Hier ook weer een gebroken nacht gehad. Geraakte maar niet in slaap. Veel draaien, naar toilet gaan,... Nu dus echt doodmoe. Straks als zoontje even slaapt ga ik ook een dutje doen denk ik. Ik vind dit echt zo vervelend. Heb altijd zoveel plannen maar 's ochtends lukt het me toch moeilijk om mezelf gemotiveerd te houden om alles te doen. Gisteren de babykleertjes terug boven gehaald en gewassen. Gaat toch weer even wennen zijn zo'n klein kindje.
Mamamijn, fijn vooruitzicht, morgen je laatste werkdag Lizanne, dat is inderdaad wel even spannend, als je man zo ver van huis is! Maar komt vast goed! Floeperd, wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! En dat gewroet down under kan best wat los gemaakt hebben (letterlijk en figuurlijk). Hoop voor je niet te veel! Ik zou ook wel willen weten of ik al wat ontsluiting of iets heb. Al zegt het niks, maar toch.. Maar hier wroeten ze niet (onnodig) hahaha! Morgen is mijn uitgerekende datum. Dus vannacht met volle maan beginnen en dan de 11e bevallen heb ik besloten.. Keep on dreaming
Hier zo ook maar wat gaan doen. Proberen in beweging te blijven en de vermoeidheid even achter me te laten. Zo eerst even stofzuigen. En vanmiddag Paardentuig invetten. En lekker met de hond lopen. Wie weet levert die beweging wel wat op..
Ik lees allemaal "actieve" dames. Ben er jaloers op.. muren komen op mij af hier. net toch weer eens een poging gewaagd om een boodschapje te doen. Maar heb er spijt van.. kan echt niet normaal meer lopen alles doet zeer zo'n beetje..
Komt even vh leesbankje af.. Know your feeling. Sterkte nog ff Wilde ff zeggen dat je niet de enige bent, knuf!! *Duikt leesbankje weer op*
Sterkte Teuntje! Hopelijk doet de volle maan wat, haha! @Floeperd, (excuses als ik eroverheen gelezen heb) Hoe gaat het met jou? Nog een hoge bloeddruk, eiwit in urine enz? Alles een beetje onder controle? Geen enge dingen gebeurd? @Imona, ik probeer ook in beweging te blijven maar dat is wel lastig hoor. Ik begin met goede moed maar stofzuigen is erg belastend, ik kan de keuken en de woonkamer doen en dan ik mijn lichaam er klaar mee. (vriend doet dan de rest) @hier, tot week 35 geslapen als een zonnetje! Nu komen dan toch de gebroken nachten opzetten. Laat in slaap vallen, vaak plassen, vroeg wakker, dan toch weer een beetje half slapen. Ik heb wel het idee dat ik nog genoeg rust krijg gelukkig. Vraagje: Sinds gisteren ook heel veel harde buiken. Sommige pijnlijk, andere niet. Is dit erg? Ik kan er niets aan doen. Ik krijg al een harde buik wanneer ik opsta om de deur open te doen voor de kat, of een harde buik als ik een beetje buk, of voorover ga zitten.
Thanks voor de support berichten. Shampoo, harde buiken op jouw termijn is "normaal". Tenzij ze echt heel erg pijn gaan doen effe aan de bel trekken. ik heb overigens laatst hele pijnlijke harde buiken/voorweeën gehad, en bleek later dat ik blaasontsteking had.
Ik heb dat ook hoor met die harde buiken. Ik hoef maar te denken dat ik iets ga doen en dan is het al kassa. De meesten heb ik geen last van. Sommigen zijn echt niet prettig. Dat trekt dan ook door in mijn rug en helemaal naar beneden richting svhaambot
Gefeliciteerd @Vita Rose ! In welk opzicht was de bevalling heftig? Veel plezier met genieten van jullie prachtige mannetje!
Vita rose gefeliciteerd! @teuntje83 Pff jij krijgt t ook niet cadeau zeg! Sterkte! Hoop mensen hier die slecht slapen zeg.. ik slaap gelukkig nog wel goed en hoef er maar 1 keer per nacht uit om te plassen.. k mag echt boffen lees ik al wel!
vita rose gefeliciteerd met de kleine Joris eindelijk is die er dan lekker genieten. hier nog steeds belabberd ziekjes geen koorts meer maar wel veel hoesten en verstopte neus pffff ik ben het zat ukkie doet het goed ligt lekker te spartelen dus die voelt zich prima ik zit gewoon op de bank en doe helemaal niks.
Precies dat ja! Ik hoor/lees overal 'harde buiken = rustiger aandoen.' Mja, rustiger dan zitten of liggen kan ik mij niet bedenken en dan krijg ik toch nog harde buiken. Dat doortrekken naar onder herken ik ook. Het wordt er allemaal niet comfortabeler op zo ver in de zwangerschap, haha.
Hey @ShampooL. Anders moet je zoveel teruglezen he haha. Maar alles naar omstandigheden goed hier. We zingen het laatste weekje officieel Uit, per 17 mei een inleiding maar hopelijk mag ik zelf al eerder beginnen
Goh, na vanmorgen een flinke slijmklodder (sorry dames) verloren te hebben, had ik net weer een klodder maar nu met bloed erbij. De krampen en harde buiken worden ook wat erger en begin helemaal onderin mijn buik wat menstruatie-achtige pijn klachten te krijgen. Gaan eens even aankijken hoe en wat... maar stiekem, heeeeel stiekem hoop ik dat de natuur zijn gang gaat voordat ik woensdag ingeleid word. Zal al blij zijn als dit een centimetertje extra ontsluiting geeft hihi.