier ook enorm ook al vanaf 18 weken ofzo. Gewoon gevoelige baarmoeder, want ook al doe ik niks en moet ik nodig plassen of poepen dan krijg ik al een harde buik, wel vervelend. Wat verstaan jullie eigenlijk onder voorweeen? Echt menstruatie pijn? Weet nl niet wat weeën zijn
Ahhh wauw @Marrie28 van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Hugo!! Wat een plaatje En wat is het snel gegaan!! Lekker genieten en herstellen meid xxx
In mijn geval inderdaad menstruatiepijn. Ik heb ook nog nooit harde buiken gehad, dus ik weet niet of dat ook voorweeen zijn.
Dat ken ik ook ja. Als ik moet plassen krijg ik standaard een harde buik, met poepen net zo. Ook als ik nies! Dan blijft het ook even hard en gevoelig. Voorweeën omschrijf ik voor mijzelf (verschilt wellicht per vrouw), als een menstruatie achtige krampen onderin mijn buik. Meestal tussen mijn navel en schaambot in. Ze beginnen met lichtje krampjes en dan wordt het wat ongemakkelijker en is het weg. De kramp houdt de ene keer een hele minuut aan en de andere keer een halve. Een voorwee bij mij gaat makkelijker weg onder de douche of met een Kruikje. Beter kan ik het niet voor mijzelf omschrijven hihi.
Hard buik is wat ik vind, een strak gevoel van de buik. Alsof bij even op spanning staat zeg maar. Doet geen zeer en veroorzaakt bij mij geen kramp in mijn buik. Is een beetje ongemakkelijk hooguit
Marrie, gefeliciteerd! Veel geluk! Nu ben jij aan de beurt mamalara Ik lig alweer plat. Flink last van mijn buik weer net.
@jaatje klinkt idd als een heerlijk dagje meid, lekker van genieten!! @Mamamijn wat vervelend dat je al zo lang last van voorweeen hebt!! Hier ook echt last als mijn darmen opspelen.. heb bij mijn andere twee nooit voorweeen gehad maar nu wel last gehad.. ik voel de kramp echt aankomen, houd ook echt aan en zakt weer af.. maar ik denk echt dat iedereen het anders voelt en ervaart !@sophia89 balen dat je ook al zo lang last hebt.. het is idd nog wel even te vroeg.. maar het zijn er natuurlijk twee.. is er dan eigenlijk meer kans op vroeggeboorte?? @Floeperd hoe is het bij jou? Nog even wezen wandelen? Vond het hier helaas ook nog even te koud om in de tuin te zitten maar de kids hebben wel echt heerlijk buiten gespeeld!! Gelukkig vandaag alles rustig
Voorweeen: weet niet of ik ze heb? Noem het nog steeds harde buiken. Heb wel veel harde buiken en daarbij een soort krampachtig gevoel onderin. Heb trouwens ook enorm last van mijn schaambeen. Maar dat is eigenlijk met alles dat ik doe.