De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    @jaatje Spannend zeg!

@hier Balen als een stekker. De weeen werden regelmatiger en sterker. In bad gegaan, toen om de 5 min. Op naar het ziekenhuis: ineens was alles weg. Half uur aan de ctg, geen weeën meer. En erger nog: nog steeds maar 1cm ontsluiting. Tjongejonge... Dus terug naar huis, we parkeren hier de auto en hup, daar zijn de weeën weer. Ik snap er niets meer van. Was zo boos en verdrietig, nu gaat het weer een beetje. De baby doet het nog steeds goed en binnen 5 dagen is hij er sowieso, daar hou ik me maar aan vast.

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @MamaLara wat frustrerend he.
    Hopelijk zet het nu goed door en gaat het snel voor je.
    Wellicht kantje ook nog even rust pakken indd. Even opladen voor wat komen gaat... al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Succes meis en zet m op!!

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh dat is frustrerend zeg! Hopelijk zegt het nog door vannacht.

Ik kan dus echt niet slapen nu. Steeds harde buik. En lig gewoon niet lekker. Mijn man en de hond snurken alsof ze een oerwoud om willen zagen.. en kon net hondenkots ruimen.. ze gooide ineens al haar voer van de hele dag er uit.. echt sneu. Manlief kan daar dus echt niet geen. Die ging een sopje halen voor me en daarna snel naar buiten. Die ging zelf haast over z'n nek. Haha.
    Vind het niet erg om op te ruimen. Beest kan er ook niet aan doen. Maar is niet echt bevorderlijk voor de harde buik..

Tja en nu lig ik dus beneden op de bank nog tv te kijken. Hopen dat ik vanzelf moe wordt.. en dan nog een poging doen om op bed in slaap te vallen met dat gesnurk. Haha

4. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    hey imona jij ook wakker ik heb weer giga last van mijn maag ik wordt er gek van kan wel janken dit is echt niet leuk meer. bah bah bah

zo klaagmodus maar weer uit hoop dat het iets afzwakt en ik toch nog een paar uurtjes slaap

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier nog steeds geen teken van enige slaap.. maar ik kijk mijn aflevering nog af en dan toch nog maar een keer proberen..

6. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @MamaLara dat lijkt me idd heel frustrerend. Dan hoop ik dat het strippen straks de rest doet mocht het tot die tijd niet doorzetten!

@Imona ik ben heel blij dat mijn man maar af en toe snurkt. Ik word daar altijd enorm kriebelig van. Zou hem allang wakker gemaakt hebben. Ik hoop dat ze even stil waren en je toch nog een paar uurtjes van je nachtrust kunt genieten!

@jadie pijn ondertussen gezakt?

@hier voel me net een kogelvisje, begin een aardig dik gezichtje te krijgen.
    Ga eens kijken of ik kan plassen, en daarnna nog even kan slapen

7. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Twee uur later... wat een petnacht.
    Kotsmisselijk, pijn aan de rug, hoofdpijn.. weet even niet waar ik het moet zoeken..

Net een kom yoghurt op, hoop nog heel even te kunnen blijven liggen

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen

@klaver85 wat balen van je nacht.. en dan ook zo beroerd wakker:( hopelijk knap je wat op... heb jij last van hoge bloeddruk??@MamaLara nog een beetje kunnen slapen? Balen dat het weer stopteo_O@Floeperd hoe gaat het met jou? @Imona nog een beetje kunnen slapen meid? @jadie ook nog wat kunnen slapen??

Hier een goede nacht (sorry:rolleyes:) vandaag naar vk voor bevallingsgesprek, altijd leuk:rolleyes:
    Wel weer fijn even het hartje tr horen, al is de kleine druk genoeg:D

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @jaatje hopelijk heeft de ballon wat gedaan!! En stoer van je die draai poging, ik zou daar persoonlijk dus echt niet voorkiezen:D:eek:

10. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @Stampertje23
    Relatief gezien wel
    Mijn normale bloeddruk zit rond de 75-80/55-60.
    Gisteren zat ik op 128/86.

11. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Net als vele van jullie heb ook ik veel wakker gelegen vannacht. Af en toe wat lichte buikkrampjes, maar of er echt iets in gang is gezet weet ik niet. De verloskundige staat in de file, grrr. Over een uurtje hoop ik dat er gekeken is of mijn vliezen gebroken kunnen worden.
    Fijne dag iedereen en succes met plannen maken/strippen/controles/wie weet bevallingen ;)

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @MamaLara aaah dat is echt zuur zeg!! Hopelijk heeft het vannacht toch nog doorgezet!

