Hier weer alles helemaal goed bij de controle! Ze ligt helemaal ingedaald dus was niet zo goed meer te zien op de echo, maar ze groeit goed en was lekker aan het bewegen. Merk wel dat ze ingedaald is, niet zo lekker als ze daar beneden zit te wroeten. Spannend @Vita Rose zet um op!!
@Vita Rose spannend meid!!! Veel succes!!! @Doeline yeah de 37weken is toch echt zon streefdatum...@Liva89 fijn dat de kleine is ingedaald, en heel herkenbaar dat wroeten onderin... Nog niks geschreven door @Floeperd maak me eigenlijk wel een beetje zorgen... hopelijk gaat het goed en ben je gewoon aan het genieten van je kleintje!! Hier een goede nacht gehad!! De oudste lekker naar school en de jongste net naar de opvang gebracht.. zo lekker naar de kapper, helemaal zin in!!! Morgen 34 weekjes!! Het is dat ik twee weken terug al in de ziektewet ben beland, anders was vandaag mijn laatste werkdag geweest...
Wauw @Vita Rose spannend! Nu kan het echt niet lang meer duren! Inderdaad heerlijk weertje al begint er hier nu wel zo nu en dan een wolk over te trekken. Ik heb net de badkamer gesopt, wat wen k klus met zo'n buik en een hernia.. t eten voor vanavond staat klaar en ik ga nu de zolder op verder met kleertjes uitzoeken..ben echt zo benieuwd of we ze allemaal nog eens kunnen gebruiken of dat ik er definitief afscheid van moet nemen.. maar ik ben nog niet echt klaar voor een bevalling. Laat kleintje nog maar even blijven zitten.. vanmiddag weer co bij de vk..
Lieve meiden! Sorry dat ik zo laat reageer, ik lees wel (half) mee. Heb de afgelopen dagen enkel het ziekenhuis in en uitgelopen. Dan weer te hoge bloeddruk, dan weer blijven spugen en heftige diarree. Heb ziek op bed gelegen en was helemaal gebroken. Correctie, ben... Verder zijn er privé / familie omstandigheden die er even behoorlijk ingehakt hebben. Zeker nu ik zo moe ben. Gelukkig is dat nu minder en kan in weer een beetje bijkomen. Ik zal het even moeten uitzingen tot woensdag de 17de. Dan mogen we ons om 7 uur melden en krijg ik een ballonnetje indien geen ontsluiting. In ieder geval ga ik dan het ziekenhuis niet uit zonder kleintje. Sorry voor mijn geklaag, maar toen ik @Stampertje23 zag dat ze zich een beetje zorgen maakte vond ik tijd om even te typen. Jullie zijn lieverds! Ik kom zsm weer terug om even uitgebreid bij te lezen en dan weer te reageren
@Floeperd : knuf! Wat heftig allemaal! Nog even volhouden. Over iets meer dan een week ga je bevallen.
Floeperd, wat vervelend! Heel veel sterkte! Willen/kunnen ze je niet eerder helpen? Je zit bijna op de 37 weken toch?
Hallo, Mag ik me ook even aansluiten? Ik ben momenteel 34 weken zwanger dus begin stilletjes aan toch ook echt af te tellen hoor. Vorige week veel harde buiken, deze week valt het redelijk mee. Ik doe wel veel minder in huis momenteel. Het kindje zit momenteel nog vrij hoog waardoor mijn ribben fungeren als boksbal, niet zo fijn. Het is mijn tweede zwangerschap en nu lijk ik toch veel meer last te hebben van mijn buik. Of misschien komt het omdat ik gewoon minder kan rusten met een peuter in huis. Slapen jullie trouwens ook zo slecht? Ik ben elke nacht meermaals wakker, moet ook 3-4 keer naar het toilet om te plassen. Allemaal een beetje vervelend.
@groenvlindertje : welkom! En ja herkenbaar. Een goede nacht is hier 3 x plassen, op een slechte nacht ben ik,elk uur wakker
Welkom groenvlindertje! En inderdaad allemaal herkenbaar. Ook bij de tweede meer klachten. Hier nu heel erg rugpijn onderin Fijn die bekkeninstabiliteit die nu weer flink komt opspelen. Zoontje op de peuterspeelzaal nu, dus maar even plat in bed gaan liggen.
