Ha Dames, Ik had me eerder al keer gemeld maar vooral nog gelezen en niet geschreven. Momenteel 33 weken hier. Merk dat ik echt moe begin te worden! Vandaag om 13.00 in slaap gevallen op de bank en werd pas om 16.00 weer wakker! Net op tijd om kids weer op te halen. Ander vraagje. Hoe is jullie fundushoogte? /was bij 33 weken. Die van mij 32 cm. Vind best hoog :s
Welkom lelie! Over die fundus kan ik ook een boekje open trekken Ik heb een praktijk met meerdere vk. En de een meet wat ruimer dan de ander. Eentje heeft al 2× over iets gemeten, wat dan de volgende meting weer minder was bij een ander.. Maar hier ook over het algemeen geen kleine fundus, en ook hier maak ik me er beetje druk om soms (de vk overigens niet). 30+0 was 32 cm 30+5 was 33 cm (extra controle vanwege klachten) 33+0 was 31 cm 34+4 was 34 cm 36+5 was 36 cm 37+6 was 38 cm 38+4 was 42 cm (dus in 5 dagen 4 cm erbij??) 39+4 was 40,5 cm (gister was dat) Dus tja, uh?? Wisselt nogal wie er meet.. gister zei ik nog, flinke baby!?! Toen zei de vk, het is je buik hè, dus het huisje van je baby. Wil niet zeggen dat je baby (te) groot is. Bij de eerste had ik veel vruchtwater. Kan je buik ook groter maken. Deze keer is het kindje trouwens wel groter dan de eerste hoor sowieso omdat deze langer blijft zitten. Maar maak je er niet te druk om. Al snap ik dat wel, dat deed/doe ik ook. Ik ben nog steeds "bang" voor een reuze baby
Fundushoogte?? Geen idee. dat wordt hier niet opgeschreven. Alleen hoever boven de navel.. @teuntje83 goed zo!! Hoop dat het werkt!
Juffie, dat 2/3 NX staat er bij mij ook nog bij. de ene keer zit hij bij de ribben, de andere keer weer niet Ik heb een stuiter baby momenteel. Al zo'n 2 uur. Net met douchen was ze even rustig. Maar wat is ze verder in godsnaam aan het doen? Ik moet dansen, niet zij?! Au au au..
Als ik jou was zou ik gewoon er even tegen aan gaan vanavond. Bij mijn nichtje heeft het gewerkt Als jullie voor weeën en ongemakken voorbode zijn voor mij straks dan knijp ik hem enorm! Vind het nu echt zwaar worden! Hier ook ongeveer 3 keer per nacht naar de wc jeej. Spannend zeg overal gerommel! Voor de dames met al een kind(eren) met hoeveel weken zijn jullie toen bevallen?
Bij de eerste bevallen met 38+6 begon met gebroken vliezen. Toen geen voorbodes gehad. Nu dus 39+5 en heel veel gerommel al weken
Klopt precies dat! Inleiden is ook niet alles en die maximaal 2 weken meer pijn overleef ik ook nog wel ja!
Oeh @teuntje83 dan moet het nu best een domper zijn! Kan me voorstellen dat je een beetje hetzelfde in gedachten had. Mijn vliezen braken met 37.5 en ook ik hoop rond de 38/39 week te bevallen. Maar zo zie je maar weer, geen hoop houden dus haha.
Pffff @Verliefd91 toen was je er zeker ook helemaal klaar mee! Hoe is strippen? Ik heb het nooit gehad maar hoor altijd dat het behoorlijk pijnlijk is? Ik heb wel een inleiding gehad en dat vond ik inderdaad geen pretje
@Alyssa2014 Ik vond het strippen zeker niet heel prettig maar zeker niet zo pijnlijk als wat je wel eens leest.
@Floeperd wat lief dat je even wat laat horen.. je hebt het pittig meid al vind ik je in je berichten overkomen als een relaxte sterke vrouw!!! Super leuk een nieuwe auto, wat kan je daar blij van worden he rustig aan en knuffel Wat spannend voor Vita Rose he... zoo benieuwd.. @Teuntje bij mij hielp wandelen goed, maar dat moet lichamelijk dan wel te doen zijn @Alyssa2014 mijn eerste kwam met 41+3 en de tweede met 40+4 ik ga er dus vanuit dat ik overtijd ga lopen
Betreft strippen, niet heel prettig maar ook niet enorm vervelend.. als ze het mij aan ieder tegen die tijd zal ik er wel weer op in gaan...
Alyssa, inderdaad, valt effe tegen dit.. Maar ach ja.. Ik ben er bijna.. Stampertje, lopen gaat hem hier echt niet worden. Loop al weken thuis vanwege bekkeninstabiliteit. En kan nu al helemaal bijna geen stap meer zetten. boodschappen doen is een hele opgave