dank voor de beterschaps wensen nu in ieder geval koorts vrij mbv paracetamol. wel veel hoesten heel vervelend. ukkie beweegt lekkef dus die heeft er geen last van gelukkig net weer gedouched en net naar bed ga hopelijk lekker slapen morgen controle verloskundige. wat leuk he zo een echo meet haartjes die zag je bij onze uk ook met 32 weken zo apart dat ze dat al zien
Goedemorgen! Hoe is het met jullie? Hier een goede nacht gehad. Vandaag heerlijk een rustige dag..boodschappen worden bezorgd ...kids naar school..heerlijk.
Hier hetzelfde. Jongens naar school, goed geslapen en het zonnetje schijnt. Ik ben meteen weer een stuk vrolijker
Hier gisteravond/vannacht weer stukken slijmprop verloren. Vanmorgen wat last van de onderbuik, ook met vlagen, dat ik dacht, zou het?? maar volgens mij is het nu alweer minder
@Juffie1984 ja wat scheelt dat zonnetje erbij hè?! Dan ziet de dag er letterlijk zonniger uit. Ik merk dan ook dat ik beter tegen mijn vermoeidheid kan dan als het regent haha. @teuntje83 wat word je onzeker hè van al die voortekenen. Toen ik zaterdag dat slijm verloor dacht ik ook : nu gaat het echt beginnen. Zeker omdat ik dat bij de vorige twee niet gehad heb.
Vita rose, heb het bij de eerste ook niet gehad. Dat slijm. Maar weet zo zeker dat het slijmprop is. Kan niet missen Maar weet ook dat het niet altijd wat zegt.. Maar zoveel dagen achter elkaar denk je toch dat er iets moet gaan gebeuren binnenkort!? Donderdag zit ik al op 40 weken. had ergens niet gedacht het te halen, omdat de eerste spontaan met 38+6 kwam. zegt dus ook helaas niks blijkbaar
@teuntje83 en @Vita Rose hopelijk zet het bij jullie door vandaag Is een mooie dag om te bevallen met t zonnetje erbij Hier 2 dagen geleden mn slijmprop verloren maar die zal wel weer aangroeien want ik verwacht niet dat deze kleine dame al komt Ben er ook nog niet klaar voor hoor
Hi Hi dames, Inderdaad heerlijk wakker worden zo met een helderblauw lucht en zonnetje dat schijnt. Ik ben inmiddels ook weer 37 weken. Iedereen denkt dat de baby veel eerder komt omdat mijn buik best wel uitgezakt is. Maar ik droeg volgens mij altijd al laag. En ik voel ook helemaal niks! Maar dit is ook mijn eerste. Weet niet zo goed waar ik op moet letten haha.
Wauw @Vita Rose zet hem op! Hier ook lekker geslapen en zit nu heerlijk in de tuin in het zonnetje een kopje koffie te drinken