Nee, helaas. Pas stipt op 38 weken! Opzich zit er niet mee hoor, voel me Gelukkig iets beter en kan me nu goed gaan voorbereiden! @Vita Rose. Wat spannend! Ik wens je een voorspoedige bevalling en hoop dat je snel je kleintje vast mag houden. @groenvlindertje. Welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd! En hoe meer te lezen haha @Verliefd91. Wow wat een energie heb je! Ze zeggen wel eens dat het een voorbode is he, zoveel energie hihi @Juffie1984. Thanks voor de knuf! @teuntje83. Meis, het schiet ook allemaal niet op zo he hopelijk helpt het slapen zo een beetje en komen je bekken/spieren en jij tot rust! Hier net de beneden vierdieping verbouwd. Bench van de hond even verplaatst en een kastje weg gehaald. Wat een ruimte ineens! Vriend is de nieuwe auto aan het ophalen. Hebben onze kleine auto ingeruild voor een prachtige station wagen, een volvo v50, en we zijn er zooooo blij mee!
Update: nu 4 cm... vk en kraamhulp zijn er . Alles ligt klaar. Hoop dat ik thuis kan blijven. Weeën om 3 min. Het is nu nog te doen. Mijn man gelukkig ook net thuis
@Floeperd ah veel sterkte gewenst, je hebt het zeker niet makkelijk zeg. @Vita Rose ik wens je een voorspoedige bevalling toe!!! @Verliefd91 wauw wat een energie, lekker bezig! Met een hernia nog wel.. Fijn dat de echo's goed waren. Hier nog een keer voor groeiecho geweest. Ze zit iets boven p10 lijn, was nu bijna 2400 gram. Ze heeft lange benen, zat ver boven het gemiddelde, haha.heb wel tien foto's meegekregen! @Mooie weer.. ik mijd het zonnetje een beetje vanwege het feit dat ik dat laatst niet deed en merkte het gelijk aan het vocht vasthouden! De baby heeft me vannacht wakker gehouden, was van 12 tot 3 uur wakker.. moet zeggen dat ik weinig gerommel nog heb, heb ook het gevoel alsof het nog weken gaat duren, maar dat is alleen maar goed
Floeperd, ik hoop dat je je nu goed blijft voelen tot het zover is. En een nieuwe auto is altijd leuk Goed bezig vita rose! Toi toi toi! Hier net wakker van de wekker, moet zoontje zo ophalen. voel me nu helemaal zo gaar als een konijn..
@groenvlindertje welkom. Hier bij de 2e ook aanzienlijk meer klachten als bij de 1e @Floeperd hoop toch niet dat dit al een voorteken is. Ik wil nog niet bevallen ik zal wel een van de weinige zijn die hoopt op bevallen met 42 weken @Vita Rose spannend meid zet m op! @teuntje83 blegh dat heb ik ook als ik overdag slaap, word je zo gaar van als een klontje.. Net bij de vk geweest, die begon over mogelijkheid van eerder inleiden vanwege de pijn van de hernia, heb haar er vriendelijk voor bedankt.. Ik weet t ik ben niet goed bij mijn hoofd..
Verliefd, ik ben niet thuis in inleiden, volgens mij is dat geen pretje.. Maar anders had ik toch heel hard ja geroepen hahaha! Maar snap het wel. Je hebt waarschijnlijk zoiets van, die laatste weken overleef ik ook nog wel??
@groenvlindertje welkom, inderdaad herkenbaar Hier ook veel wakker helaas @Verliefd91 goed bezig zeg!! Hier heeft vandaag mn moeder de badkamer een goede beurt gegeven en heb ik zelf de tuin onkruid vrij gemaakt en mn zoontje zijn speelhuisje een sopbeurt gegeven Onders t weinige slapen heb ik energie voor 10 en geen rust in mn kont.. tja die nesteldrang ook @Floeperd wat leuk een nieuwe auto! @1BB wat fijn dat de groei echo goed was, hier heeft ons meisje ook lange benen Met de groei echo (34weken gedaan) had ze met dr beentjes een lengte van 37 weken Konden ze bij jou ook al haartjes zien?