@klaver85 balen zeg van je nacht, hopelijk voel je je snel beter

@jaatje heel veel succes vandaag

Hier snurk ik juist heel veel en hard sinds ik 30 weken zwanger ben. Gister maakte me vriend me alleen elke keer wakker omdat ik dus hard snurkte nou toen werd ik ook echt sago maar begrijp m wel
    Ik dacht alleen man laat me slapen Pff :rolleyes:

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @MamaLara @jaatje
    Hopen dat het op mag gaan schieten.

Ik heb tot half 2 beneden serie zitten kijken en wat gegeten. Toen maar naar boven gegaan. Gelukkig snurkte mijn man en hond niet meer. Was dus ook zo vertrokken. Moest alleen elke 2 uur naar de wc...

Naja. Ik haal vanmiddag wel weer wat slaap in ofzo.

Heb echt geprobeerd hem wakker te krijgen.. lukte niet. Roepen. Duwen. Schoppen. Neus dichtknijpen.. niks hielp. Haha. Ach hij zal moe geweest zijn.

14. Leniemienie

19 dec 2014
    81
    5
    8
    België
    @bo1986 volgens mijn man doe ik dat ook. Ik ben toen ook eens lastig geworden als hij mij daarvoor wakker maakte. Ik slaap zo al moeilijk genoeg, dus als iemand je dan wakker maakt als je dan eindelijk in slaap bent gevallen, dan word je idd boos. Precies of hij nooit snurkt Onze oplossing: hij slaapt nu met oordopjes.

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    @MamaLara ; oh, wat frustrerend zeg! Hoe gaat het nu? Het einde is in zicht meis!

@Imona ; mijn man snurkt soms ook. Normaal kan ik dan wel slapen maar nu ik zwanger ben kan ik me er zo aan irriteren.... Hij is ook met geen mogelijkheid wakker te krijgen.

@jadie ; heb je nog een beetje kunnen slapen?

@jaatje ; hopelijk heeft de vk je vliezen kunnen breken en heb je vandaag een mooie baby in je armen :)

@hier; ik heb vannacht wel goed geslapen. Al ben ik nog steeds moe sinds ik wakker ben. Heb echt weinig energie vandaag..

Vanmorgen even naar de bakker gelopen (ongeveer 40 meter lopen) en toen ik terug liep had ik rechtsonder in mijn buik pijnlijke steken. Ik herken dat wel als ik langer loop maar van dat korte stukje schrok ik wel. Nadat ik even zit gaat het wel weer.
    Herkenbaar voor iemand?

Net even de tv voor dochter aangezet (is ze tenminste even rustig en hoef ik me niet op haar te focussen :p:rolleyes:)
    Straks nog even stofzuigen, wasje draaien en vanmiddag even buiten oefenen met fietsen (dochter dan hè :D)

Succes voor degene die vandaag bezig zijn met bevallen, controles enz.
    Degene met een slechte nacht: rust goed uit :)

16. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Oeh beetje teveel om op iedereen te reageren :eek:

Snurken doe ik ook heel erg, aldus mijn man :oops:

Jaatje, ben benieuwd hoe het gaat vandaag bij jou!

En voor alle dames met slapeloze nachten: echt vervelend :mad:

Hier sinds gister last van mijn onderrug.
    Verder de gebruikelijke harde buiken zo nu en dan. Maar verder niks helaas..

17. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Even ego-update; vliezen gebroken, dus de bevalling is officieel begonnen :)
    Ik was alweer vergeten hoe pijnlijk weeën kunnen zijn, haha! Hoop op een bevalling vandaag.

18. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Nou ook even klagen hoor.
    Eerst een slechte nacht gehad! Tot 5 uur wakker gelegen. Kon mij melden in het ziekenhuis voor alle controles en zou dan met mijn gynaecoloog een plan maken.

Is hij vrij vandaag!!!! Maandag stond hij er op mij vandaag te zien en een plan de campagne te maken. Ik zit dus weer voor niets in het ziekenhuis. Ben er echt zo ongelofelijk klaar mee!!!!! Bloeddruk te hoog en voel mij beroerd maar sorry mevrouw, de gynaecoloog is vrij vandaag. Wellicht kan een ander waarnemen maar we lezen niks over een gesprek mbt inleiding :eek:

:(

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @jaatje heel veel succes vandaag!

@Floeperd schiet lekker op dan. Kijken ze daar niet in de agenda of de gynaecoloog wel dienst heeft?

20. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Jaaa, jaatje!!
    Succes! Fijn dat de kleine in aantocht is!
    Puf ze!

Floeperd, ik snap dat je zo baalt.. :(
    Ga je nog wel een gesprek met een andere hebben dan?

Deel Deze Pagina