@Alyssa2014 hier kwam de eerste met precies 39 weken en deze is gewoon afwachten Aan de ene kant hoop ik de 40 weken te halen omdat het dan toch een juni kindje zal zijn maar geen idee wanneer het gaat gebeuren
Dan is een stuk wandelen zeker geen optie Hmmm ananas, bitter lemon.. of idd even gezellig maken (Al heeft dat hier ook nooit wat opgeleverd)
@Stampertje23 hier heeft het gezellig maken wel wat opgeleverd, 4 uur later begonnen de weeën Ik denk ook dat Vita Rose aan t bevallen is of al bevallen is en aan t genieten van hun kindje Hier vandaag heel veel gedaan maar nu ineens erg last van maagzuur blegh Morgen de laatste spulletjes halen Dit weekend t bed ophogen en de co-sleeper neerzetten Dan alleen nog een paar adressen opschrijven van mijn vriend zijn kant die verhuist zijn en de traktatie maken voor de psz en dan ben ik er denk ik wel klaar voor Mn moeder heeft het idee dat het in week 21 zal komen
Ananas van de week wel stukjes op. gezellig maken.. Moet er niet aan denken eerlijk gezegd Ik ga proberen te slapen. mijn rug blijft pijn doen Tot morgen (of vannacht) ladies!
Hello nieuwkomers! Gelijk even fundus opgezocht want geen idee wat dat was. Maar die van mij is vast normaal lol. Mijn moeder had overigens een gigantische buik toen ze zwanger was van mij (de 4e), en ik was niet eens 4 pond toen ik er uit kwam. Veel vruchtwater had ze. Dus zegt niet veel. @teuntje83 men jij blijft maar wat aansukkelen hè, wat een lange aanloop naar bevalling heb je. @bo1986 lekker bezig! Ik heb het bed al een tijdje op klossen staan en vind het echt ideaal. Maagzuur heb ik ook last van echt vervelend. @weetnietmeerwie ja ze heeft al veel haar. Verwacht ook dat ze er met een volle bos uitkomt, zowel ik als mijn vriend hadden dat (mijn vriend was 2 weken te laat en had zelfs rughaar... nu niet meer gelukkig hahahah)
1BB, ik had bij de eerste ook veel vruchtwater. Toen dachten ze ook een grote baby. Maar die was maar 49 cm en 3120 gram (bij 38+6 weken dat wel). ook verkeerd gegokt dus. maar bij deze voel en denk ik zelf ook wel dat ze een stuk groter is. En als ze dan ook nog eens zo lang blijft zitten.. Manlief is zojuist verhuisd met matras naar de babykamer. Vanwege mijn gesnurk Niet leuk.. Hebben jullie dat ook? nu moet ik nog in goede slaap zien te komen..
Man man wat een rot nacht. Moet er elke anderhalf tot twee uur uit om te plassen. En steeds zo'n kramp in mijn rug. Soms ook helemaal onderin mijn buik. En straalt door naar m'n heupen liezen en bovenbenen. Wat een hel. Weet niet wat dit is hoor. Weet ook gewoon niet hoe weeen voelen. Steeds denk ik: is dit het dan? Hoop dat deze nacht snel voorbij is...
Lieve dames...hier is hij dan: onze prachtige zoon J.o.r.i.s. Gistermiddag na een heftig bevalling geboren. Maar heerlijk cliché; nu volop aan het genieten. Hij is 49 cm en 3500 gram. Bekijk bijlage 532806
Oh wat een heerlijke foto en mannetje @Vita Rose !! Gefeliciteerd! Ik heb geen last van gesnurk, of er vaak uit moeten om te plassen. Soms heb ik er een nacht bij waarin ik maar 3 uurtjes pak, maar dat kan ik dan makkelijk hebben. @Imona Heb Jij Überhaupt Wel geslapen? Wat een ellende zeg
Vita rose, gefeliciteerd! Wat een beauty heb je er van gemaakt! Geniet ervan! Imona, die krampen in rug en benen, komen en gaan die? Dan zouden het weeën kúnnen zijn. En dat moeten ze ook gaan toe nemen in kracht..
