De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Daar is ie!

Pandabeertje: oh ja mijn man lag vannacht ook helemaal knock-out haha, de kraamhulp komt zo deze kant op om een handje te helpen!

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Gefeliciteerd meiden! Mooie namen en fijn allebei zo'n snelle bevalling :)

Hier vannacht gedroomd over mn bevalling en 1 van de baby's. Hij had donker haar en hele lichtblauwe ogen, en ik wist maar niet hoe we hem moesten noemen omdat we de volgende baby nog niet hadden gezien en beide namen wel bij hem vonden passen :p. Was wel een fijne droom, het gevoel van dat debaby na de geboorte bij je wordt gelegd kwam even helemaal terug, en ik was echt totaal vergeten hoe dat was!

Ben stiekem toch wel al bezig met hoe ze eruit zullen zien, of ze op hun broer lijken en wie welke naam krijgt. Maar voorlopig moeten ze nog wel een week of 6 blijven zitten!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    #103 Juffie1984, 16 apr 2017
    Laatst bewerkt: 16 apr 2017
    Wat een mooi kindje Pinkblossem!

Pandabeertje en Pinkblossem: Lekker genieten nu van jullie kindjes en laat je maar lekker verwennen door de kraamhulp!

Ik wil ons meisje ook zien:) maar nog minimaal 3 weken geduld (en waarschijnlijk nog wel wat langer;))
    Heb trouwens al 2 avonden vervelende harde buiken. Overdag ook wel last van harde buiken maar deze zijn echt een beetje gevoelig. Kan ook niet lekker zitten meer dan. Hoop dat het door het indalen komt! Zou fijn zijn als ze niet meer kan draaien;)

4. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Gefeliciteerd pinkblossom, prachtig ventje!

5. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Pinkblossem. Wat een knapperd 😍 Gefeliciteerd en heel veel geluk met z'n allen! Nu lekker genieten van de kraamhulp en je blauwe wolk haha.
    Fijn dat je er zonder kleerscheuren uitgekomen bent! Kan je nu lekker vrolijk genieten 😉
    Maar een beetje napijn hoort er tenslotte bij ... moet je kijken wat een prestatie 💪

Juffie, jij ook al? Ik haf gisteravond echt een hele poos buikkrampen. Op een gegeven moment kwamen ze zo om de 5 minuten en hielden ze een minuut aan. En was gisteren ook flink aan de race 😷 Dus ik begon hem een beetje te knijpen.
    Toch in slaap gevallen en nu enkel wat zeurderige menstruatie-achtige krampjes.
    Hoe voel jij je nu?

Fijne paasdagen allemaal 🐰🐤

6. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Wauw Pinkblossom, gefeliciteerd met jullie prachtige ventje! 💙

Floeperd en juffie irritant die voorweeen. Hier nog niet echt last van gelukkig, wel zo nu en dan flink harde buiken maar die zijn niet echt pijnlijk alleen wel irritant..

7. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Pinkblossom, hij is echt super Cute!
    Ik wil ook!! Hahaha!

En dames van de harde buiken/ voorweeën, ik loop er ook al een paar weekjes mee.
    eerst alleen harde buiken. En nu echt pijnlijke weeën die komen en gaan.
    Maar als ik ga liggen in bed ofzo gaat het weg.
    Dus allemaal "niks". Ja ik hoop heel veel voorwerk ;)
    Oh, en bij mij was de baby daardoor wel in 1 week flink gezakt. Dus er is bij jullie ook vast iets gaande!

8. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Pinkblossom, misschien had ik het gemist hoor? Maar hoe groot/klein is jullie mannetje?
    Want je bent met een week of 37 bevallen toch?

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ja Teuntje, dat is wel zo. Voorwerk is al gedaan op deze manier en scheelt straks weer haha. Baby is hier al helemaal ingedaald en ligt met hoofd en schouders al vast.

Dus hij mag van mij over 2,5 week al komen haha

10. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Gefeliciteerd pandabeertje en pinkblossom geniet van jullie wondertjes!!

11. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Dex is 3090gram, geboren met 37+2

12. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Wauw wat is mijn dochter trots! Ze zegt de hele tijd haar naam, geeft kusjes en knuffels en wil haar zusje continu op schoot. Trotser kan ik niet wezen!!! Wat een rijkdom.

Wat vervelend al die voorweeën!
    ik zag net een foto van mijn dikke buik, vind het nu al gek hahahaha

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ooooh wat een beauty Pinkblossom! Zo lief!!💙

14. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Wat een knapperd pinkblossem!! Ook snel gedaan zeg!

Ik heb eigenlijk nauwelijks last van harde buiken, enkel bij inspanning (werken). En na de sex is het wel heel erg erg, dan is het heel regelmatig en pijnlijk en duurt iets van een halve dag. Vriend is nu weer in de UK dus geen last van nu lol.

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hallo dames. Nieuw topic zag ik. Dat is nog te doen om alles bij te lezen.

Pandabeertje en pinkblossem gefeliciteerd met jullie kindjes. Geniet er lekker van.

Weet niet of Annie nog bezig is. Maar succes iig.

Hier duurt het nog even. Maar is ons eerste kindje en vind het allemaal wel heel spannend. Ik ben 27 mei uitgerekend. Hoop dat het allemaal mee valt.
    Wel fijn voor mij om te lezen wat ik kwa voorwerk beetje kan verwachten.

16. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Imona: voorwerk hoeft niet perse. Ik hsd t bii m'n oudste ook niet. Op wat harde buiken aan het einde na. Voorweeën krijg je sneller bij d'r 2de (natuurlijk geen uitzondering dat t bij de eerste ook kan).

17. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Imona, k had bij de eerste niks geen voorwerk, geen harde buiken, helemaal niks nopes nada. Ben toen met 41+1 en 41+3 gestript en di dag is ze dan ook geboren.

18. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Floeperd, bij mij was de baby van de week nog niet vast in het bekken. Misschien dinsdag op de controle wel?

Pinkblossom, mooi termijn om te bevallen, met 37+2 weken ;) klein zijn ze dan ook hè!? Lief!

Pandabeertje, lijkt mij ook erg leuk om mijn zoontje met zijn zusje te gaan zien. Hij zegt dat hij haar niet durft vast te houden hahaha. Komt vast goed ;)

En ik had bij de eerste ook nooit echt voorwerk gemerkt. Alleen wat steken in mijn kruis van indalen.
    Maar nu bij de tweede dus inderdaad wel veel last van de buik en voorwerk :(

19. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Eerste had ik ook geen voorwerk tweede wel 2 weken nu ook al sinds week 35 en het word steeds meer!

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ben heel benieuwd. Hoe weet je dan dat je kindje ingedaald is?

Deel Deze Pagina