@Vita Rose gefeliciteerd! Wat een knapperd zeg! Wauw! Inderdaad wat teuntje zegt, dat zouden best weeën kunnen zijn, hoe gaat het nu? Hier inderdaad ook snurken, ik snurk af en toe wel als ik niet zwanger ben maar nu is het echt feest snachts
Uiteindelijk zijn de rugkrampen over gegaan. En kreeg ik steeds harde buiken met kramp onderin m'n buik. Ik deed aan komen en gaan. Tijdens zo'n kramp werd het wel pijnlijker en dan weer minder. Maar ze werden niet echt krachtiger ofzo. Dus ik denk wel weeen maar dan voorwerk ofzo. Nu wel heel snel harde buik. En die is ook echt niet prettig. Begin vd ochtend. Zo rond 5 uur voelde m'n onderrug onderbuik en liezen gewoon beurs.. Als ik heel de nacht 2 uurtjes heb geslapen is het veel geweest. Ben nu ook echt gebroken.. Vanmiddag maar wat slaap inhalen
@Vita Rose van harte gefeliciteerd met jullie kleine ventje! Wat een mooi mannetje!! @teuntje83 hier ook heel erg gesnurk, zo erg zelfs dat ik van mezelf wakker schrik Hoe is jou nacht verder gegaan? @1BB Aah ja dan zal de kleine wel een bos hebben inderdaad Hier verwacht ik ook veel haar, mn zoontje had/heeft ook bos met haar wat nooit uitgevallen is Zowel bij mijn vriend als ik zijn nooit kaal geweest maar altijd veel haar @Imona hopelijk kan je vanmiddag inderdaad even wat slaap inhalen
Gelukkig niet de enige snurker Maar vind het niet leuk dat het zo erg dat mijn vent er niet van kan slapen.. Imona, voorwerk is irritant. Weet er alles van. Je kunt er zo weinig mee.. Bo, mijn nacht was verder oké. Uiteindelijk wel paar uur achter elkaar geslapen zonder plassen En nu, weer een dag als alle andere. lichte koppijn. Verwacht geen bevalling vandaag in elk geval Trouwens.. Vannacht volle maan!
Gefeliciteerd @Vita Rose mooi mannetje! Hier moppert mijn man ook wel eens over snurken maar vooralsnog moet ik hem nog vaker wakker stoten omdat hij snurkt Hier vannacht ook weer beneden gezeten. Ik lig dan wakker maar heb geen klachten ofzo maar kan dan gewoon niet meer de slaap vatten. Heel vervelend. Morgen m'n laatste werkdag jeeeh
Gefeliciteerd @Vita Rose Wat een heerlijk ventje! Hier gaat het slapen nog steeds prima. Zo kunnen we de laatste weekjes nog wel rustig uitdoen al merk ik wel dat ik erg moe begin te worden weer. Om 21u val ik gewoon in slaap op de bank. Volgende week is manlief voor 4 dagen naar Parijs vr t werk. beetje spannend toch wel. Tot week 37 moet de kleine dus wel zeker blijven zitten en nog exact 2 weken werken en dan nog wat meer rust! kijk er wel naar uit want heb nog wel t een en t ander te doen: kleertjes wassen en strijken, doopsuikertjes maken, geboortekaartjes, ...
@Vita Rose. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie knappe zoon! Hopelijk alles goed met jullie? @Imona. Wat vervelend zo'n nacht zeg! Hopelijk kan je vanmiddag even lekker bijslapen! @teuntje83. Vanavond volle maan inderdaad!! En mooie datum, 10 mei vind ik Hier vannacht heel goed geslapen. Aan 1 stuk door. Werd om 07:30 wakker van mijn eigen gesnurk haha. Vriend slaapt daar gelukkig doorheen. Vanmorgen heb ik bij het afvegen een mega grote klodder slijm gehad. Nu wat onrustig in mijn buik. Veel geluid en krampjes her en der. Gistermiddag bij de gynaecoloog voor controle geweest en heb tot 3 keer toe een inwendig onderzoek gehad. 2 maal speculum en 1 keer met de hand. Ze heeft flink lopen 'wroeten' en deed best pijn. Wie weet komt het daar nog vandaan. Had trouwens een ruime vingertop ontsluiting en mijn baarmoederhals was al iets korter. Al zegt dit niks natuurlijk. Verder hier een rustig dagje. Onze nieuwe auto even schoon maken, wat boodschapjes en tot die tijd loop ik lekker in mijn pyjama